וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר סלמאן: "אנשים לא מבינים איך מי שמככבת ב'מלכות' ממלצרת בחומוס"

20.1.2019 / 0:00

אחרי שזכתה במקום השני ב"כוכב הבא" וכיכבה ב"מלכות", נופר סלמאן נערכת לשנה מרגשת שבה תככב בתפקיד הראשי במחזמר "זה אני" המבוסס שירי אייל גולן. לרגל צאת שיר חדש שלה, היא מדברת על המחאה נגד אייל גולן, ההלם כשמעריצים רואים אותה ממלצרת והחלום הגדול. ריאיון

יח"צ

2018 הייתה שנה טובה במיוחד לנופר סלמאן. לאחר שזכתה לפני שלוש שנים במקום השני ב"כוכב הבא לאירוויזיון" ופרצה לתודעה, היא הוציאה בשנה שעברה את השיר "לב חלש מדי" שזכה להצלחה ברשת; כיכבה בסדרה הכי פופולרית של HOT, "מלכות" (שתשוב לעונה שנייה), בתור נינה, נכדתה של ריטה ובתה של מלי לוי; והצטלמה לסדרת הילדים של yes "כדברא" שחוזרת בקרוב לעונה שלישית בערוץ טין-ניק. נדמה ששנת 2019 צפויה להיות אפילו מרגשת יותר: באחרונה לוהקה סלמאן לתפקיד הראשי במחזמר "זה אני" של מאור זגורי המבוסס על שירי אייל גולן, והיום (ראשון) היא מוציאה שיר חדש "בום בלב" שכתבה והלחינה ביחד עם רובי פאייר.

"כשרובי ואני כתבנו את השיר, לשנינו אירע משבר בזוגיות", היא מספרת לוואלה! תרבות. "בני הזוג של שנינו נפרדו מאיתנו והשיר מדבר על כך שלפעמים אתה נפרד ממישהו ואתה לא שם לב שאתה מאבד משהו שיקר לך ורק אחרי זמן נופל לך האסימון מה פספסת".

סיפור עצוב. ומה קרה מאז עם אותו בן זוג?

"עכשיו הכול טוב. חזרנו"

נופר סלמאן. ערן לוי,
"מהמוזיקה אני באה". נופר סלמאן/ערן לוי

את גם שרה וגם משחקת. מה את אוהבת יותר?

"ברור שאת המוזיקה כי זה הנשמה שלי והחיים שלי. משם אני באה. את עולם המשחק אני מגלה תוך כדי עבודה. יש דברים בעולם הזה שאני נהנית לעשות, יש דברים שאני פחות נהנית, במיוחד אני נהנית עכשיו שאני עושה את החזרות של המחזמר 'זה אני', שבעצם משלב בין שירה ומשחק. זו ממש מתנה".

איך התחיל הרומן שלך עם עולם המשחק?

"הלכתי לאודישנים וזה פשוט קרה. זה תמיד עניין אותי אבל לא האמנתי שזה ייצא לפועל. באודישן ל'מלכות' קלעתי להם בול למה שהם חיפשו. זה מאד התאים להם לדמות. וגם ב'כדברא'. הדמויות מאד מזכירות אותי אבל גם מאד שונות ממני. לא למדתי משחק אז יצא לי משהו מאוד טבעי, אין לי טכניקה מסוימת, אבל אני מקווה ללמוד בהמשך משחק ומוזיקה. אני רק בת 20, יש לי עוד הרבה מה ללמוד".

יש קווים מקבילים בינך לבין הדמות שלך ב'מלכות'?

"יש לה רגעים שהיא תופסת את העניינים לידיים ויודעת מה צריך לעשות. כוח נשי כזה. יש לי כזה גם כן. היא רגישה וגם אני למרות ששתינו לא נראות רגישות".

איך היה לשחק את הנכדה של ריטה?

"רק למדתי מלשחק ליד ריטה, מלי לוי, ליהי קורונובסקי, דאנה איבגי. למדתי מהמקצוענות של כולן. הן גם לא התעלמו מקיומי, לא זלזלו בי, הן נתנו לי צ'אנס ואפילו עזרו לי ונתנו לי להרגיש במקום נוח".

התגלית ב'כוכב הבא'. את חושבת שהיית מצליחה גם בלי המקפצה הזו?

"אני חושבת שהייתי עושה מוזיקה בלי קשר. כל הסיפור הזה עבר לי מאוד מהר: הייתי רק בת 16, עבדתי באולם של מלצרים מזמרים, הגיע מלהק, פתאום מצאתי את עצמי בגמר. אני חושבת שאם הייתי עושה את זה יותר מאוחר אז היה לי יותר קל. רק בשנה האחרונה אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ואוהבת. צריך להגיע לתכנית כשאתה יודע מה אתה רוצה לעשות. לבוא בגיל צעיר לתכנית זה קצת בעייתי. אבל לשאלתך, אני חושבת שהייתי מצליחה גם בלי התכנית כי כשאני שמה מטרה אני משיגה אותה".

עוד באותו נושא

הסדרה "מלכות" של HOT תשוב לעונה שנייה

לכתבה המלאה
נופר סלמאן. ערן לוי,
"כשאני שמה מטרה - אני משיגה אותה". נופר סלמאן/ערן לוי

כפי שחשפנו בוואלה! תרבות, לוהקת לא מזמן לתפקיד הראשי במחזמר "זה אני" שיעלה בקאמרי ושמבוסס על שיריו של אייל גולן. איך הגעת לזה?

"עשיתי אודישן לפני שנתיים וכבר התקבלתי, אבל אז המחזמר נדחה ונדחה. ואז קראו לי אחרי שנתיים לאודישן חוזר מהתחלה.באתי בלי ציפיות. באו מלא שחקניות וזמרות מעולות וזה היה נורא מלחיץ. אבל בסוף התקבלתי שוב וכיף לי שמאור (זגורי - נ"י) ראה בי מישהי שמתאימה למחזמר".

מה חשבת על המחאה נגד המחזמר?

"אני גדלתי על השירים של אייל גולן, אני מעריכה את השירים שלו, אני אוהבת את המוזיקה שלו, את הכותבים והיוצרים. אלו שירים מדהימים. אבל יש פה מחזמר שלא קשור בכלל לאייל גולן. חושבים שאני משחקת את אילנית או רוסלנה וזה לא נכון. לגבי המחאה על המעשים של אייל גולן - זה סיפור שאני לא יודעת אם הוא זכאי או לא זכאי. אני רק הולכת לשחק במחזמר שמבוסס על השירים שלו".

אבל המחאה לא הייתה נגד השירים שלו. המחאה הייתה על כך שתיאטרון בוחר להציב זרקור על אייל גולן שלא מעט רואים בו דמות שנויה במחלוקת.

"אני מעדיפה לא לדבר על זה".

את מככבת גם בסדרת הילדים 'כדברא'. את רוצה להיות כוכבת נוער?

"אני רוצה שישמעו את המוזיקה שלי. אם ילדים יתחברו, אני אשמח. אני לא מכוונת לקהל מסוים. לפי מה שאני רואה כרגע, הקהל שלי הוא קהל של נוער, בני 15 בערך, אבל אולי 'כדברא' יחשוף אותי לקהל של ילדים".

כאישה, את מחוברת למחאת MeToo?

"כן, שמעתי על זה. אני הכי בעד. כשהתחלתי להופיע ולעשות מוזיקה, עוד לפני הכוכב, נהגתי להופיע במקלטים של נשים מוכות. אני הכי בעד לחזק את הנשים שעברו אלימות מינית. כל אישה חייבת לדבר על זה".

גברים מתייחסים אליך בזלזול? בשוביניזם?

"בלי קשר לתעשייה, תמיד יש התייחסות שוביניסטית אלי. אני מחליפה גלגל ועוצרים לשאול אם הסתדרתי".

מה החלום המקצועי שלך?

"להגיע להרבה אנשים, להופיע על במות גדולות, להוציא אלבום עם שירים שלי ואחריו עוד אלבום, להמשיך לעשות מוזיקה כל החיים ולהתפרנס מזה. אני כרגע עדיין ממלצרת כי לוקח זמן להרוויח כסף מהמקצוע הזה. הרבה אנשים מופתעים לראות אותי ממלצרת, כי הם רואים אותי משחקת בסדרה ידועה ולא מבינים איך אני לא מיליונרית. הרבה גם מסתכלים עלי ברחמים, אני מחייכת ואומרת להם שהכול בסדר ומנסה להתעלם. אני הרי לא יכולה להציג לכל אחד את ההוצאות וההכנסות שלי. אבל אני לגמרי בסדר עם זה, אפילו כשמצטלמים איתי כשאני עם החומוס ביד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully