וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא חברים: מעריץ בדק ומצא - זה הכוכב הראשי של "חברים"

12.1.2019 / 0:00

מעריץ של הסדרה "חברים" עם הרבה מאוד זמן פנוי ניסה לקבוע אחת ולתמיד מי מהשישה היה הדמות הראשית בסדרה - על בסיס מספר השורות שאמרה כל דמות, מספר הופעותיה על המסך (לבד ועם אחרים) ומספר אזכוריה בשמות הפרקים. אתם הולכים להיות מאוד מופתעים מהתוצאות

הקאסט של "חברים" מצוייר בקפה/Latte Artist - Michael Breach

בפרק "זה עם העוגה", רוס ורייצ'ל חוגגים לבתם אמה את יום הולדתה הראשון. רוס דואג לצלם מסרים מכל החברים כדי שאמה תוכל לצפות בהם כשתגיע לגיל 18, אי שם בעתיד הרחוק - שנת 2020. השבוע התחלנו לספור לאחור בדיוק לשנה ההיא. כן, כמעט שני עשורים חלפו מאז "חברים" שודרה לראשונה על המסך, אמה (או ליתר דיוק - התאומות שגילמו אותה) כבר הפכה לנערה מתבגרת והיא בטח גם עושה בינג'ים של "חברים" כל שבת כמו כולנו. דור חדש של מעריצים גדל בזכות שירותי הסטרימינג של נטפליקס, ששילמו לאחרונה 80 מיליון דולר רק כדי להשאיר אצלם את הסדרה האהובה לשנה נוספת, ואחד המעריצים הצעירים החליט שהגיע הזמן לפתור סוגיה מעניינת שאנחנו היינו עסוקים מדי כדי לפתור: האם ב"חברים" יש דמות ראשית - ואם כן מי היא?

"חברים" מעולם לא ניסתה להבליט את אחת מששת הדמויות שלה על פני אחרות. הדמות הראשית היא פאזל של שישה חלקים. גם אם בחלק מעונותיה הזוגיות המרגיזה של רוס ורייצ'ל או החמימה יותר של צ'נדלר ומוניקה קצת דוחקות הצידה את ג'ואי ופיבי - בסופו של דבר, כל השישה זוכים ליחס שווה בעיני הצופים. מעריץ אחד עם הרבה מאוד זמן פנוי בשם יאשו סת' התעקש למצוא דמות ראשית אחת בסדרה "חברים", זו שבכל זאת זוכה לדבר ולהופיע על המסך יותר מאחרות. הוא עבר על התסריטים של כל עשר העונות והוציא משם נתונים על מספר השורות של כל דמות, מספר הופעותיה על המסך - לבד ועם אחרים, ומספר האזכורים של כל דמות בשמות הפרקים.

כוכבי הסדרה חברים. GettyImages
רק אחד מהם הוא השחקן הראשי של "חברים". מנחשים מי?/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סדרות מבית ארבע: עשרים שנה ל"חברים"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully