וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי מה שקרה לשירין ב'פאודה', שלחו לי הודעות - הכל איתך בסדר?'": ריאיון עם לטיסיה איידו

2.10.2018 / 22:46

שירין מתה, אבל הקריירה של לטיסיה איידו שגילמה אותה ב"פאודה" חיה ובועטת. עכשיו אפשר לראותה גם בסרט הישראלי דובר הערבית "אוויר קדוש". בריאיון מיוחד היא מדברת על הטרדות מיניות, דיאלוג בין העמים והאפשרות שדמותה של הרופאה הפלסטינית תחזור למסכים

יח"צ - חד פעמי

בשלוש השנים האחרונות, הקהל הישראלי מכיר את לטיסיה איידו כשירין, הרופאה מ"פאודה". בזמן הזה, הציבור כאן נקשר לדמותה, וכשהיא מתה במהלך העונה השנייה, שהוקרנה פה בחורף האחרון, המסנג'ר של השחקנית התמלא בהודעות. "כתבו לי לבדוק אם אני בחיים, שאלו אם אני בסדר, זה היה גדול", אומרת הכוכבת בריאיון לוואלה! תרבות. "כל פעם שאני באה לישראל, אז מהרגע שאני נוחתת בשדה תעופה, המון אנשים מזהים אותי ומדברים איתי על 'פאודה'. כשהגעתי הפעם, כולם בשדה שאלו אותי 'למה הרגו את הדמות שלך? זה כל כך עצוב'".

השחקנית, שנולדה וגדלה בצרפת ועדיין חיה בפריז, היתה אלמונית בישראל עד לפני ארבע שנים. באותו זמן, לאחר שיצרה קשר עם הבמאי ערן ריקליס דרך הפייסבוק, לוהקה ל"ערבים רוקדים", ואז הגיעה "פאודה" ופרח הרומן שלה עם העשייה המקומית. במהלך סוכות הגיעה לכאן לביקור נוסף, וזאת בשלושה כובעים: היא שימשה שופטת בתחרות הקולנוע הים-תיכוני בפסטיבל חיפה, וגם הציגה בו את "תל אביב על האש", סרט ישראלי חדש בהשתתפותה, שזכה בפרס הראשון בתחרות הקולנוע הישראלי של הפסטיבל. חוץ מזה, היא מקדמת עוד סרט תוצרת הארץ בו אפשר לראות את זיו פניה - "אוויר קדוש" של שאדי סרור, שהוקרן לראשונה כבר לפני כשנה וחצי בפסטיבלים של טרייבקה וירושלים, ובסוף השבוע זוכה כאן להפצה מסחרית רחבה.

עוד באותו נושא:

העונה השנייה של "פאודה": סיקור מיוחד

הביקורת שלנו על "אוויר קדוש" אחרי הקרנתו בפסטיבל ירושלים

הביקורת שלנו על "תל אביב על האש" אחרי הקרנתו בפסטיבל ונציה

לטיסיה איידו. כריסטוף צ'אזה,
שופטת, שחקנית, אזרחית העולם. לטיסיה איידו/כריסטוף צ'אזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully