וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם קסום ומופלא: חמש סיבות לרוץ לראות את "אקוומן"

בשיתוף Tulip entertainment

24.12.2018 / 7:22

לאחר שערכנו עמו היכרות ב"ליגת הצדק", גיבור-העל אקוומן זוכה לככב בלהיט משל עצמו, בו הוא נאבק למנוע מלחמה הרסנית בין שוכני היבשה והמים. כל הסיבות למה גם לכם כדאי לרוץ לסרט, שיעלה כאן בסופ"ש לאחר שכבר ריסק את הקופות בארצות הברית

טריילר לסרט "אקוומן"/טוליפ מדיה

כי מדובר בממתק לעיניים

אקוומן, כזכור, הוא יצור כלאיים: אביו בן אדם, אמו היתה משליטות הממלכה הימית אטלנטיס. לאורך חייו הוא קרוע בין היבשה לים, אותה מתאר הסרט באופן מרהיב. הבמאי ג'יימס וואן, מי שחתום על להיטים רבים ובהם סדרת סרטי "לזמן את הרוע", בורא כאן עולמות מופלאים מתחת למצולות.

מומלץ במיוחד לראות את "אקוומן" באיימקס, כדי למצות את המיטב מן היקום הבדיוני, הצבעוני והעשיר שהוא בונה לנגד עינינו: ממלכות מפוארות, יצורים אגדיים וכמובן גם הקרבות המסחררים שמתנהלים ביניהם. תענוג לצלול לתוך האוקיינוס הקולנועי המרשים הזה, ולא כדאי לפספס את ההזדמנות לעשות זאת על מסך גדול ככל האפשר.

הורידו את אפליקציית קוויקס, שחקו מחר (יום שני) בשעה 18:00 ואולי תזכו ב-3,000 שקלים או בכרטיסים לסרט "אקוומן". להורדה הקליקו כאן - בכפוף לתקנון ותנאי השימוש באפליקציה.

אקוומן. טוליפ מדיה,
מתוך "אקוומן"/טוליפ מדיה

בגלל ג'ייסון מומואה

ג'ייסון מומואה, יליד הוואי, פרץ לראשונה בסדרה "סטארגייט: אטלנטיס" ולאחר מכן גם ב"משחקי הכס" בדמותו של חאל דרוגו. את דמותו של אווקמן גילם לראשונה ב"ליגת הצדק", ועכשיו הבמה כולה שלו בסרט הסולו בכיכובה של הדמות.

בעקבות הצלחת הסרט, מוגדר מומואה כאחד הכוכבים הלוהטים בהוליווד, ואפשר להבין למה: אין עוד הרבה שחקנים בתעשייה עם נתונים פיזיים יוצאי דופן כאלה, שהולמים את ממלכת אטלנטיס יותר מאשר את כדור הארץ, ועוד מלווים בזוג עיניים ירקות יפהפיות.

לא פלא כי באחת הסצינות הראשונות כאן, אנו צופים בחבורת אופנוענים קשוחים שלא מתאפקים ומבקשים סלפי מן הדמות בגילומו של מומואה. קשה לעמוד בקסמו, ו"אקוומן" הוא הבמה המושלמת מבחינתו להביא לידי ביטוי את נתוניו הטבעיים ואת יכולותיו.

עוד באותו נושא

2018: השנה הגדולה של נטפליקס ושל סרטים בשחור לבן

לכתבה המלאה
אקוומן. טוליפ מדיה,
מתוך "אקוומן"/טוליפ מדיה

בגלל הכוח הנשי

מומואה לא לבד. לא פחות מאשר לאקוומן, הסרט הזה שייך למירה, בת מלוכה גם כן, המשתייכת לאחת השושלות האחרות מתחת למים, ומתגייסת יחד איתו למאמץ למנוע מלחמה הרסנית בין שוכני המצולות לבני האדם שעל היבשה.

בגילומה המצוין של אמבר הרד, בתפקידה הקולנועי המרשים עד כה, מצטרפת מירה לרשימה הולכת ומתארכת של גיבורות-על מעוררות השראות שמשנות את כללי המשחק בהוליווד, והדומיננטיות שלה היא אחת הסיבות המרכזיות לעוצמת הסרט.

ולא רק הרד: ב"אקוומן" אפשר למצוא גם את ניקול קידמן, שהחורף הזה עסוקה מתמיד ולא מזמן גם קיבלה מועמדות לגלובוס הזהב על "הרסנית", בתפקיד מלכת אטלנטיס; ובאופן מפתיע, גם את ג'ולי אנדרוז. השחקנית הוותיקה, שוויתרה על ההזדמנות להשתתף ב"מרי פופינס חוזרת", מפציעה דווקא כאן ותורמת את קולה לאחת המפלצות הסגנוניות ביותר שמפארות את הסרט. יותר מזה לא נגלה כדי לא להרוס את אלמנט ההפתעה, אבל נציין בצוות השחקנים והשחקניות אפשר למצוא גם שמות כמו ווילם דפו, דולף לונדגרן ופטריק ווילסון.

אקוומן. טוליפ מדיה,
מתוך "אקוומן"/טוליפ מדיה

כדי להתכונן כראוי להמשך עלילות "ליגת הצדק"

נבהיר מראש: אקוומן אמנם שייך ליקום המורחב של DC וגילינו אותו לראשונה על המסך הגדול ב"ליגת הצדק", בצידה של גל גדות, אבל וונדר וומן לא מופיעה בסרט הזה.

עם זאת, מן הסתם אי אפשר לפסול את האופציה שהשניים ייפגשו שוב: אם זה יהיה באחד ההמשכונים של "אקוומן" או של "וונדר וומן", או בפרק הבא של "ליגת הצדק", או בכל אלה גם יחד. בקיצור, מעריציה של גדות שרוצים לשים את האצבע על הדופק בכל הקשור לגיבורי-העל האחרים בחייה, לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהגיבור המסוקס.

אקוומן. טוליפ מדיה,
מתוך "אקוומן"/טוליפ מדיה

בגלל סצינת הפוסט-קרדיטים

כל סרט גיבורי-על שמכבד את עצמו כולל בימינו סצינת פוסט-קרדיטים אחת לפחות. הצופים למודי הניסיון מקפידים לא לקום מהכיסא, אפילו אם הבייביסטר מחכה והאוטו בחניון צובר עוד שעת חנייה עליה ידרשו לשלם, ובדרך כלל המאמץ לא שווה את ההמתנה.

ב"אקוומן", לעומת זאת, שווה לחכות: סצינת הפוסט-קרדיטים בו היא מן המספקות שראינו לאחרונה בז'אנר, ומספקת התפתחות עלילתית משמעותית וקריטית לקראת הסרט הבא. וכך, הצפייה בו משתלמת מן השנייה הראשונה ועד האחרונה שבאחרונות.

אקוומן. טוליפ מדיה,
מתוך "אקוומן"/טוליפ מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully