וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעים הסרטים הגדולים של העשור: כמה מהם ראיתם/ן?

13.9.2018 / 0:00

משוברי קופות הוליוודיים דרך סרטי פסטיבלים אירופאיים: סוף העשור מתקרב בצעדי ענק וזו הזדמנות לבדוק מהם הסרטים הגדולים שלו עד כה, במה כבר הספקנו לצפות ומה עוד נותר להשלים

יח"צ - חד פעמי

הזמן עובר מהר, ובעוד שנה וחצי כבר נציין את סוף העשור הנוכחי. זה הזמן להתחיל להתכונן למצעדים ולסיכומים למיניהם, אז הנה רשימה אינטראקטיבית של תשעים הסרטים הגדולים של עשור זה, המאפשרת לכם לבדוק כמה מתוכם ראיתם/ן ומה עוד צריך להשלים.

פה ושם, נתנו להעדפות אישיות להתערב והכנסנו סרטים בפרוטקציה, אבל בעיקרון הרשימה נבנתה באובייקטיביות. באמת ובתמים, סביר להניח כי רשימות דומות בכלי תקשורת אחרים, גם בינלאומיים, לא יהיו בהכרח שונים מהותית, חוץ מדבר אחד: פינינו כמות נכבדת של משבצות ליצירות תוצרת הארץ, אם כי רובן כאלה שזכו לתהודה רבה מעבר לים.

חשוב כמובן להסביר איך הרשימה הורכבה: לא מדובר כאן בסרטים הכי "טובים", הכי "מצליחים" או הכי "חשובים", אלא שילוב של כל זה. חלק מהשמות זכו להצלחה מסחרית גדולה, חלק להערכה ביקורתית יוצאת דופן, חלק פרצו דרך, חלק הפכו לתופעות תרבות וחלק עשו את כל זה גם יחד. כמו כן, המטרה היתה לעשות רשימה מגוונת ככל האפשר. לכן, יש בה שוברי קופות בצד סרטי פסטיבלים; תוצרים הוליוודיים בצד סרטים מסעודיה, דרום קוריאה, צרפת, איטליה וכיוצא בכך; להיטי גיבורי-על וזוועתונים בצד דרמות ומותחנים; תוצרים עם שחקנים בשר ודם וכאלה באנימציה ועוד.

והכי חשוב: היו איתנו עוד כשנה וחצי, כשנפרסם את רשימת מאה הסרטים הגדולים של העשור.

עוד באותו נושא:

מאה סרטים לראות בנטפליקס

שבעים הרגעים הגדולים בתולדות הקולנוע הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully