וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז: ערוץ i24NEWS דיווח על אזעקה בתל אביב - שלא הייתה ולא נבראה

15.11.2018 / 14:00

בערוץ החדשות i24news המשדר מישראל, דווח שלשום על אזעקת צבע אדום בת"א שלא הייתה ולא נבראה. שידורי הערוץ נפסקו, על המסך הופיע כיתוב המתריע מפני פגיעה צפויה של רקטות, ועובדי הערוץ נקראו להתפנות למרחב המוגן. הערוץ: "בבניין פעלה אזעקה. הבהרנו הדברים בשידור"

צילום מסך

פרסום ראשון: ערוץ החדשות והאקטואליה הבינלאומי i24NEWS דיווח שלשום (שלישי) בבוקר על אזעקה בתל אביב, שלא הייתה ולא נבראה.

בשלישי בבוקר הופיע על מסך הערוץ כיתוב המדווח על אזעקה בתל אביב ("RED ALERT IN TEL AVIV" - ראו צילום וידאו מעל, החל מדקה 00:35, וצילום מסך למטה), שכידוע מתריעה מפני פגיעה צפויה של רקטות ומיידעת שיש לתפוס מחסה במהירות, ושידורי הערוץ נפסקו לזמן מה. על רקע הכיתוב נשמעה בערוץ אזעקה - זאת בשעה שאזעקה לא נשמעה באמת בתל אביב.

ערוץ החדשות והאקטואליה הבינלאומי i24news, המשדר מישראל, מדווח ב-13 בנובמבר 2018 על אזעקת צבע אדום בתל אביב, שלא היתה ולא נבראה (מ-0:35). צילום מסך
ערוץ החדשות והאקטואליה הבינלאומי i24NEWS, המשדר מישראל, מדווח ב-13 בנובמבר 2018 על אזעקת צבע אדום בתל אביב, שלא היתה ולא נבראה/צילום מסך

גורם הבקיא בפרטים אמר לוואלה! תרבות כי באותו זמן נשמעה בכריזה בערוץ הנחיה לעובדים להגיע למרחב המוגן. בעקבות זאת עובדי הערוץ, שרבים מהם אזרחים זרים, נבהלו, ומקצת העובדים הצעירים הגיבו בבכי בזמן שהם בורחים אל המרחב המוגן. בכיר בערוץ, מנהל התוכן, העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט שגוי המדווח על האזעקה בתל אביב (ראו צילום מסך). מאז הוסר הפוסט. כל זאת קורה בערוץ שמוגדר כערוץ חדשות בינלאומי (בארץ הוא משודר ב-HOT), המשדר באנגלית, צרפתית וערבית, ומתיימר לתת דגש לנקודת המבט הישראלית מול ערוצי חדשות בינלאומיים אחרים.

מ-i24NEWS נמסר בתגובה: "מדובר במערכת פנימית אשר מסיבה לא ברורה הפעילה אזעקה בבניין הערוץ. עיתונאי ועובדי הערוץ הונחו להתפנות מידית למרחב המוגן. מיד לאחר מכן הבהרנו את הדברים בשידור".

עוד באותו נושא

אם ההרוג באשקלון היה יהודי, יונית לוי הייתה מדווחת מחוץ לביתו

לכתבה המלאה
בכיר בערוץ i24news מדווח בעמוד הפייסבוק שלו על אזעקה בתל אביב שלא היתה ולא נבראה (הפוסט הוסר לאחר מכן). צילום מסך
בכיר בערוץ i24news מדווח בעמוד הפייסבוק שלו על אזעקה בתל אביב שלא היתה ולא נבראה. הפוסט הוסר מאז/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully