וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תייגו ושפטו את אחותי נועה קירל, ועכשיו עושים את זה גם לי"

8.10.2018 / 0:00

הוא נהנה להשתמש בשיוך "האח של נועה קירל" ללא הרף, אפילו בפרסומת, ובאותה נשימה טוען שהוא "לא מנסה לקצר את הדרך". עופרי קירל מוציא סינגל שני, ואומר שלא אכפת לו שההורים נותנים לאחותו הקטנה יותר תשומת לב

יח"צ - חד פעמי

"כפולה" הוא אמנם שם הסדרה שבה מככבת אחותו הקטנה, נועה קירל, אבל יש משהו כפול גם במה שמשדר עופרי קירל: מצד אחד נראה שהוא סוחט את לימון "האח של נועה קירל" ברצון רב וללא הרף. מצד שני, הוא מצהיר כי הוא "לא מנסה לעשות קיצורי דרך" ו"דוגל בעבודה קשה". מוסר כפול או מציאות מורכבת? תשפטו בעצמכם.

עופרי (24), האח האמצעי לבית קירל, מוציא היום מוציא סינגל שני, "בלילות" שמו, אותו גם יצר והפיק מוזיקלית. בקליפ הוא נראה שוכב על מזרון ים, עם ציפית שנראית כמו מיטה שצפה. בינתיים יש לו הרבה ציפיות והצלחה היא עדיין בשלב החלום, אבל יש מי שסבור שעם גב של רוברט בן שושן, אבא בולדוזר ואחות כוכבת - הוא בנקודת פתיחה לא רעה. הסגנון שלו הוא ראפ, והשיר החדש "נכתב בהשראה של מערכת יחסים שהיתה לי פעם, ומדבר על כך שהרבה קשרים שמגיעים למקומות אפלים ומכוערים, הם דווקא קשרים של אנשים שיותר אוהבים. האהבה היא לא משהו צפוי, ולא תמיד באה בטוב. הזוגות שהם לא ביחד, ולא סגורים על עצמם, אלה האהבות הכי חזקות בסופו של דבר".

בחרת לשתף את אחותך נועה כבר בשיר הראשון שהוצאת. כמו כן בחרת להשתתף בפרסומת לחטיף, שמעצימה מאוד את הקיטלוג שלך כ"אח של נועה קירל", כך קוראים לך בפרסומת. בכך החלטת באופן מודע למסחר את השיוך הזה, יש שיאמרו יותר מדי

"אני בן אדם שמאמין בעבודה קשה. אבל כמה שאני מאמין בעבודה קשה, אני יודע שחשיפה לא באה מעצמה, ולאנשים אין סתם מזל. לדברים שעשיתי אפשר לקרוא בחירות, אבל בעיני הן יותר פעולות לקדם את מה שאני אוהב ורוצה לעשות. האמצעים מקדשים את המטרה בסופו של דבר. אני עושה בסופו של דבר מה שמרגיש לי נכון לעשיה ולאישיות שלי. אנשים כמוני וכמו נועה באמת אוהבים מוזיקה ואת התחום. הדבר שהכי חשוב לנו זה המוזיקה והתחום. אנשים מיהרו לשפוט ולתייג את נועה וגם אותי. ההחלטה להוסיף את נועה בשיר הראשון היא דווקא טובה. במובן המקצועי, שמעתי כמה זמרות, ונועה ביצעה את השירה בצורה הכי טובה. לגבי הפרסומת, היא הוצעה לי. יש לי מנהל ויחצ"ן. וזה חלק מהדברים שאני מאמין שצריך לעשות".

מה יותר קשה, להיות בצל של נועה קירל או ששואלים כל הזמן האם קשה להיות בצל של נועה קירל?

"כל בנאדם שרואה אח ואחות, ורואה אחות שכבר הצליחה ואח שבתחילת דרכו, עושה ישר את השיוך. זה דבר מובן מאליו בעיני, משהו שצפיתי אותו ודי מובן לי. זה לא כזה מפריע לי, זה לא הורג אותי. אני יודע איך התקשורת עובדת. לא מציק לי ששואלים על 'הצל', זה חלק מהתקשורת".

עוד באותו נושא

"אם לא הייתי מגשימה את עצמי, הייתי מדוכאת": נועה קירל מדברת על הכול

לכתבה המלאה
עופרי קירל. פזית גאוטה,
עופרי קירל/פזית גאוטה

ההורים מטבע הדברים מקדישים את הרוב המוחץ של הזמן לקריירה של נועה. זה מבאס אותך?

"מכיוון שזאת עשייה שקשורה לנשמה שלי, לא אכפת לי אם תשומת הלב של ההורים תהיה יותר עליי, על האח הגדול או עליה. בסופו של דבר אני אוהב את מה שאני עושה, וזה הכי חשוב לי בעולם. בסופו של דבר, פחות משנה לי איפה שהאנרגיות של ההורים שלי מושקעות".

בחרת ללכת לתכנית ריאליטי כדי לקצר תהליכים?

"'ביטים' (HOT) זה דוקו ריאליטי. אני חושב שבדוקו ריאליטי מתעדים את הדרכים של הזמרים, בסביבה שלהם, בבית שלהם ובחיים האישיים שלהם. זה אמנם גם ריאליטי, אבל הוא מסמן הרבה יותר את הדרך שלהם בתור זמרים. הסדרה היא לאו דווקא משהו טלוויזיוני וזול. זה לא נסיון לקיצור דרך. כמו שאמרתי, אני מאמין בעבודה קשה. יצא לי לראות מתוך הבית שלי את אחותי ואת כל התעשייה הזאת, ואני יודע שללכת מאה אחוז עם מה שאתה אוהב ולא לעשות לפעמים גם את מה שאתה צריך, זה לא מקצועי. יש דברים שאתה חייב לעשות והם חלק מהמקצוע הזה".

נועה הכריזה שהיא רוצה לפרוץ בחו"ל, וזה עדיין לא קרה. יש סיכוי שלפחות בחזית הבינלאומית תצליח לעקוף את אחותך?

"אני לא שולל הצלחה בחו"ל. אני מכוון להצליח. החץ וקשת שלי מכוונים הכי גבוה שיש. אבל אני לא בתחרות מול נועה".

יונתן מרגי, בן זוגה הטרי של נועה, כבר הגיע לארוחה משפחתית?

"מצטער, אני לא יכול לענות לך על כל מיני דברים שקשורים בנועה. סליחה".

ולקינוח, מה מייאש יותר - שהסיכוי להתקרב להצלחה של אחותך הוא נמוך, או שאומרים לך שאתה דומה לנתן גושן?

"שאומרים לי שאני נראה כמו נתן גושן".

עופרי קירל מתוך הקליפ "בלילות". צילום מסך
עופרי קירל מתוך הקליפ "בלילות"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully