וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: HBO חושפת את מועד העונה האחרונה של "משחקי הכס" בטיזר ראשון

13.11.2018 / 17:00

אחרי חודשים של שמועות, ציטוטים וניחושים מושכלים בנוגע למועד שידור העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", מגיעה סוף סוף בשורה רשמית מטעמה של HBO. כזכור, העונה תמנה ששה פרקים שאורכם צפוי להיות ארוך מהרגיל. צפו בטיזר של העונה החדשה

אחרי חודשים של שמועות, ציטוטים וניחושים מושכלים (כולל אחד קולע שלנו) באשר למועד שידור העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", מגיע סוף סוף טיזר ראשון לעונה השמינית שעמו הבשורה הרשמית על התאריך מטעמה של HBO: אפריל 2019. כן, בינתיים מדובר רק בחודש, לא בתאריך מדויק. מובן שענקית הכבלים הולכת לסחוט את הלימון השיווקי הזה עד תום.

עוד לפני ההכרזה הרשמית, חודש אפריל כבר היה הערכה סבירה לשידור העונה האחרונה. מוקדם יותר השנה מייזי וויליאמס, המגלמת את אריה סטארק, ציינה את המועד הזה בריאיון, אולם לאחר מכן חזרה בה. על אף הכחשתה יש לשער שוויליאמס לא המציאה את המועד הזה, אלא שעל פי לוח הזמנים המשוער של ההפקה זהו המועד שאליו כיוונו על פי התכנונים המוקדמים של הצילומים והאפקטים. בריאיון שפורסם ב"הפינגטון פוסט" בחודש אוגוסט האחרון עם אחראי האפקטים המיוחדים של הסדרה, ג'ו באואר, הוא סיפר כי רק בשלב ההוא התחילו לעבוד על האפקטים של ששת פרקי העונה השמינית (הצפויים להיות ארוכים מהרגיל). העבודה הזו, על פי באואר, אמורה להימשך שמונה-תשעה חודשים, כלומר עד מאי 2019. משמע שחמישה מתוך ששת הפרקים כבר צפויים להיות מוכנים לשידור באפריל.

העונה השמינית תשודר במקביל גם בישראל, ב-HOT, yes וסלקום TV. ואם חשקה נפשכם במרתון של העונות הקודמות לקראת האחרונה, כולן זמינות בפלטפורמות ה-VOD של החברות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully