וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע המשטרה פתחה במצוד אחרי רוס מ"חברים"?

24.10.2018 / 11:20

חיפושים אחרי גנב של פחיות בירה ממסעדה באנגליה גררו עשרות אלפי תגובות בשל הדימיון המדהים שלו לדיוויד שווימר - והרשת המלאה בבדיחות, עד שהמשטרה נאלצה להכחיש שזה באמת הוא. מאוחר יותר הערב (רביעי), שווימר הגיב בסרטון מפתיע משלו

נועה לוי

בסרטון - דיווח על הסיפור בתכניתו של אורן נהרי וואלה! גלובל שתעלה בסוף השבוע

דיוויד שווימר הגיב על החיפוש אחר בן דמותו. בפוסט בפייסבוק הוא כתב: "שוטרים, אני נשבע שזה לא אני. כמו שאתם יכולים לראות, אני בעיר ניו יורק. למשטרה החרוצה של בלאקפול - בהצלחה עם החקירה", וחתם עם ההאשטג itwasntme#. הטוויסט: הטקסט הזה מלווה וידאו שלו עצמו סוחב בירות בסופרמרקט בלי לשלם.

מוקדם יותר: משטרת בריטניה פתחה במצוד אחרי כפיל של דיוויד שווימר (רוס גלר מהסדרה "חברים") החשוד בגניבת קרטון מלא בירה ממסעדה - והרשת מתקשה להתמודד. ב-BBC דווח כי בתוך דקות מהרגע שפורסמה בפייסבוק של משטרת בלקפול התמונה של הגנב שנתפס במצלמות האבטחה, הרשת התמלאה בבדיחות - ודובר מטעם המשטרה נאלץ אף לפרסם הבהרה כי שווימר עצמו לא נמצא בבריטניה בזמן ביצוע העבירה.

"תודה לכולם על המענה המהיר. חקרנו את הנושא לעומק והצלחנו לוודא שדיוויד שווימר נמצא בארצות הברית בתאריך המדובר", הם כתבו.

עוד באותו נושא
לא תאמינו מה עושות היום התאומות שגילמו את התינוקת אמה מ"חברים"
מעריצים מצאו חורים רציניים בעלילה של "חברים" שוודאי גם אתם פספסתם

עוד באותו נושא

בחברות: רק מעריצים מושבעים של "חברים" יצליחו בחידון הזה

לכתבה המלאה

הדימיון מצמרר!

עשרות אלפי אנשים הגיבו לתמונה והתגובות שם התמלאו בשלל ציטוטים מהסדרה, בין היתר "I don't think it's been this guy's day, his week, his month or even his year," או I'm suprised you've not found him... it's like you're always stuck in second gear." והיה גם מי שטען שהוא ראה אותו שם "I saw him behind me in the shop around that time.. just as I was paying for MY SANDWICH."

אחרים ניסו למצוא לו אליבי ותהו "האם הוא בעבודה - או שהוא היה בהפסקה?" וניסו לגונן עליו בטענה שהוא גדל עם מוניקה ואם לא אוכלים מהר - לא אוכלים בכלל".

מבחר מהתגובות

תגובות לתמונת רוס גנב. אתר רשמי
תגובות לתמונת רוס גנב/אתר רשמי
גיף רוס. אתר רשמי
גיף רוס/אתר רשמי

גם המשטרה הסקוטית השתתפה בבדיחות כששוטרים משתפים את הפוסט ומזהירים מפני החשוד כיוון שהוא "למד קרטה והוא מאסטר של האונגי, המצב של עירנות מוחלטת".

גולשים סאחים יותר מיהרו להזכיר שמדובר בעבירה רצינית ואין מקום לבדיחות וגם המשטרה הזכירה שמי שראה את העבריין מוזמן ליצור איתם קשר.

אבל בתפנית מפתיעה דיוויד שווימר עצמו הגיב לסערה ופרסם סרטון בו הוא נשבע לחפותו - אבל במקום לנקות אותו מאשמה הוא מעלה חשד סביר שזה דווקא כן הוא מאחורי הגניבה.

הסרטון שפרסם דיוויד שווימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully