וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הגמר: בוקר טוב, הסימה שלך חזרה

בן בירון

23.8.2018 / 7:46

הפרק האחרון של האח הגדול הוכיח שוב חוסר נאמנות מוחלטת לפורמט ונראה שהדיירים מסתמנים בתור האנשים המעודכנים בעולם. לירז ההוכיחה את עצמה כדיירת מבוזבזת, רועי לקח על עצמו את תפקיד "יאיר לפיד" של הריאליטי וכן - מריה עדיין משעממת פחד. בלוג

צילום מסך

נכון, זה לא נעים לראות עצלן בוכה בתא שירותים. אבל עשרה ימים לגמר (הגדול, ברור שגדול) וסף הריגוש שלנו כל כך גבוה עד ש"האח" צריך לעלות לגרסת האקסטרים. משימת "בית החיות" היא דרכו של האח לסחוט את מעט העניין שעוד נותר בבית, בעיקר כשמדובר באנשים כמו מריה ורועי, זאת גם הזדמנות יוצאת דופן לראות מה עובר להם בראש. אמ;לק? זה לא כזה מעניין. למעשה הפרק של אתמול היה הכלאה מיוחדת - לקט שהורכב מחומרים חדשים. קצת התקפי הזעם של מירב, קצת מהרומן בין ישראל ומגי, מונולוג פאסיב אגרסיב של לירז והרבה אביבית בר זוהר.

בשונה ממה שהבטיחו לנו בפרומואים, החזרה של הדיירים המודחים לבית "האח הגדול" הייתה קצת דרדל'ה. אורלי, תמי, לירז, סימה אלי ודניאל, חזרו לנווה אילן בגרסאות המרוככות שלהם. כאילו, חוץ מלירז שדמה שהעבירה את הזמן מאז שהודחה מהבית בצפייה אובססיבית בפרקים והגיעה לחצר הבית כשהיא במצב רוח לריב. מכל האנשים היא הייתה טעונה דווקא על ישראל, מי שהוכתר על ידי המודחים כאריה אבל כפי שגילה במהרה - מי שיושב על כס המלוכה נמצא בסכנה ברורה ומיידית. כל התכונות של ישראל שנתפסו עד כה כחיוביות - מנהיגות, תוקפנות וביטחון עצמי, הוצגו על ידי לירז כיצד הן הופכות את ישראל לסקאר הרשע ולא למלך מופסא המרשים.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
בוקר טוב, הסימה שלך חזרה/צילום מסך, צילום מסך

מי שעוד קיבלה מנה מהבילה של לירז היא מירב. ש"נבחרה" על ידי רוב המודחים כשור. כלומר: חזקה, עקשנית ובעלת קרניים (למה אתם רומזים בדיוק?). אך מסתבר שלירז דווקא רצתה לבחור עבורה בתחפושת של נחש או צבוע, אך אלה אזלו בחנות התחפושות של האח. מירב היא כנראה הדיירת שהכי מוטרדת מאיך שהיא נתפסת על ידי אנשים מחוץ לבית - כל מחמאה לאביבית נראית לה כעלבון אישי נגדה וכל יום בו לא צועקים לה "מירי לגמר!" הוא יום אבוד. לא צריך להיות חיה מתחפושת לבד כדי לחוש חוסר ביטחון. למעשה מדובר באחת התכונות האנושיות ביותר שמייצגת את רוב האוכלוסיה (גם את כותב שורות אלה). העניין הוא שרוב האנשים הבוגרים יודעים לשמור על פאסון מסוים לפיהם לא באמת אכפת להם מה אומרים עליהם. מירב היא לא רוב האנשים.

שיחת התוכחה שניהלו הדיירים המודחים עם אלה שנותרו בבית הייתה מעניינת, אך גם שברה כל אשליה לבידוד של הדיירים מהעולם החיצון (למי שהאמין שקיים כזה). המודחים, בהם גם אורלי (התגעגענו מלא!) ומגי, שעזבו את הבית לפני יותר מחודשיים, גיבשו את דעתם על הדיירים מצפייה בתכנית בבית, כך שהבחירה שלהן בתכונות המייצגות של הדיירים נבעה מאיך שהם נתפסים על ידי הציבור. דבר שגם הדיירים הבינו ולכן ניתן היה לראות את הבעת האבל על פניה של מירב, כאשר היא הבינה שדניאל הספיקה לעבור למחנה אביבית בזמן שחלף מאז ההדחה שלה. לזכותה של מירב יאמר שעל שלל חסרונותיה, העונה הזאת לא הייתה אותו דבר בלעדיה וכולי תקווה שהיא תדע להכיל את התגובות שהיא תקבל מחוץ לבית (הן לא יהיו פשוטות).

עוד באותו נושא

מירב לא מבינה איך היא נתפשת כלפי חוץ - וזה מסוכן

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
גן חיות/צילום מסך, צילום מסך

בשבוע האחרון, לצד דילול משמעותי של כמות הדיירים, אנחנו מקבלים עוד ועוד זמן מסך של מריה ורועי. מי שבתחילת העונה היו בעלי פוטנציאל לזוג יפה ובהמשך הפכו לחתיכת תפאורה נעימה לעין. אני מקווה שזה לא יפיל אתכם מהכיסא אבל יש סיבה שהשניים לא קיבלו זמן מסך עד עכשיו - הם באמת משעממים כמו שחשבנו. מריה, שנכנסה אל מדי עצלן בהתאם להחלטת הדיירים, עסוקה בעיקר בלצאת טוב מול הצופים בבית. הפחד שלה מאיך שהיא נתפסת מחוץ לבית גורם לה לשיתוק מוחלט שנתפס כעצלנות. רועי שנראה לכאורה כפספוס הרבה יותר גדול ממריה (אל תשכחו שהוא עושה פואטרי סלאם!!!) נבחר על ידי המודחים כיען שטומנת את ראשה באדמה. האמת? אחרי ששמענו את מה שיש לרועי לומר נדמה שהשתיקה דווקא יפה לו. מדובר ביאיר לפיד של בית האח שמסוגל לסתור את עצמו שלוש פעמים באותו משפט ועוד להספיק להתנצל על כך מהר יותר מהאח שמבקש מהדיירים להיכנס לתוך הבית בזמן שנשמעות צעקות בחצר.

בכלל, נדמה שצעקות המעריצים מחוץ לבית הפכו העונה לחלק חשוב מהתכנית. הדיירים ממתינים להם לא פחות מהדחות ואפילו למדו לאפיין את הצועקים: "זאת עם הקול המעצבן", "ההוא בלי החיים", "זאת שנראית רולה" וכד'. תרשו לי להיות קונספירטיבי ולטעון שהצעקות האלה הן דרכה של ההפקה להכניס עניין בבית גם ברגעים משעממים במיוחד. מהלך מלוכלך אבל הרבה יותר מעניין מהמהלכים של האחות הגדולה. אגב, איך יכול להיות שלא זכינו לראות את האחות הגדולה כאחת המודחות של העונה? היה מעניין לשמוע איך היא תופסת את הדיירים שהיא ליהקה.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
כן, עדיין משעממת/צילום מסך, צילום מסך

ולסיום, לא רק אביבית זוכה לגאולה של חייה, אלא גם הטווס! שמה של החיה שהייתה ידועה כיפה אך קצת טיפשה וצווחנית, הפך למחמאה הכי יפה שאפשר לתת לאדם שאוהבים. לדעתי דווקא העונה הטווסיות שהכרנו אצל בר זוהר צומצמה למינימום האפשרי ומה שגילינו מתחתיה זוהי פילה סבלנית ועיקשת. ברור לי שבר זוהר לא הייתה מוכנה להיות מושווה לחיה בלי ריסים אבל זאת לגמרי מחמאה.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
טווסית בר זוהר/צילום מסך, צילום מסך

שחור ופתור:

"נראה לך שהגעתי עד לכאן בגלל שאני רעה?" (מירב לרועי; הוא לא ענה)

"אביבית בר זוהר יודעת הכל" (אביבית לרועי; ואם תשלמו 1200 ש"ח לשיעור של 60 דקות גם אתם תוכלו לגלות את הסוד)

"טווס מתווכח עם שועל? דברים שאפשר לראות רק ב'אח הגדול'" (לירון ויצמן; או בספארי אם אתם תחת השפעת סמים)

"מריה! מריה! מריה! מריה!" (מעריץ של מריה; כאילו, הוא מעריץ את מריה אבל גם לו לא היה משהו מעניין לומר)

"רציתי לבחור נחש או צבוע אבל לא היה" (לירז למירב; לירז מתגלה כאחת הדיירות המפוספסות של העונה)

"אני מפחדת לצאת ולגלות שחצי מדינה שונאת אותי" (מריה; עדיף שונאת על לא מכירה)

"יש מגיע ויש מגיע יותר" (ישראל לאליאב; כך הפך ישראל מהומלס לגבר לבן ופריבלגי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully