וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 הרגעים התרבותיים המביכים של השנה

15.11.2018 / 1:09

הצניעות של דורון מדלי, האובססיה לדיוק בפרטים של מירי רגב, הדיונים התרבותיים של פירה וברקו ושל סימה ואביבית ועוד: נזכרנו ברגעים המביכים ביותר של השנה החולפת, וכמובן שגם לתאגיד, גידי גוב ויהונתן גפן מצאנו מקומות של כבוד

אתר רשמי

בישראל אף פעם אין רגע דל, וזה היה נכון במיוחד השנה. שילוב בין כמה גורמים הפך את השנה לתקופה עמוסת סקנדלים: חגיגות השבעים למדינה, ושלל ההכנות והמהומות לקראת טקס המשואות; הפיצול, שהביא למסך הרבה תוכניות חדשות, חלקן ירודות במיוחד; הזכייה באירוויזיון, שהיו לה גם צדדים שליליים; וכמובן השפעת המצב המדיני-ביטחוני, שלא תמיד היה נעים במיוחד, והעובדה שהעולם כולו עובר תהליכים לא נעימים, בעיקר בכל הקשור לתרבות ולתרבות הדיון, ואלה מן הסתם השפיעו גם עלינו.

תכלה שנה וקללותיה, ובמסגרת חגיגות סיכום השנה האחרונה, אנחנו מרשים לעצמנו להתייחס גם לצדדים הפחות חיוביים שלה, עם רשימת שלושים רגעיה המביכים ביותר - וכמובן שהיא חלקית ביותר, ואפשר היה להגיע לסכום גבוה בהרבה.

הניסוחים במצעד לעתים בניחוח סאטירי, אולם כל מה שמתואר בו, למרבה הצער, אכן התרחש, כפי שגם יעידו לעתים הסרטונים והתמונות כאן. אך כל זה כבר מאחורינו, וכפי שאמר פעם צ'רלי צ'פלין, החיים הם קומדיה בקלוז-אפ אך טרגדיה בלונג-שוט, אז אפשר כבר לצחוק עליהם.

עוד באותו נושא:

טקס הדלקת המשואות: מהנה וסוחף כמו סרט תעמולה סובייטי

כל מה שקרה ב"האח הגדול"

כל מה שקרה אצל פירה וברקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully