וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער עצמי: ייתכן ש"גולסטאר תאילנד" היא התוכנית הכי גרועה בטלוויזיה

31.12.2018 / 7:52

התוכניות ששולחות כוכבים וכוכבים-לשעבר לחו"ל ממילא קרובות למיצוי, אבל מדי פעם חלקן מפגין פוטנציאל טראש כיפי וחן מסוים. אלא שכאן לא תמצאו רגעים כאלה: "גולסטאר תאילנד" מציגה מאה אחוז התבזות, כל הזמן, של כל משתתפיה

גולסטאר תאילנד. באדיבות HOT, צילום מסך
סלט גברים וולגארי. "גולסטאר תאילנד"/צילום מסך, באדיבות HOT

שייע פייגנבוים מקלל, ברלד עושה חיקויים מתחת לכל ביקורת, חמימו מברבר את עצמו לדעת, ואלכס, כן, ההוא מ"היפה והחנון", עושה, ובכן, את הקטע שלו וכולם צוחקים עליו. מסלט הגברים הוולגארי הזה נעשית העונה השישית של "גולסטאר", מועמדת לגיטימית לתואר התוכנית הכי גרועה בטלוויזיה וזו שמוציאה שם רע לטראש. לא מצאתי בה דבר מוצלח אחד: היא משעממת, נראית מתוסרטת וצפויה, גסה לאין שיעור, גזענית, ובטח ככל שאחשוב על כך אמצא דברים נוספים.

מופע האימים הזה בנוי על הנוסחה המוכרת: ידוענים מדרג שני ומטה עוברים מחנה אימונים, הפעם בתאילנד, שיהפוך אותם כביכול לקבוצת כדורגל מתפקדת. בנבחרת משתתפים הפעם: הדוגמן דין מירושניקוב, הפרשן רז זהבי, השף יונתן רושפלד, יוצאי האח הגדול יוסי בובליל וחמימו (חיים שועי), אלכסיי מורוזוב מ"היפה והחנון", הקומיקאי ירון ברלד ודמות אלמונית בשם אושר קסרי, כשמאמן אותם שייע פייגנבוים ויחד איתו מתבזים גם אייל גולן כעוזרו ושחקני העבר דוד רביבו ופליקס חלפון. הם עוברים יחד שורה של משימות אינפנטיליות במיוחד, ומתמודדים איתם באופן אינפנטילי במיוחד (בפרקים הראשונים הם נדרשים, בין היתר, לעצור בעיטה חופשית של פיל, לחטוף סרט ממתאגרף תאילנדי, ולהתחרות בשירה).

גולסטאר תאילנד. אוהד רומנו,
ההתפרקות של רושפלד הייתה חלק מקידום העונה, כי אין גבול לציניות. "גולסטאר תאילנד"/אוהד רומנו

התוכניות ששולחות כוכבים וכוכבים-לשעבר לחו"ל ממילא קרובות למיצוי, אבל אחת לירח מלא מתרחש בהן רגע יפה שמאפשר להכיר מקרוב יותר את הנפשות הפועלות בסיטואציות יוצאות דופן: יש לזה פוטנציאל טראש ואפילו חן מסוים. אלא שכאן לא תמצאו רגעים כאלה: "גולסטאר" מציגה מאה אחוז התבזות, כל הזמן, של כל משתתפיה - גם של אנשים שעוד היית משתדל לקחת ברצינות מסוימת. מה לאגדת כדורגל כמו פייגנבאום ולקרקס המעופף הזה? מה לדין מירושניקוב, שבניגוד ללא מעט מהדמויות בנבחרת גם מתחזק קריירה לגיטימית, ולהזיה הזאת?

מי שהשכיל להתבזות עוד בשלב הצילומים הוא השף והמנחה יונתן רושפלד, שסולק מהתוכנית לאחר שעבר את הגבול אפילו בסטנדרטים של "גולסטאר". רושפלד עצמו לא מורגש במיוחד בשני הפרקים הראשונים של הסדרה. אולי חלקו נחתך בגלל הפרשה, אולי מלכתחילה לא מצא את עצמו בתוך המשחק הזה. הפרומו לפרקים הבאים מבטיח שהתקרית המכוערת ההיא לא תישאר על רצפת חדר העריכה - למעשה, הקטע "דלף" עוד לפני השידור כחלק מקידום העונה - כי הרי אין גבול לציניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גולסטאר תאילנד. באדיבות HOT, צילום מסך
לא מצחיק. אפילו עצוב. "גולסטאר תאילנד"/צילום מסך, באדיבות HOT

מה ניקח מהפרקים הראשונים? את ירון ברלד מחקה את אייל גולן בזעקות "אני תימני, אני תימני"? את ההתנשאות הדוחה על תאילנדים ואסייתים, שאינם אלא נוף אקזוטי וחסר חשיבות בעיניי שליחי הדמוקרטיה המתקדמת מהמזרח התיכון? את גולן ופייגנבוים מקניטים אחד את השני כמו שני ילדים? את הפעם האלף שחמימו מתקשר לאבא שלו וקורא לו "אח שלי"? אני נשבע לכם: לא רק שזה לא מצחיק, זה די עצוב לראות אנשים עושים דברים כאלה בשביל תשומת לב ועוד רגע על המסך.


"גולסטאר תאילנד" משודרת בימים א'-ג' ב-HOT3 ב-20:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully