וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוסי אהריש זעמה על המנכ"ל: פגעת בשמי הטוב, ההתנהגות שלך - ביזיון"

25.12.2018 / 21:00

לוסי אהריש ומנכ"ל עשר-רשת, יוסי ורשבסקי, קיימו פגישה מתוחה וראשונה, בה לא הוצעה לה תכנית אחרת במקום "שיחת היום". מקורב למגישה: "אהריש מחתה על כך ששמעה על הורדת תכניתה מעיתונאים, אמרה ליוסי 'ההתנהגות שלך זה ביזיון אחד גדול' וביקשה שיפטר אותה, אך הוא סרב"

לוסי אהריש פגישה עם רוני קובן. כאן 11, צילום מסך
לוסי אהריש/צילום מסך, כאן 11

פגישה מתוחה התקיימה אתמול (שני) בין המגישה והעיתונאית לוסי אהריש למנכ"ל הערוץ הממוזג עשר-רשת, יוסי ורשבסקי, כך נודע לוואלה! תרבות. היתה זאת פגישתם הראשונה מאז שמונה ורשבסקי לתפקידו, ולאחר שביום ראשון שעבר פורסם כי התוכנית "שיחת היום" בהגשת אהריש לא תמשיך בערוץ עשר-רשת הממוזג, ולשעת השידור שלה ייכנס יעקב אילון בהגשת מהדורת חמש. תכניתה של אהריש ברשת 13 זוכה להערכה בתעשייה ואף העלתה את הרייטינג בשעה שבה שידרה, ועם זאת זכתה לנתוני רייטינג ממוצעים נמוכים יותר לעומת התכניות המקבילות בערוץ עשר וקשת.

על פי מקורב לאהריש, בפגישה ורשבסקי לא הציע לה רצועה חלופית או תכנית אחרת. אהריש מצדה אמרה לו כי היא נפגעה מהדרך שבה נודעה לה הבשורה. "אהריש יצאה מהשיחה עוד יותר עצבנית ממה שנכנסה אליה", אומר המקורב למגישה, "ורשבסקי התנצל בשיחה, ואמר כי הוא ממש לא התכוון. היא מחתה על כך שלא דיבר איתה בזמן שהוא מנהל משא ומתן עם טאלנטים אחרים ושהיתה צריכה לשמוע על זה מעיתונאים. היא אמרה לו 'ההתנהגות שלך זה ביזיון אחד גדול', האשימה אותו שהוא פגע בשם הטוב שלה ובמקצועיות שלה".

צחי הלוי, לוסי אהריש. ענת מוסברג,
לוסי אהריש ובעלה, צחי הלוי/ענת מוסברג

"אהריש ביקשה בשיחה שיפטר אותה, אבל שישאיר את שמונת האנשים שעובדים איתה וחוששים מפיטורים", מוסיף המקורב. "ורשבסקי סרב לבקשתה, אבל גם אמר שנכון לכרגע הוא לא יודע מה יעשו איתה. לאהריש יש חוזה טאלנט לעוד שנתיים ברשת על הנחיית תכנית יומית ועל פרוייקטים נוספים שהערוץ צריך, כמו התכנית 'המשפיעים'. החוזה מונע ממנה לעשות דברים אחרים ללא האישור של רשת. ורשבסקי הוציא ממנה את התכנית היומית, ואמר שפרויקטים דוקומנטריים אין לו לתת לה כרגע, כלומר - הוא שם אותה על המדף, עד שהוא ימצא מה לעשות איתה. לוסי אהריש היא הטאלנטית היחידה מבין הטאלנטים של רשת שרצועת השידור שלה ירדה באופן מיידי מלוח השידורים, וזאת למרות נתוניה הטובים מאז עלייתה".

אהריש בחרה שלא להגיב. ערוץ עשר סירב להגיב.

בתוך כך, לוואלה! תרבות נודע כי בתאגיד השידור הציבורי כאן מתעניינים בגיוסה של אהריש לשורותיהם. תאגיד כאן סירב להגיב.

בשבוע שעבר עלתה עצומה שקראה לעשר-רשת לא להוריד את התכנית חתמו ועליה חתמו עשרות אלפי אנשים. בנוסף, בתעשייה נשמעו ביקורות רבות על צעד זה, בין השאר מכוכבת רשת, צופית גרנט, בשיחה עם וואלה! תרבות, ממגישת הטלוויזיה הוותיקה מיקי חיימוביץ', שתכניתה "המערכת" ירדה מרשת השנה, ואפילו ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מתח ביקורות על ההחלטה בציוץ בטוויטר, בו הגדיר את אהריש בין השאר כ"עיתונאית דעתנית, חריפה, אינטליגנטית, שהעלתה נושאים חשובים, ולא תמיד פופולריים, לשיח הציבורי. המאבק בגזענות, המאבק למען חלשים, נכים, להטבים, ילדים עם מוגבלויות ועוד. אנחנו צריכים את לוסי".

עוד באותו נושא

"לוסי אהריש בהלם, פרצה בבכי": התוכנית "שיחת היום" יורדת

לכתבה המלאה
כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ עשר-רשת הממוזג/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully