וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מציגה: כך מלחמת יום הכיפורים הצילה את ישראל מעצמה

14.9.2018 / 0:10

"המלאך", דרמת הריגול המדוברת של נטפליקס, מציגה את דמותו השנויה במחלוקת של הסוכן אשרף מרואן כפי שתימרן את ישראל הזחוחה ואת מצרים הפגועה והוביל למלחמה כדי לייצר תנאים אידיאלים לשלום. בריאיון, מסביר במאי הסרט אריאל ורומן למה הוא בטוח שגם במצרים יצפו בו

יח"צ - חד פעמי

אריאל ורומן הוא ילד של חורף 73'. הקולנוען הישראלי נולד בפברואר של אותה שנה, ובילה כעולל במקלטים בזמן מלחמת יום הכיפורים. לאחר מכן, גדל ברמת אביב, שירת ביחידת 669 ובסוף שנות העשרים לחייו נסע ללמוד קולנוע בניו יורק. הוא השתקע אט-אט בתעשייה האמריקאית, התגלה עם תוצר האינדי המצוין "RX" בתחילת העשור הקודם, ועשה את פריצת הדרך בתחילת העשור הנוכחי הודות ל"אייסמן", מותחן ביוגרפי בכיכובו של מייקל שאנון, שהוקרן בפסטיבל ונציה. עכשיו, הוא סוגר מעגל וחוזר עם סרט על המלחמה הארורה ההיא.

הסרט, "המלאך", הוא הפקה בינלאומית נוצצת, מדוברת ושנויה במחלוקת, שעולה היום בנטפליקס ברחבי העולם וגם בארץ כמובן. ורומן, בהתבסס על תסריט של דיוויד אראטה, מי שהיה מועמד לאוסקר על כתיבת "הילדים של מחר", מביא כאן את סיפורו של אשרף מרואן - המצרי שריגל למען ישראל בשנים שלפני המלחמה, וגם היום, 45 שנה אחריה, קהילת המודיעין עדיין מתווכחת אם היה סוכן או סוכן כפול, והאם הפיל או הציל אותנו.

המלאך. נטפליקס,
חידה שנמשכת מעל ארבעים שנה. מתוך "המלאך"/נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully