וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאונת שרשרת של בדיחות נוראיות": נמצאה הסדרה הכי שנואה בטלוויזיה

12.8.2018 / 14:23

"רעבים" של נטפליקס עלתה רק לפני יומיים לאוויר, אך כבר בשלב הטריילר הצליחה לעורר לא מעט קולות מחאה וזעם מצד הצופים על רקע מסרים פוגעניים - עכשיו גם המבקרים מצטרפים למלחמה

הסדרה "רעבים" של נטפליקס, Insatiable. נטפליקס,
מתוך: "רעבים"/נטפליקס

בסוף השבוע האחרון עלתה בנטפליקס הסדרה "רעבים" בכיכובה של דבי ראיין, כל זאת לאחר קולות מחאה שקראו לביטול עלייתה בשל עידוד מסרים שמנופוביים ומביישי גוף. גם מבקרי הטלוויזיה ברחבי ארצות הברית, בדומה לצופים, טענו עוד בשלב הפצת הטריילר כי מדובר בתוכן די פוגעני שאין לו מקום במרחב הטלוויזיוני בשנת 2018. ולמרות שלא נוטים לשפוט ספרים לפי הכריכה - נראה שהפעם היא דווקא ממש הספיקה.

"לאורך כל 12 הפרקים שנאלצתי לצפות בהם, 'רעבים' היא סדרה עייפה, עם גאגים עבשים, פאנצ'ים ירודים וסיום רדוד. לא מדובר רק בסדרה אכזרית ושמנופובית - אלא גם ממש משעממת", כתבה המבקרת קונסטנס גריידי באתר vox. אתר הביקורות "רוטן טומייטוז" אף הגדיל והעניק לסדרה ציון של 11% בלבד - ולמעט ביקורת טלוויזיה בודדה שעלתה ב-CNN, נראה שיתר המבקרים פשוט לא סבלו אותה:

"אין שום מסר נסתר ומעצים מאחורי 'רעבים'. חוץ מביוש גוף של נשים רעבות, הסדרה לא מאוד משעשעת וכוללת בעיקר בדיחות חסרות טאקט, כמו זו שמאשימה את הגיבורה של הסדרה בהטרדה מינית של ילד קטן בטעות", נכתב בביקורת שפורסמה ב"ביזנס אינסיידר".

"'רעבים' מתיימרת להיות חתרנית ולמחות נגד האובססיה שלנו על אידיאל היופי והצורך התמידי לרצות יותר ממה שיש לנו, אבל גם הציפוי המתוק שעוטף את הסדרה לא מצליח להסוות את המסרים הרעילים שלה", כתבה אריאל ברנשטיין ב"גארדיאן".

"'רעבים' נראית כמו תאונת שרשרת. אין שם רק סטריאוטיפים נגד אנשים שמנים, הם פוגעים על הדרך גם בקהילה הלהט"בית, דרום אמריקאים, נשים, נוצרים אדוקים, קונסרבטיביים, אפרו אמריקאים וכל שאר הקבוצות המוזנחות באוכלוסייה", כתבה ג'ן צ'אני ב-"וולצ'ר"

"למרות הניסיונות להיות חתרניים, לא הפאנצ'ים ולא הדמויות חדות מספיק כדי להתגבר על הקלישאות שהסדרה הזו נשענת עליה", הוסיפה קרוליין פראמק ב"וראייטי". "מטעה עד כדי כאב, זו תאונת שרשרת של בדיחות נוראיות, דמויות לא נעימות, סטריאוטיפים דוחים וקו עלילה אידיוטי", כתב ג'וש בל.

עוד באותו נושא

רגע לפני שעולה לשידור: קריאות לביטול "רעבים" של נטפליקס

לכתבה המלאה
הסדרה "רעבים" של נטפליקס, Insatiable. נטפליקס,
"קו עלילה אידיוטי". מתוך: "רעבים"/נטפליקס

"הסדרה הזו מוכיחה שהדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות שמניבות את התוצאה הגרועה ביותר", כתב קווין פאלון ל"דיילי ביסט". "חוסר הפיקוח על הדמויות בסדרה הזו מתבטא בעיקר בחוסר כבוד לצופים שלה", הוסיפה אליסון שומאכר.

הסדרה "רעבים" בכיכובה של ראיין, מגוללת את סיפורה של פאטי, תלמידת תיכון מלאה ודחויה שעוברת מהפך חיצוני דרמטי, משילה קילוגרמים רבים ממשקלה וכתוצאה מכך, הופכת לתלמידה פופולרית ומקובלת שיוצאת למסע נקמה בתלמידים שפגעו בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully