וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא חלאולאו: הצלחנו למצוא שני דברים מעניינים בפרק משמים במיוחד של "האח הגדול VIP"

24.1.2019 / 7:44

עדי לאון מעליב את הילדים האחרים, בן זיני לא עושה כלום וכולם בעיקר מעבירים את הזמן. ובכל זאת היו שני רגעים מעניינים ואפילו מרגשים: אורלי רביבו מדברת על פרשת קצב מנקודת מבטה, ושי חי מתפרק. טור "האח הגדול" של גיא אורדיבר

אורלי רביבו מדברת על משה קצב, "האח הגדול VIP"/באדיבות ערוץ 13

ברוכים הבאים לעוד פרק של האח הגדול "גן חווה". באח הגדול גן חווה יש ילדים טובים (אסף ושי חי), ילדים מופרעים (לירן ועדי לאון), הילדה הכי יפה בגן (נטלי דדון) וגם איזה שתי גננות (ויקי כנפו ונרי לבנה). בגן חווה לא תמיד קל להיות ילד, כי לפעמים הילד המופרע עדי לאון יכול לך להגיד מילים מעליבות. הוא למשל יכול להגיד שאתה סתום, טיפש, עוכר ישראל או אפילו שהחזה שלך קטן מדי. אבל אף אחד בגן חווה לא ממש מעניש את עדי על זה שהוא מדבר לא יפה, כי כולם יודעים שעדי הוא ילד שבא מבית בעייתי וצריך להתחשב בו.

אבל אז לילד אחד נמאס. שי חי קוראים לו. זה ילד שגם היה מופרע פעם אבל מאז נשאר גן והתבגר קצת אז עכשיו הוא כבר יודע שזה לא יפה להעליב ילדים אחרים והחליט להגן עליהם מפני עדי לאון המופרע. אבל זה לא ממש הצליח לו, כי מסתבר שלמרות שכולם תמיד אומרים שעדי לאון הוא ילד קקה כשהם משחקים בחצר, כששי חי ביקש מהם להגיד את זה לעדי בפנים הם לא אמרו. חלקם אפילו העליבו את שי חי עצמו! אבל שי חי הילד הגיבור לא התקפל והזהיר את עדי לאון שאם הוא יעליב עוד ילד אחד בגן אז הוא ישבור לו את הצעצוע שלו (השפתון).

האח הגדול VIP, נטלי דדון. צילום מסך
כולם מתנהגים כמו ילדים. "האח הגדול VIP"/צילום מסך

האמת היא שהיה פרק די משעמם. כולם בבית מתנהגים כמו ילדים קטנים ולא מפותחים. עדי לאון מציק לאסף, אסף משחק אמת או חובה עם נטלי דדון ושואל אותה אם היא שמה עין על לירן שטראובר והיא עונה שלא, ובן זיני עושה את מה שבן זיני עושה תמיד: להרהר על פילוסופיה אקזיסטנציאליסטית. סתם. הוא לא עושה כלום. אז על מה אני אכתוב? אוקי אתם ידעתם שאם כותבים את השם "Tal" כשהמקלדת על עברית יוצאת המילה "אשך"? זה כבר יותר מעניין מהפרק ששודר אתמול. אבל אם צריך לחפור ולמצוא משהו מעניין שקרה, אז האמת היא שהיו שני דברים:

1. הרגע שאורלי רביבו דיברה לראשונה בבית על פרשת קצב מנקודת המבט שלה. היה קשה להישאר אדיש לכאב שלה. לא שזה הפריע לעדי לאון לשחרר "ספרי להם על הכסף". הוא התכוון שתדבר על ההאשמות נגדה שניסתה לסחוט את קצב. כמה נמוך אתה יכול לרדת בן אדם? רגע רגע אני יודע! נמוך לפחות כמו הגובה שהגעת אליו במשימת האקסטרים.

2. הרגע השני שבאמת ריגש אותי היה ההתמודדות של שי חי עם משימת האקסטרים. איך הוא התפרק שם כשלא הצליח. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני באמת מאמין לו ומתחיל לחבב אותו. נראה שהוא באמת מנסה לעבור תהליך.

עוד באותו נושא

אם מאיה בוסקילה לא תזכה ב"כוכב הבא", נחשוד שהסיפור שם מכור

לכתבה המלאה
האח הגדול VIP, שי חי. צילום מסך
מתחילים לחבב אותו. שי חי, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

אה, וכמעט שכחתי! עוד מישהו שם לב שהישאם גנב לדורון מירן את ה"יא חלאולאו"??? בוא'נה, במקום דורון הייתי תובע אותו. מה זה, זה הטרייד מארק של הבן אדם. לא עושים דבר כזה. הוא עבד עליו כל החיים שלו. כאילו, אני לא ממש יודע במה הוא עבד חוץ מזה, אבל יש לו את ה"יא חלאולאו!" אז מה אתה גונב לו את זה?!?! אז אני רוצה לקרוא כאן למפיקי "פאודה", תנו לדורון מירן להחליף את הישאם בפאודה. זה רק פייר! נראה מי יא חלאו לאו עכשיו אדון הישאם (אין לי מושג מה זה אומר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully