וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע עונשו של הראפר המצליח שתועד סוטר לישבן של אישה עירומה לאחר ששכבה עם העוזר שלו

8.1.2019 / 0:03

הראפר האמריקאי A$AP Bari הואשם בתקיפה מינית לאחר שסרטון בו הוא נראה מפליק לאישה עירומה בישבן אחרי שתפס אותה במיטה עם עוזרו פורסם ברשת. הזמר, חברו הטוב של קניה וסט, נדרש לשלם קנס של 11,500 דולר לאחר שהודה באשמה

YOUTUBE

הראפר האמריקאי ג'בארי שלטון, שם במה A$AP Bari, הודה כי תקף מינית אישה לאחר שסרטון שלו מכריח אותה לקום מהמיטה עירומה, דורש ממנה שתבצע בו מין אוראלי וסוטר לה בישבן פורסם ברשת. משפטו של הראפר הסתיים השבוע והוא נדרש לשלם כעת סכום קהס של 11,500 דולר (מתוכם רק 3,500 דולר יועברו כפיצוי למתלוננת, 5 אלף דולר ישולמו כקנס לבית המשפט ו-3 אלף דולר נוספים יועברו למטרת כיסוי העלויות המשפטיות).

במשפטו, אמר השופט לבארי בן ה-27 כי יש לו גישה לא יפה כלפי נשים, אחרי שתיעוד המקרה הוקרן בבית המשפט אולד ביילי שבלונדון. פרקליטו של בארי טען שמי שפרסם את הסרטון ברשת, עשה זאת בניסיון לחבל בקריירה של הזמר. בסרטון, שצולם בבית המלון The Curtain שבשורדיץ' ופורסם עוד ב-2017, נראה הזמר מנסה בכוח להרים את השמיכה המכסה את המתלוננת בעוד חברו מתעד את המקרה. הזמר נשמע קורא לה: "כלבה, את ז**** את העוזר שלי, עכשיו תמ*** לי". היא נשמעת מתחננת בפניו: "לא, לא, תפסיק, תעצור את זה, תרד ממני. אתה יכול להפסיק, בארי, ברצינות". כשהיא ניגשת לחדר האמבטיה עירומה לגמרי, בארי נראה סוטר לישבנה החשוף. האישה בחרה שלא להגיש תלונה נגד הראפר, אולם לאחר שהסרטון פורסם ברשת כמה ימים לאחר המקרה, היא שינתה את דעתה.

עוד ב"אסור לפספס"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully