וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בתקשורת האמריקאית: אסיה ארג'נטו, מהקולות הבולטים של ה-MeToo, תקפה מינית נער

20.8.2018 / 10:28

לפי מסמכים שהגיעו לניו יורק טיימס, הקולנוענית שהאשימה את הארווי וויינשטיין באונס, תקפה בעצמה מינית נער שהכירה היטב והגיעה עמו להסדר מחוץ לבית המשפט

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בשנה האחרונה, היתה הקולנוענית אסיה ארג'נטו אחד הקולות הבולטים של תנועת ה-MeToo. בין השאר, היא זכורה בזכות הנאום שלה בטקס הסיום של פסטיבל קאן, בו סיפרה כי הארווי ויינשטיין אנס אותה בריביירה והבטיחה כי "יש כאן אנשים שעוד צריכים לתת דין וחשבון על הצורה בה נהגו כלפי נשים בתעשייה. אתם יודעים מי אתם. אבל חשוב מכך: אנחנו יודעות מי אתם, וכבר לא נתן לכם לצאת מזה בלי עונש".

ובכן, היום מתברר כי גם היה אדם שלא התכוון לתת לארג'נטו לצאת בלי עונש - השחקן והמוזיקאי ג'ימי בנט, שכילד בן שבע כיכב בסרטה "עקוב הוא הלב" ומאז שמר איתה על קשר. לטענתו, היא תקפה אותו מינית כשהיה בן 17 בלבד, מתחת לגיל ההסכמה בעיר בה התרחשה התקרית, לוס אנג'לס, ולפי הפרסומים בניו יורק טיימס היום, הקולנוענית האיטלקייה-האמריקאית הסכימה לשלם לו 380 אלף דולר במהלך השנה האחרונה כדי להסדיר את העניין מחוץ לבית המשפט.

השחקנית-במאית, בתו של הקולנוען המהולל דריו ארג'נטו וזוגתו של השף אנתוני בורדיין שהתאבד מוקדם יותר השנה, סירבה להגיב. עם זאת, בדיקת הניו יורק טיימס הצליבה את המידע ואישרה כי מסמכי הפשרה בין שני הצדדים שהגיעו לידיהם אכן אותנטיים.

ג'ימי בנט. צילום מסך
בנט וארג'נטו ב"עקוב הוא הלב"/צילום מסך

בנט, שראה בארג'נטו כאם, נפגש עמה לפני חמש שנים במלון בלוס אנג'לס. לטענתו, היא השקתה אותו באלכוהול ואז פשטה את מכנסיו וביצעה בו מין אוראלי. לאחר מכן, טיפסה עליו והשניים קיימו יחסי מין, ואז היא צילמה כמה תמונות שלהם.

בסופו של המפגש, בנט חזר הביתה כשהוא חש "מבולבל ומלא תחושת גועל". בעקבות הטראומה הזו, הידרדר מצבו הנפשי ופחתה תפוקת עבודתו. בחמש השנים שלפני התקיפה המינית, הכניס כ-2.7 מיליון דולר מעבודות שונות בתחום הבידור, אך אחריה, הכנסותיו צנחו לסכומים של כשישים אלף דולר בשנה. לכן, התביעה המקורית שלו נגד ארג'נטו היתה גבוהה בהרבה - הוא דרש 3.5 מיליון דולר, ובסופו של דבר התפשר על עשרה אחוזים מהסכום.

עוד באותו נושא

דרמה: פסטיבל קאן ננעל בצל האשמות חדשות על אונס בתעשיית הקולנוע

לכתבה המלאה
אסיה ארג'נטו. AP
"קשה היה לסבול את הצביעות שלה". אסיה ארג'נטו/AP

בנט, לפי הדיווחים, לא תיכנן בתחילה לפתוח בהליכים כלשהם נגד ארג'נטו, אך כשראה אותה מדברת בקולן של קורבנות תקיפה מינית, החליט שהגיעו מים עד נפש.

כמובן שפרסומים אלה על ארג'נטו מעוררים סערה רבה ברשתות החברתיות, בה מבקשים להזכיר כי העובדות החדשות לא סותרות את העובדה שהיא, כמו רבות אחרות, הותקפו בידי ווינשטיין ובידי גברים אחרים, ואין לתת לסיפור הזה להמעיט בחשיבותה של תנועת ה-MeToo ולפגוע בהישגיה.

ג'ימי בנט. GettyImages
טראומה קשה. ג'ימי בנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully