וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיקלה, לירון עמרם ופואטרי סלאם: שש המלצות לסוף שנת 2018

27.12.2018 / 0:01

סוף השנה מגיע ואיתו כמה אירועים שכדאי לשים אליהם לב. דיקלה מסכמת שנה בהאנגר 11, לירון עמרם משיק את אלבומו החדש בבארבי, שייקספיר מגיע לחלל, פסטיבל הספוקן וורד חוזר זו השנה השלישית, ועוד כמה דברים שכדאי לסמן ביומן

צילום ועריכה: דייב שחר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיקלה

רגע לפני שמסתיימת השנה, מגיעה דיקלה להאנגר 11 בתל אביב כדי לחגוג שנה מצוינת, שבה הוציאה כמה שירים יפהפיים כמו "אתי" ו"פסנתר לבן". דיקלה היא אחת הזמרות הייחודיות בישראל, שיודעת לשלב בצורה מבריקה בין ישן לחדש, בין מזרח למערב, ומביני דבר אף טוענים כי ההופעות שלה הן חגיגה לאוזניים ולעיניים.

מתי? 29 בדצמבר

איפה? האנגר 11 תל אביב

דיקלה, פסנתר לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירון עמרם

אחרי שזכה לכל השבחים האפשריים ממבקרי המוזיקה בישראל, מגיע לירון עמרם למועדון הבארבי בתל אביב למופע השקה חגיגי לאלבומו המצוין "חלום ישן". מי שמסתמן כאחד הקולות המפתיעים, המרעננים והמקוריים בישראל, מגיע עם ההרכב שלו "הפנתרים" לשיר את שיריו לצד להיטי רחבות תימניים של אביו, הזמר האגדי אהרון עמרם.

מתי? הערב, 27 בדצמבר

איפה? בארבי תל אביב

עוד באותו נושא

עדיין חידה גדולה: המהפכה של לירון עמרם עוד לא כאן, אבל היא בדרך

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלום ליל קיץ בחלל

דמיינו את המחזה של שייקספיר "חלום ליל קיץ". כעת דמיינו את הגרסה המופרעת ביותר של המחזה הזה, הלא הוא "חלום ליל קיץ בחלל". המחזה, שמעלה תיאטרון קליפה בבימויים של אריאל ברונז (הזכור מהרגע שבו תחב דגל לתוך ישבנו בוועידת "הארץ") ועידית הרמן, יערב בין בדיחות גסות לכפלי משמעויות, בין עירום בוטה לבין תלבושות מיוחדות, בין רגש אותנטי לבין זיוף. המופע כולל תוכן מיני, עירום ואלימות ולכן הוא מיועד לבני 18 ומעלה. לא לבעלי לב חלש.
,
מתי? 27 בדצמבר, 29 בדצמבר ו-3 בינואר

איפה? תיאטרון קליפה, הרב קוק 37 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלאמסטיבל

פואטרי סלאם ישראל יציין את סוף הפעילות של שנת 2018 בשני אירועים של חגיגת שירה מדוברת. ה"סלאמסטיבל" - פסטיבל ספוקן וורד שחוזר זו השנה השלישית עם מיטב האמנים בסצנת השירה המדוברת בארץ ו"הסלאם הגדול", הגמר השנתי המסורתי שיתקיים מול קהל של מאות אנשים ובסופו ייבחר הנציג הישראלי לגמר הפואטרי סלאם העולמי בפריז. האירוע המרכזי בסלאמסטיבל יהיה השקת הספר "בקול רם!", ספר הספוקן-וורד הארצישראלי לדורותיו, ספר ראשון מסוגו בישראל. בסלאמסטיבל צפויים לקחת חלק אריק אבר, פדרו גראס, לוסי איוב, ג'ימבו ג'יי ורבים אחרים.

מתי? 27 בדצמבר (סלאמסטיבל), 29 בדצמבר (הסלאם הגדול)

איפה? בית אריאלה תל אביב (סלאמסטיבל), רדינג 3 תל אביב (הסלאם הגדול)

לכרטיסים

שיר בחזרה עם ג'ימבו ג'יי, אותי לא יחטפו. צילום מסך
יהיה שם. ג'ימבו ג'יי/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עידן חדש"

תערוכה חדשה בשם "עידן חדש", שתוצג במוזיאון בת ים לאמנות, שמה לעצמה מטרה את החיפוש אחר אמנות "העידן החדש" - אותה תנועה רוחנית משנות ה-70 - מתוך הבנה שהוא עדיין נוכח והתגלמויותיו רק הולכות ומתפשטות אל עבר הטכנולוגי והווירטואלי.

מתי? עד 23 במרץ

איפה? מוזיאון בת ים לאמנות ע"ש בן ארי, רח' סטרומה 6, בת ים

אריאלה שביד נמר עידן חדש העידן החדש מוזיאון בת ים לאמנות. יח"צ,
מתוך התערוכה/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזיאון אגם סוגר שנה

מוזיאון אגם בראשון לציון, המציג עשרות יצירות מקור המקיפות שישה עשורי עבודה של האמן הבינלאומי יעקב אגם בן ה-90, יסגור את השנה בשני אירועים מקוריים שיפגישו בחלל המוזיאון את אמנותו הקינטית עם אמנים מוערכים מעולמות תרבותיים שונים ומגוונים. באירוע "צורת תרבות" תציג רננה רז עבודת מחול בהשתתפות 11 רקדנים ובאירוע "השפה המילולית והשפה החזותית - פרקי שיח והתבוננות בהשראת יעקב אגם" שייערך שלושה ימים לאחר מכן ייפגשו לערב חוויתי ורב-תחומי בהנחיית פרופ' ניסים קלדרון האמנים קורין אלאל, רוני סומק אולה שור-סלקטר וגדעון עפרת.

מתי? 27 בדצמבר (צורת תרבות), 30 בדצמבר (השפה המילולית והשפה החזותית)

איפה? מוזיאון אגם, רחוב מיש"ר 1, קרית הלאום, ראשון לציון

קורין אלאל בהופעה באולפן וואלה. ראובן קסטרו
קורין אלאל/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רגע אחד"

אירוע הספרות הגדול בתל אביב יוצא לדרך: האירוע "רגע אחד - המילה הכתובה" ייערך ביום רביעי בחדרי הבניין של עיריית תל אביב-יפו ובמרכז ענב לתרבות. עשרות מפגשים, אירועים והופעות יגדשו למשך כמה שעות את בניין העירייה ואת מרכז ענב ויהפכו לחללי אירוח של מגוון אירועים: חדרי בריחה, מופעי פרפורמנס, מפגשים עם כתבי עת שונים, תערוכות, תכניות רדיו לייב מגג בניין העירייה, הקרנות סדרות שעלו השנה על המסך הקטן ומבוססות על ספרים רבי מכר, מופעי מוזיקה, שירה פלסטינית צעירה, מחווה לחגיגות היובל של "שירה צעירה", מפגשים עם סופרים, מופעי סטנד אפ ועוד. באירועים ישתתפו הסופרים והיוצרים גלעד כהנא, ירון לונדון, מאיר שלו, מיכה שטרית, דרור משעני, שי צברי, אסתר פלד, יעל נאמן, דוד פולונסקי, ועוד.


מתי? 2 בינואר משעה 19:30

איפה? בניין עיריית תל אביב ומרכז ענב

דה פור גלעד כהנא. דייב שחר
יגיע. גלעד כהנא/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully