וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה, נקסט: "הכוכב הבא" הוכיחה שהיא יכולה לבחור מנצח, וגם שהיא בידור טלוויזיוני אסקפיסטי

25.11.2018 / 8:19

"הכוכב הבא לאירוויזיון" (קשת 12) הגיעה לאיזון נדיר בז'אנר מאוס: שמח שם באולפן, אבל לא עצוב בבית. אסי עזר ורותם סלע משתפרים, שירי מימון מחזקת את שולחן השופטים - אבל עם כזה ביטחון בניצחון ישראלי נוסף, אל תתפלאו אם זה ייגמר בקריסת הקונספציה

הכוכב הבא תל אביב 2019. צילום מסך
ממלאים היטב את תפקידם בהצגה. שופטי "הכוכב הבא"/צילום מסך

הניצחון הדרמטי של נטע ברזילי בליסבון ריגש מדינה שלמה, אבל מאז עושים הכל כדי להוציא לנו האירוויזיון מכל החורים. עד שהוציאו לנו את הנשמה עם הוויכוח על העיר המארחת, הגיעו הסאגות הבלתי נגמרות בין הממשלה לתאגיד על התקציב. בינתיים התאגיד חוגג על כל אירוויזיון שאפשר למצוא (אירוויזיון הילדים, האירוויזיון הקלאסי), והנה לכם מילה שכבר אי אפשר לשמוע.

בהתאם, ובטח אחרי ההתרסקות של הריאליטי המוזיקלי של הערוץ המקביל, גם קשת מגיעים לעונה הנוכחית של "הכוכב הבא" (קשת 12) בביטחון שיא של מנצחים. בכל זאת, ביצת הזהב - אשר קדמה לתרנגולת - היא שלהם. המאמי הלאומית החדשה התארחה בתוכנית הפתיחה, איך לא, ואפילו זכתה לעמדת הנצחה (!) עם כל חתולי הזהב המנפנפים. המטרה של העונה הזאת, כמובן, היא להביא זכייה שנייה ברציפות. עונת הדאבל, הם קוראים לזה. עם כזאת יהירות וביטחון בניצחון הישראלי, אל תתפלאו אם זה ייגמר בקריסה של הקונספציה.

הכוכב הבא תל אביב 2019. צילום מסך
זכתה לפינת הנצחה. נטע ברזילי, "הכוכב הבא"/צילום מסך

ובכל זאת, איכשהו, זה עובד. הדביקות, הסופרלטיבים המוגזמים, השיחות המתישות עם המועמדים לפני ואחרי, התלהבות היתר מהכל - כל אלה עדיין כאן, אבל הם מפריעים פחות בזמן ש"הכוכב הבא" הגיעה לאיזון נדיר בריאליטי המוזיקלי הישראלי - ז'אנר אשר ככלות הכל כבר נמאס כמעט לחלוטין: שמח שם באולפן, אבל לא עצוב בבית.

בריאליטי בישראל המתמודדים לא באמת מתחלפים מעונה לעונה - אלה רק הפרצופים שמשתנים. נערה ביישנית מהפריפריה, נער דמוי מרגי, מתמודד חרדי וכמה שפחות הצליחו. זה נוח מספיק למדורת השבט, אבל זה כבר לא היה עובד אם אסי עזר ורותם סלע לא היו דואגים בשיטתיות להוציא את הרוח מהמפרשים של כל סצנה עם פוטנציאל רצינות מוגזמת.

עוד באותו נושא

קלישאה אחר קלישאה: ארבע הערות על "The Four"

לכתבה המלאה
הכוכב הבא תל אביב 2019. צילום מסך
משתפרים מעונה לעונה. אסי עזר ורותם סלע, "הכוכב הבא"/צילום מסך

אנחנו יורדים עליהם הרבה, אבל מגיעות להם מילים טובות. אסי עזר ורותם סלע משתפרים מעונה לעונה - בכל זאת, יש להם הרבה זמן לתרגל: אין כמעט עונה בקשת בלי תוכנית כלשהי של אסי עזר. ברור שכיף להם וברור שכיף בשולחן השופטים, בטח עכשיו כשהצטרפה אליו שירי מימון, שכבר ב"אקס פקטור" הייתה שופטת הריאליטי הטובה בישראל - ובמקרה או שלא, אין כמעט אנשים עם דעה יותר רלוונטית משלה בנושא הדיון. סטטיק ובן אל, אסף אמדורסקי, קרן פלס והראל סקעת גם הם ממלאים את תפקידיהם הקבועים בהצגה ברצון ובהצלחה. כבילוי אסקפיסטי מול הטלוויזיה, זה עושה את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully