וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחדתי לדבר": הצעיר שאסיה ארג'נטו חשודה באונס שלו מגיב לראשונה

23.8.2018 / 0:02

כמה ימים לאחר התפוצצות הפרשה, הצעיר שטען כי אסיה ארג'נטו תקפה אותו מינית משחרר הצהרה פומבית ראשונה בנושא. בינתיים, צצו תמונות המפריכות את טענתה של הקולנוענית כי לא היה ביניהם קשר מיני

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

פרשת אסיה ארג'נטו ממשיכה להסתבך ולעשות כותרות. מוקדם יותר היום פירסם אתר TMZ תמונה והודעות טקסט, המוכיחות כי לכאורה כי בניגוד להכחשותיה של הקולנוענית, היא אכן קיימה לפני חמש שנים יחסי מין עם השחקן ג'ימי בנט בעת שהיה קטין.

כיום, לראשונה מאז התפוצצה הפרשה בתחילת השבוע, נשמע קולו בנט, כיום בתחילת שנות העשרים לחייו. הוא פרסם הצהרה פומבית, בה אמר את הדברים הבאים:

"הרבה גברים אמיצים ונשים אמיצות דיברו במסגרת תנועת ה-MeToo, ואני מוקיר את האומץ שנדרש מכל אחד ואחת מהם. בתחילה לא סיפרתי את הסיפור שלי כי בחרתי להתמודד איתו בפרטיות עם האדם שעשה לי עוול. הטראומה שלי צפה מחדש כשהיא הציגה את עצמה כקורבן. בימים האחרונים לא פרסמתי הצהרה פומבית כי התביישתי ופחדתי להיות חלק מהנרטיב הציבורי. הייתי קטין כשהתקרית הזו התרחשה, וחיפשתי צדק בצורה שנראתה לי הגיונית באותו זמן כי לא הייתי מוכן להתמודד עם ההשלכות הנלוות לכך שהסיפור יהפוך לרשות הכלל"

"בזמנו האמנתי כי עדיין יש בחברה שלנו סטיגמות על גברים שמצאו עצמם בסיטואציות כאלה. לא חשבתי שאנשים יבינו את מה שקרה מנקודת המבט של נער. הייתי צריך להתמודד עם הרבה מכשלות בחיי וזו עוד אחת מהן. אני רוצה להתקדם מעל האירוע הזה בחיי והיום אני בוחר לעשות זאת, וכבר לא בשתיקה".

ג'ימי בנט. GettyImages
"כבר לא מתבייש". ג'ימי בנט/GettyImages

בהתאם להצהרתו הנחרצת של בנט ובניגוד לטענתה של ארג'נטו כי הקשר ביניהם תמיד היה אפלטוני בלבד, פירסם היום האתר TMZ תמונה של השניים בחדר המלון שבו הוא טוען כי אנסה אותו לפני חמש שנים, והם שרועים בה על המיטה, עירומים, במה שנראה כמו הדקות לאחר קיום קשר מיני.

האתר הרכילותי אך המהימן פרסם גם תכתובות טקסט עכשוויות של ארג'נטו, בה היא מודה לכאורה שאמנם שכבה איתו. "שכבתי איתו. זה היה מוזר. לא ידעתי שהיה קטין", היא כתבה בימים האחרונים לחברה שלה, לפי צילומי המסך שפורסמו. "הילד החרמן הזה השכיב אותי", הוסיפה.

אז מה בטוח כרגע? השניים היו בקשר, ונפגשו בחדר מלון בלוס אנג'לס לפני חמש שנים. מה בדיוק קרה שם, והאם זה היה בהסכמה או בכפייה? על כך אין עדיין תשובה ברורה. מה עוד בטוח? ארג'נטו שילמה לו דמי שתיקה בסך מאות אלפי דולרים מוקדם יותר השנה כדי לסגור את העניין מחוץ לבית המשפט האם אכן, כפי שהיא טוענת זה היה רעיון של בן זוגה דאז, אנתוני בורדיין, שכבר הספיק לשים קץ לחייו ואינו יכול להגיב? האם עשתה זאת רק כדי להשתיק אותו ולמנוע פרסום שלילי סביבה, או מפני שהיא באמת אשמה במה שטען נגדה? כרגע, אין על כך תשובות, ומשטרת לוס אנג'לס חוקרת את הנושא במרץ כדי להגיע אל האמת.

עוד באותו נושא

אסיה ארג'נטו: "לא נגעתי במתלונן נגדי. בן זוגי אנתוני בורדיין שילם לו כדי למנוע פרסום שלילי"

לכתבה המלאה

האקדח המעשן

ג'ימי בנט. צילום מסך
ג'ימי בנט כילד בן שבע עם ארג'נטו בסרט "עקוב הוא הלב", אותו ביימה ובו כיכבה בצדו, שם הכירו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully