וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השנה: בוטלה הופעת להקת דם, יזע ודמעות בישראל

18.10.2018 / 0:11

בוטלה הופעת להקת הג'אז-רוק האמריקאית דם, יזע ודמעות בישראל, שהיתה אמורה להתקיים ביום שני בהאנגר 11 בתל אביב. זאת לאחר שבוטלה גם הופעתה בארץ במרץ השנה. ממהפקה נטען כי הסיבות לביטול הן "טכניות", ועם זאת אתר מכירות הכרטיסים מגלה כי המכירות היו דלות מאוד

להקת דם, יזע ודמעות. באדיבות Blood Sweat and tears,
להקת דם, יזע ודמעות/באדיבות Blood Sweat and tears

על רקע מכירת דלות של כרטיסים, בוטלה פעם נוספת ההופעה של להקת הג'אז-רוק האמריקאית דם יזע ודמעות (Blood, Sweat & Tears), שהיתה אמורה להתקיים ביום שני הקרוב (22 באוקטובר) בהאנגר 11 בתל אביב. מהפקה נטען כי הסיבות לביטול הן "טכניות", ועם זאת, כפי שזיהה הבלוגר יובל אראל ונבדק גם על ידי וואלה! תרבות, על פי אתר המכירות של המופע מתגלה כי המכירות דלות מאוד. על פי הערכה, אחת הסיבות למכירה החלשה היא שחלק מהקהל הבין שההרכב הנוכחי לא כולל אף חבר מקורי של דם יזע ודמעות. זהו ביטול שני של הופעת הלהקה, לאחר שגם ההופעה שהייתה אמורה לקיים ב-5 במרץ האחרון באותו מקום בוטלה. אז נטען כי הסיבה לדחיה היא בעיות ואילוצים טכניים.

מחברת ההפקה ASM שהיתה אמורה להביא את הלהקה לישראל נמסר בתגובה: "לצערנו מנסיבות טכניות, הלהקה שוב נאלצת לדחות את מועד ההופעה הקרובה בישראל, למועד שיתפרסם בשבוע הקרוב. חברי הלהקה והנהלתה ביקשו למסור כי הם מתנצלים, אך הם מסורים לקהל המעריצים שלהם בישראל ונחושים לקיים את ההופעה בחודשים הקרובים. אנחנו והנהלת הלהקה פועלים ביחד כדי למצוא תאריך חדש, אשר בו המופע אכן יתקיים במלואו ולהנאת הקהל הרב שלהם בארץ".

ההרכב המקורי הוקם ב-1967 בניו יורק, ומייסדה היה המוזיקאי והזמר הנודע אל קופר, שעזב בשנה לאחר מכן. אלבום הבכורה של הלהקה כלל את הלהיט "I Love You More Than You'll Ever Know" שכתב קופר. בתחילת דרכה הלהקה זינקה כמטאור אבל דעכה במהירות, ולאורך השנים התחלפו חברי הלהקה פעמים רבות, עג שכאמור אף חבר מההרכב המקורי לא נותר בה. על פי עמוד הוויקפדיה של הלהקה, כ-160 (!) חברי להקה עזבו אותה לאורך 51 שנותיה (ההרכב כיום מונה תשעה חברים). גם הסגנונות המוזיקליים של הלהקה השתנו לא מעט.

בשנת 2008 הופיעה הלהקה בהיכל התרבות בתל אביב ובאמפי שוני בבנימינה. להופעה הקודמת שבוטלה בישראל, שהייתה אמורה להתקיים במרץ השנה, הלהקה תכננה להגיע עם הסולן בו בייס, שהגיע למקום השני בעונה הרביעית של "אמריקן איידול" והצטרף לדם יזע ודמעות ב-2013. בינתיים גם הוא עזב את הלהקה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully