וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"חסרי בושה" ועד "משחקי הכס": האמת מאחורי סצנות הסקס הלוהטות ביותר על המסך

17.10.2018 / 8:41

מהסקס בכפייה- והמשעשע מתברר - של חאליסי וחאל דרוגו ב"משחקי הכס" לנקיפות המצפון של ג'ניפר לורנס ב"הנוסעים": זה מה שבאמת קרה מאחורי הקלעים של סצנות הסקס הגדולות על המסך

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה: כל הסיפורים ב"סקס והעיר הגדולה" היו אמיתייפ/מערכת וואלה! News

בסרטון - סצנות הסקס של "סקס והעיר הגדולה" התרחשו במציאות

היום אנחנו כבר די לוקחים אותן כמובן מאליו, אולם סצנות הסקס הלוהטות על המסך דורשות מהשחקנים להימצא בכל פעם מחדש בסיטואציה מאוד מביכה ולא נעימה, עירומים וצמודים לפרטנר זר, כשסביבם עשרות מצלמות ואנשי הפקה. כפי שיכולתם להבין, מה שקורה שם מאחורי הקלעים בסצנות הנועזות ההן לא תמיד זהה לתחושה שלנו, הצופים, בעת החשיפה לתוצר המוגמר.

כמה מהכוכבים הכי גדולים על מסך הקולנוע והטלוויזיה חשפו במהלך הקריירה שלהם פרטים אינטימיים על צילומי סצנות הסקס שלהם. מהתקרית המביכה של אן האת'וויי ל"התקף החרדה" של רוברט פטינסון - קבלו את כל האמת על סצנות הסקס המתוסרטות שנהניתם לראות על המסך:

אמיליה קלארק ב"משחקי הכס"

גיף משחקי הכס חאליסי וחאל דראגו. Giphy
גיף משחקי הכס חאליסי וחאל דראגו/Giphy

אין שום ספק בכלל שסצנות הסקס (בהתחלה בכפייה ואחר כך בהסכמה) בין אם הדרקונים (ומלכת האנדלים, ראשוני האדם ושבע הממלכות, מלכת מירין, הבלתי נשרפת, משחררת העבדים ושוברת השלשלאות ועוד כל מיני) לחאל דרוגו (החתיך הורס) היו בין הרגעים היותר נועזים שראינו על המסך ביי פאר - אבל מתברר שכשהמצלמות כבו, הלכו שם צחוקים. ג'ייסון מומואה (דרוגו) החליט לשבור את הקרח עם שותפתו אמיליה קלארק (חאליסי) ובמקום לשים על איבר המין שלו גרב רגילה, כמקובל בסצנות כאלה, הוא שם עליו גרב ורודה ופרוותית - מה שגרם לה להתפקע מצחוק. היא סיפרה על המקרה לגראהם ווקר: "זה היה גדול וורוד, ולא ידעתי מה לעשות!".

עוד באותו נושא

אמת איומה: סצנת הסקס המפורסמת בתולדות הקולנוע היתה אונס

לכתבה המלאה

הנרי קאביל ב"שושלת טיודור"

גיף הנרי קאביל בשושלת טיודור. Giphy
גיף הנרי קאביל בשושלת טיודור/Giphy

"שושלת טיודור" זכורה לכולנו גם (אם לא בעיקר) בזכות סצנות הסקס הנועזות שלה, כשאחת מהן הייתה "קשה" במיוחד לצילום. הנרי קאביל, שאותו אנחנו מכירים היום כבסטי של גל גדות - סופרמן, מצא את עצמו בתקרית לא נעימה בכלל במהלך צילומי סצנת סקס אינטימית. הוא סיפר ל-Men's Health: "הפרטנרית שלי ישבה עלייה והיה לה חזה מדהים. כנראה שלא סידרתי את 'הדברים' שלי שם למטה כפי שצריך וכשהיא השתפשפה על הגוף שלי הדברים נהיו קצת 'קשים'. הייתי חייב להתנצל בפניה מקרב לב אחרי המקרה. זה ממש לא לעניין לקבל זקפה בסביבת עבודה מקצועית. נכון? זה ממש לא היה מקובל".

כריסטופר מינץ-פלאס ב"סופרבאד- חרמן על הזמן"

גיף מק'לאבין ב"חרמן על הזמן". Giphy
גיף מק'לאבין ב"חרמן על הזמן"/Giphy

"מק'לאבין" היה רק בן 17 כשהצטלם לקומדיית הנעורים הגסה הזאת, ולכן אחד מהוריו נדרש להיות על הסט במהלך הצילומים - מה שבהחלט לא היה נעים לשני הצדדים. מינץ-פלאס סיפר אז: "אמא שלי הייתה שם והייתי צריך לקיים יחסי מין מזויפים מולה. אחרי הסצנה לא דיברנו על זה. אנחנו עד היום לא מדברים על זה".

ג'ניפר לורנס ב"הנוסעים"

גיף ג'ניפר לורנס וכריס פראט מתנשקים. Giphy
גיף ג'ניפר לורנס וכריס פראט מתנשקים/Giphy

למרות הרזומה המרשים של לורנס בתחום המשחק, היא לא הצטלמה מעולם לסצנת סקס - עד הופעתה בתפקיד הראשי בסרט המדע בדיוני "הנוסעים" לצד כריס פראט. למרות שצילומי הסצנה עברו בשלום, היא הרגישה ממש לא טוב עם זה אחר כך. היא סיפרה ל"הוליווד ריפורטר": "הייתי ממש ממש שיכורה, אבל זה רק הוביל ליותר חרדה כשהגעתי הביתה. אמרתי לעצמי 'מה עשיתי?' הוא גבר נשוי. זו הפעם הראשונה שנישקתי גבר נשוי ונקיפות מצפון היא ההרגשה הכי נוראית שיכולה להיות לאדם".

אן האת'וויי ב"על אהבה וסמים אחרים"

אן האת'ווי וג'ייק ג'ילנהול חלקו כמות נכבדת של סצנות סקס ב"על אהבה וסמים אחרים", כולל אחת בה היא התפשטה בטעות בחזרות מול מלא אנשים זרים. "הייתי צריכה להוריד מעליי את המעיל ולהישאר עירומה", היא שחזרה, "חשבתי שמצלמים אבל התברר שאלה היו רק החזרות והתפשטתי ללא צורך מול מלא אנשים. זה היה מביך".

אמי רוסום ב"חסרי בושה"

גיף אמי רוסום בחסרי בושה. Giphy
גיף אמי רוסום בחסרי בושה/Giphy

"חסרי בושה" - כשמה כן היא - הסדרה הכי בוטה וחסרת בושה על המסך. אמי רוסום, הלא היא פיונה גלאגר (שלצערנו עוזבת העונה), נאלצה לא פעם להישאר עירומה על הסט. היא סיפרה לקומיקאית ולמגישת הטלוויזיה צ'לסי הנדלר איך היא שרדה את זה: "אנחנו רוצים להיות מציאותיים אבל לא אמיתיים, אז אני לובשת משהו שאני מכנה אותו 'כרית ווג''. זה סוג של תחבושת קטנה ומשולשת שאני מדביקה על האזור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully