וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון הוצגה בברודווי: "לא חשבתי שזה אפשרי בכלל"

דניאל זירי, ניו יורק

7.9.2018 / 21:22

הטלפון הראשון לגל גדות ("אמרתי לה שאני חייבת את העזרה שלה"), ההתמודדות עם התווית "שגרירה" ("אם אצא החוצה ויהיו הפגנות, אעמוד מולן") והחלום שהתגשם ("אני מבינה שזה אמיתי"). שירי מימון הוצגה בניו יורק רגע לפני שהיא מככבת במחזמר "שיקגו" בברודווי. ריאיון

צלמים זמניים מורשים
"נכנסתי לעבודה עם מורה למשחק לאנגלית, שהמליצה לי עליה גל גדות. גל הייתה למעשה שיחת הטלפון הראשונה שלי, אמרתי לה שאני חייבת את העזרה שלה"

ההתרגשות בשיאה: הערב (שישי) התקיימה בניו יורק מסיבת עיתונאים עם הזמרת הישראלית שירי מימון לקראת הופעת הבכורה שלה במחזמר "שיקגו" בברודווי בתפקיד רוקסי הארט. במסיבת העיתונאים החגיגית השתתפו גם קונסול ישראל בניו יורק דני דיין ובארי וייסלר, המפיק והבעלים של המחזמר "שיקגו". ההצגה הראשונה שבה תשתתף מימון תתקיים באולם אמבסדור בברודווי החל מ-21 בספטמבר. היא תופיע עד 6 באוקטובר.

"אני פה וזה באמת קורה", אמרה בריאיון לוואלה! תרבות. "אף פעם לא באמת חשבתי שאפשר לשחק בברודווי. חשבתי שזה קליקה סגורה. בכלל לא תיארתי לעצמי שזה אפשרי. ככל שהזמן עבר, לא התרגשתי מזה כי לא חשבתי שזה יכול לקרות. חשבתי שיהיה מכשול כלשהו בדרך. ועכשיו אני מבינה שזה אמיתי"

איך את מתכוננת לזה? מה זה דורש ממך?

"מאחר שזה תפקיד באנגלית, ממני זה דרש יותר. נכנסתי לעבודה עם מורה למשחק לאנגלית, שהמליצה לי עליה גל גדות. גל הייתה למעשה שיחת הטלפון הראשונה שלי, אמרתי לה שאני חייבת את העזרה שלה. במשך חודשיים עבדנו על התסריט ועל הגיית המילים. זה היה מדהים. במקביל עבדתי עם המורה לפיתוח קול שלי וכמובן עבדתי על הכוריאוגרפיה והגעתי מוכנה".

איך זה להגיע לצוות מיומן ומוכן?

"קיבלו אותי מדהים. יש פה אנשים אדיבים ומקסימים. הם משרים ביטחון. כל הזמן מתחדשים שם. הם נותנים לי להיות מי שאני וזה נורא כיף".

כשאנחנו ישראלים בחו"ל, מדביקים עלינו מדבקה שאומרת "שגריר ישראל". את מרגישה את זה?

"אני מרגישה את זה שאני שגרירה של ישראל פה. אני מקבלת את זה באהבה. מצד שני, אני זאת אני. כשאצליח שם על הבמה, אני שירי שמצליחה. אם אצא החוצה ויהיו הפגנות, אין לי שום בעיה לעמוד מול הדבר הזה".

את מתרגשת לקראת ההגעה של המחזמר לישראל?

"מאוד. במהלך היום אדבר בעברית ואז בערב אשחק באנגלית. זה יהיה קטע, זה יהיה מגניב".

שירי מימון שיקגו ברודווי. ג'רמי דניאל,
שירי מימון/ג'רמי דניאל

המחזמר עצמו - ביחד עם שירי מימון בתפקיד "רוקסי הארט" - צפוי להגיע לישראל ביחד עם הקאסט המשובח, התלבושות, הריקודים, השירים והתפאורה. המחזמר אמור לעלות בישראל בין 7-11 במרץ בהיכל התרבות בתל אביב. "מזה שנים שנעשה ניסיון להביא את המחזמר המצליח לישראל אך הדבר לא צלח. הפעם זה הצליח ובמרץ 2019 ההפקה הבינלאומית תעלה בישראל", נמסר מההפקה הישראלית שתביא את המחזמר ארצה.

המחזמר בהפקתו הנוכחית עלה בברודווי ב-1996 ומאז לא הפסיק לרוץ עם קרוב ל-33 אלף הופעות שעלו על הבמות בלמעלה משלושים ושש מדינות.

עלילת המחזמר מתרחשת בתקופת היובש של שנות ה-20 בשיקגו שבארה"ב. "שיקגו" מביא את סיפורה של רוקסי הארט - עקרת בית ורקדנית במועדון לילה, שרוצחת את המאהב שלה אחרי שאיים לעזוב אותה. הפחד מהרשעה מוביל אותה לשטות בציבור, בתקשורת ובחברתה לתא המעצר - ולמה קלי. רוקסי הארט שוכרת את שירותיו של עורך הדין הפלילי מספר 1 בשיקגו, בילי פלין, אשר עוזר לה להפוך את הפשע הנתעב שלה לכותרות מרעישות, שהיו יכולות בקלות להיגזר מעיתוני היום.

עוד באותו נושא

לא צריך לטוס עד ניו יורק: המחזמר "שיקגו" עם שירי מימון יגיע לישראל

לכתבה המלאה
שירי מימון ברודווי שיקגו הוצגה.
שירי מימון מוצגת בניו יורק
שירי מימון שיקגו ברודווי פוסטר. ג'רמי דניאל,
הפוסטר הרשמי/ג'רמי דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully