וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדאגות חיממו את לבי": ליא קניג לא תופיע גם הערב בהצגה "המלך ליר" בהבימה

28.8.2018 / 12:17

בהמלצת רופאיה, כלת פרס ישראל ליא קניג לא תופיע הערב בהצגה "המלך ליר" בהבימה, לאחר שאמש חשה ברע ונאלצה להפסיק את ההצגה. הבוקר היא נבדקה באיכילוב: "אמרו לי שאני בסדר. אני אמנם משחקת או בחזרות ל-4-5 הצגות, אבל זה לא עומס גדול מדי"

צילום: יוני אילת

(בוידאו מעל: אודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה, מודיעה לקהל על הפסקת ההצגה "המלך ליר", לאחר שהשחקנית ליא קניג חשה ברע. צילום: יוני אילת)

seperator

בעקבות בקשת רופאיה, כלת פרס ישראל ליא קניג לא תופיע הערב בהצגה "המלך ליר" בתיאטרון הבימה, בה היא מככבת בתפקיד הראשי. זאת לאחר שאמש (שני) חשה השחקנית בת ה-88 ברע במהלך ההצגה, ובעקבות כך היא הופסקה באמצע והקהל נשלח לביתו.

לאחר שנבדקה אמש על ידי רופא מאחורי הקלעים של התיאטרון, היא נשלחה לנוח בביתה. הבוקר קניג עברה בדיקות נוספות, בבית חולים איכילוב, והורו לה לנוח בביתה ב-24 שעות הקרובות. בשיחה עם וואלה! תרבות, מספרת השחקנית כי הבדיקות היו תקינות ושהיא חשה בטוב כעת. מתיאטרון הבימה נמסר כי קניג תשוב לבמה כבר ביום חמישי, להצגה "פתאום הגיע סתיו", ומלבד ההצגה של הערב, היא תופיע בהצגות הבאות של "המלך ליר".

"אני מרגישה טוב. בבדיקות אמרו לי שאני בסדר
החולשה עברה לי", אמרה קניג לוואלה! תרבות. "מה היה לי? זה לא היה הפסקת הריון. היתה לי חולשה כללית. אני כנראה עייפתי. מתחים של הצגה חדשה. וזה מה שקרה. הרופאים אמרו שלא היה שום דבר. זה קורה. בגיל שלי, מותר להיות קצת עייף. לצערי זה קרה בזמן ההצגה, אני מאוד מצטערת, אני לא אוהבת לגרום לקהל כזה בלאגן. אני מתנצלת בפניהם".

עוד באותו נושא

השחקנית ליא קניג חשה ברע, הצגת "המלך ליר" הופסקה באמצע

לכתבה המלאה
השחקנית ליא קניג בערב מחווה שהוקדש לה בפסטיבל מספרי הסיפורים, 9.10.2014.
"אני בהצגות או בחזרות ל-4-5 הצגות, אבל זה לא עומס גדול מדי". ליא קניג

בעולם התיאטרון יש הסבורים כי הבימה העמיס עליך יותר מדי. בגילך את משחקת או בחזרות ל-4 הצגות בימים אלה.

"לא, לא, לא העמיסו עליי מדי. אני באמת בהצגות או בחזרות ל-4-5 הצגות, אבל זה לא עומס גדול מדי, זה לא קשור לזה. פעם אחת קורה שבנאדם מרגיש קצת פחות טוב. הייתי מאוד עייפה".

חימם את לבך התגובות הדואגות הרבות מהקהל ומהתקשורת?

"זה מאוד חימם את לבי. אני יודעת שהקל אוהב אותי, אבל ברגע שנכנסתי לבית חולים קיבלו אותי בחיבוקים ובנשיקות. זה הראה לי שהעבודה והמאמץ שלי היו שווים".

ליא קניג. רפי דלויה
"קורה שבן אדם מרגיש קצת פחות טוב. הייתי מאוד עייפה". ליא קניג/רפי דלויה

מנכ"לית הבימה, אודליה פרידמן, שליוותה את קניג במהלך הבדיקות באיכילוב, מסרה: "הרופאים ביקשו מקניג לנוח 24 שעות בביתה, ולכן גם הערב לא תתקיים ההצגה 'המלך ליר' שבכיכובה. ההצגה הבאה בהשתתפותה, 'פתאום הגיע סתיו', שתהיה ביום חמישי הקרוב - תתקיים כמתוכנן. גם הצגות 'המלך ליר', המתוכננות לחודשים הקרובים, תתקיימנה במועדן. אני משוכנעת שליא, כדרכה, תגיע ותרגש כמו תמיד את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully