וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה סילברמן: לואי סי.קיי נהג לאונן מולי בילדותנו

23.10.2018 / 12:34

הקומיקאית חשפה כי הבדרן השנוי במחלוקת, אותו היא מכירה שנים רבות, היה מבקש לאונן מולה, ובדרך כלל הסכימה. "הוא המשיך לעשות את זה גם כבן אדם מפורסם, כי לא הבין מה הוא עושה", הוסיפה

לואי סי-קיי סי.קיי שרה סילברמן. AP
"לפעמים הייתי אומרת שאני מעדיפה לאכול פיצה ולפעמים הייתי מסכימה"/AP

בשבועות האחרונים מתחיל לואי סי.קיי להשלים אט-אט את הקאמבק שלו, זאת לאחר שבשנה שעברה התפרסמה שורה של עדויות מצד נשים שחשפו כיצד הטריד ותקף אותן מינית, דבר שהוביל להקפאת פעילותו ובין השאר גם לגניזת סרטו. לעומת זאת, בין הקיץ לסתיו כבר הספיק להופיע פעמיים במועדון הקומדי סלר בניו יורק, מה שכמובן עורר מחלוקת.

היום, מתפרסמת עדות נוספת על מה שכבר התברר כדפוס פעולה קבוע של הקומיקאי - מנהגו לאונן מול נשים. הפעם, מדובר בעמיתתו שרה סילברמן, וההבדל הוא שבמקרה זה, בניגוד לעדויות הקודמות, הדבר היה בהסכמה, וקרה לפני שנים רבות, כשהשניים היו ילדים.

סילברמן, שאחותה לורה כבר צייצה בעבר כי הקומיקאי נהג לאונן מולה בהסכמתה לפני שהתפרסם, סיפרה על כך בתוכנית הרדיו של הווארד שטרן, ואמרה - "אולי אתחרט שסיפרתי את זה, אבל אני מכירה את לואיס מזמן, וכשהיינו ילדים, הוא היה שואל אותי אם הוא יכול לאונן מולי. לפעמים הייתי אומרת 'לא, זה מגעיל', והלכנו לאכול פיצה, אבל לפעמים הייתי אומרת לו 'פאק, כן, אני רוצה לראות את זה".

לואי סי קיי. GettyImages
מנסה להשלים את הקאמבק. לואי סי.קיי/GettyImages

סילברמן הדגישה כי אינה משווה את המקרה שלה לזה של נשים רבות אחרות, שבמקרה שלהן הדבר לא היה בהסכמה. היא הוסיפה כי היא מספרת זאת כדי להמחיש מדוע, לדעתה, הקומיקאי לא הבין את השלכות המעשים שלו בשעה שאונן בבגרותו מול המתלוננות נגדו, והפעם כשהוא כבר אדם בוגר ומפורסם, כיוון שלא השכיל להפנים את התהילה שלו ואת הפריבילגיות שלו ואת הכוח שבא עמן.

"אני לא אומרת שמה שעשה היה בסדר, אני רק אומרת שגם כמפורסם, הוא הרגיש כאותו בן אדם שהיה כילד, אפילו שהדינמיקה היתה שונה ולכן זה כבר לא היה בסדר", אמרה סילברמן. "אני לא אומרת שכולם צריכים לקבל אותו חזרה בזרועות פתוחות, אבל אני בהחלט חושבת שהוא חש חרטה".

עוד באותו נושא

תפסיקו לנדנד, אתן משעממות: התגובה של דן מרגלית הדהימה אותנו

לכתבה המלאה
שרה סילברמן אמי 2014. GettyImages
"אני משוכנעת שהוא חש חרטה". שרה סילברמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully