וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון בן 60: מצעד שישים הגדולים של מלך הפופ

29.8.2018 / 0:00

היום לפני 60 שנה נולד המוזיקאי האגדי, ואף שעברו תשע שנים מאז שהלך לעולמו, המוזיקה שלו עדיין נוכחת בחיינו. לכבוד יום הולדתו דירגנו את שיריו הגדולים, קלאסיקות החל מראשית הקריירה שלו עם אחיו, דרך שיתופי פעולה שלו עם אמנים אחרים, ועד ללהיט העכשווי של דרייק

מייקל ג'קסון מוקטן, ת'רילר. יח"צ,
בלתי נשכח. מייקל ג'קסון/יח"צ

היום לפני שישים שנים, 29 באוגוסט 1958, נולד הזמר והיוצר האמריקאי מייקל ג'וזף ג'קסון, שכבר בשנותיו הרכות הפך לסנסציה מוזיקלית יחד עם יתר אחיו, ולאחר מכן למלך הפופ הבלתי מעורער. הרבה שמועות ושערוריות נקשרו בשמו: תביעות נגדו על מעשים מגונים בילדים קטנים, הניתוחים הפלסטיים (שאת קיומם הכחיש) ושינוי צבע עורו, וכמובן מותו המוקדם מדי בשנת 2009 מדום לב עקב מנת יתר של סם הרדמה, ששלח את רופאו האישי לכלא למשך ארבע שנים. אבל כמובן, מבעד לכל הסקנדלים, הייתה המוזיקה. כפי שתעיד הרשימה שלפניכם, היא שומרת על הנצחיות שלה גם תשע שנים אחרי מותו ועשורים אחרי שחלק ניכר ממנה הגיח לעולם.

לכבוד יום הולדתו דירגנו את 60 השירים הגדולים שלו, בשקלול בין החשיבות שלהם, הפופולריות וכמובן אהבתנו האישית. קלאסיקות החל מראשית הקריירה שלו בחמישיית הג'קסונים, דרך שיתופי פעולה שלו עם אמנים אחרים, ועד ללהיט העכשווי של דרייק, שמסמפל שיר אבוד של ג'קסון. מוזמנים לקרוא את הנימוקים, להאזין לבחירות ולהתווכח בתגובות.


מדונה חוגגת 60: שישים הגדולים של מלכת הפופ
שנות אור: 50 השירים הגדולים של קיילי מינוג

האזינו לפלייליסט המלא בספוטיפיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully