וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים מסתוריים בקבר: הסדרה החדשה של יוצר "בשבילה גיבורים עפים"

28.1.2019 / 13:57

פרסום ראשון: עומרי גבעון, מי שחתום על "בשבילה גיבורים עפים", יוצר דרמת מתח חדשה בשם "הקבר" שתשודר בקשת 12 - כך נודע לוואלה! תרבות. בסדרה ישובו לשתף פעולה גבעון והשחקן נדב נייטס שישחק לצד דניאל גל בתפקידים הראשיים. הסדרה תופק בשיתוף חברת הפקה צרפתית

בשבילה גיבורים עפים - תמונה מוקטנת, תומר קאפון, מיכאל אלוני, נדב נייטס, משה אשכנזי. ניתאי נצר,
פרויקט חדש. "בשבילה גיבורים עפים"/ניתאי נצר

פרסום ראשון: עומרי גבעון, מי שחתום על "בשבילה גיבורים עפים", יוצר דרמת מתח ומסתורין חדשה בשם "הקבר" שתשודר בקשת 12 - כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה תופק על ידי דרמה טים של מוש דנון וחיים שריר בשיתוף חברת ההפקות הצרפתית Federation Entertainment. עוד נודע כי בסדרה ישובו לשתף פעולה היוצר גבעון והשחקן נדב נייטס, ששיחק ב"בשבילה גיבורים עפים". בסדרה החדשה תשתתף גם השחקנית דניאל גל. שניהם ישחקו תפקידים ראשיים.

עומרי גבעון. רפי דלויה
מתחיל ברעידת אדמה. עומרי גבעון/רפי דלויה

עלילת "הקבר", שנמצאת בימים אלה בשלב הפיתוח והליהוק, מתחילה ברעידת אדמה בצפון הארץ, בעקבותיה בור גדול נחשף בשמורת טבע ובתוכו שלושה שלדי אדם. גילוי הקבר מעורר הדים בכל המדינה, והמסתורין סביבו מעורר סקרנות בקרב תושבי האזור. הסקרנות הופכת לפחד לאחר שבדיקות DNA מגלה כי שלושת השלדים תואמים בדיוק לשלושה אנשים חיים - אישה צעירה המרצה עונש מאסר עולם בכלא, אמן חושים תל אביבי, ויואל, פקח בשמורת הטבע וגיבור הסדרה, אותו יגלם נייטס. יואל הוא אב חד הורי, שאיבד את אשתו הילה בזמן שילדה את בנם היחיד, נח. הוא נמצא בזוגיות עם הילה (אותה מגלמת גל), ועושה כל שביכולתו למלא את החלל שהשאירה אחריה אשתו במותה. כשחוקרי המשטרה מוצאים חוט מקשר בין הבור המסתורי לבין יואל, הוא מבין שחייו עומדים להשתנות, והסכנה לאבד גם את נח הופכת להיות ממשית.

עוד באותו נושא

המתים משאירים אותנו: "בשבילה גיבורים עפים" מרשימה ונוגעת ללב

לכתבה המלאה
בשבילה גיבורים עפים הקרנת פרק אחרון נדב נייטס משה אשכנזי תומר קאפון עמרי גבעון יעל שרוני. מערכת וואלה! NEWS
יגלם את יואל. נדב נייטס/מערכת וואלה! NEWS

הסדרה האחרונה שיצר וביים עומרי גבעון, "בשבילה גיבורים עפים", שודרה בקשת באמצע השנה שעברה, בהתבסס על סיפור מסגרת המופיע בספרו של אמיר גוטפרוינד הנושא את אותו שם שיצא ב-2008. היא זכתה ברייטינג גבוה, והצליחה לעקוף לעיתים גם את תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ברשת. באפריל בשנה שעברה זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל Canneseries הראשון בקאן. היא נרכשה לשידור על ידי נטפליקס, וקשת אינטרנשיונל הודיעה כי תפיק גרסה בינלאומית לסדרה.

דניאל גל. שוקה כהן
תפקיד ראשי. דניאל גל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully