וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיה פארו התעללה בי, וודי עשה רק טוב": זוגתו של וודי אלן שוברת שתיקה

17.9.2018 / 9:48

בניסיון להציל את המעט שנותר מהקריירה של אביה המאמץ שהפך לבן זוגה, סון-יי פרווין שברה שתיקה בריאיון שערורייתי לניו יורק מגזין, בו טענה כי הוא מלאך ולא שטן

עריכת וידאו:ניר חן

אחת ההשלכות המרכזיות של תנועת ה-MeToo היתה על הקריירה של וודי אלן. זאת, בעקבות העדות של דילן פארו, בתו המאומצת של הבמאי ושל אשתו דאז מיה פארו, לפיהן הוא תקף אותה מינית כשהיתה בת שבע. הבמאי אמנם הכחיש את הטענות הללו, אך מיטב השחקנים והשחקניות הודיעו כי לא ישתפו עמו פעולה יותר, אולפני אמזון גנזו את סרטו החדש ואף גוף לא מסכים לעמוד מאחורי פרויקט נוסף שלו, כך שלמעשה הקריירה שלו הסתיימה.

סון-יי פרווין היתה בתה המאומצת של מיה פארו ולפיכך גם בשלב מסוים של אלן, ואז השניים החלו לנהל רומן מתוקשר והם זוג כבר כחצי יובל. בשנה האחרונה, שמרה זוגתו של הבמאי שתיקה, אך היום היא שברה אותה בריאיון נפיץ בניו יורק מגזין.

סון-יי ניצלה את הבמאי כדי לתקוף בחריפות את מיה פארו ואת משפחתה. לדבריה, אמה המאמצת נהגה להתעלל בה פיזית ונפשית, ובין השאר היתה מאיימת שתשלח אותה ל"בית משוגעים", וקוראת לה "מפגרת וטיפשה", ובהזדמנויות אחרת סטרה לה והתעמרה בה בעינויים פיזיים נוספים. לטענתה, היחס של מיה כלפיה לא היה אמהי. היא הפכה אותה למשרתת שלה, אילצה אותה לטאטא רצפות ו"שברה את רוחה". כשוודי אלן נכנס לחייה, אמרה, הוא הציל אותה ושינה את חייה, והיא חייבת לו הכל.

מיה פארו, רונאן פארו. GettyImages
עברו לצד של המותקפים. מיה ורונאן פארו/GettyImages

כמו כן, היא הצטרפה להכחשותיו של בן זוגה וטענה כי הוא מעולם לא פגע מינית בדילן פארו. "מה שקרה לוודי כל כך לא צודק. מיה ניצלה את ה-MeToo כדי לנופף בדילן כקורבן".

פרסום הראיון גרר צפוי ביקורות רבות, מה עוד שמי שכתבה אותו, דפנה מרקין, היא חברה טובה של אלן מזה ארבעים שנה ולכן לא אובייקטיבית במיוחד. רונאן פארו, בן אחר של מיה שהוא במקרה גם העיתונאי שחשף את פרשת הארווי ויינשטיין וזכה על כך בפוליצר, אף הגדיר אותו כ"מביש" והוסיף ש"קורבנות של פגיעה מינית ראויים ליותר".

גם דילן פארו הצטרפה למחאה וכתבה - "וודי אלן תקף אותי כשהייתי בת שבע. העובדה שמאפשרים לחברה שלו לפרסם מתקפה חד-צדדית נגדי פשוט מחליאה".

אנשי תקשורת רבים תקפו אף הם את החד צדדיות של הריאיון, אולם הניו יורק מגזין כבר הספיק להגיב ולהגן על ההחלטה לפרסם אותו כלשונו.

עוד באותו נושא

הערכות בתקשורת האמריקאית: סרטו החדש של וודי אלן ייגנז - והוא סיים את הקריירה שלו בהוליווד

לכתבה המלאה

הציוץ של דילן פארו

סון-יי פרווין. GettyImages
לא מרימים ידיים. וודי אלן וסון-יי פרווין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully