וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת הסודית של מייקל ג'קסון: "הוא היה מאהב מדהים שהעריץ נשים"

31.1.2019 / 10:28

שאנה מנגטל, שטוענת כי ניהלה רומן סודי עם מלך הפופ בשנות ה-90, דוחה בכל תוקף את ההאשמות נגדו שלפיהן התעלל מינית בילדים ומבהירה: "הוא לא נמשך לילדים. הוא אהב נשים. רעדתי בכל פעם שהוא נגע בי"

michaeljacksonVEVO

המאהבת ה"סודית" של מייקל ג'קסון, שטוענת כי ניהלה רומן עם מלך הפופ בשנות ה-90, דוחה בתוקף את ההאשמות נגדו שלפיהן התעלל מינית בילדים וטוענת כי ההאשמות הללו הן אלו שבסופו של דבר "הרגו אותו". מנגטל התראיינה לעיתון הבריטי "The Sun" בעקבות הסערה שעורר הסרט התיעודי החדש על ג'קסון, שבו נחשפו שני גברים שטענו כי ג'קסון התעלל בהם מינית במשך שנים בילדותם. "הוא בכלל לא נמשך לילדים. הוא כל כך אהב נשים".

מנגטל (48) אף אמרה כי בניגוד לתדמית הא-מינית הילדותית שלו, מלך הפופ "היה מאהב מדהים ומנוסה, שאף גבר לא יצליח לעולם להשתוות לו". מנגטל נזכרה בריאיון כיצד החל הרומן שלה עם ג'קסון: "הוא פלירטט איתי וניסה לפתות אותי בטלפון עם מילים בעלות ניחוח מיני. עם זאת, היחסים שלו עם נערים צעירים באו ממקום תמים לחלוטין. הוא בחיים לא פגע באף ילד". עוד סיפרה כי הורים רבים לילדים "עודדו את הילדים שלהם לבלות עם ג'קסון ולישון אצלו, ואף קינאו בילדים אחרים שישנו אצלו במקומם".

ביום שישי האחרון הוצג לראשונה הסרט התיעודי, החושף עדויות חדשות וקשות לפיהן ג'קסון התעלל לכאורה מינית בילדים, לראשונה בפסטיבל הסרטים "סאנדנס" ביוטה שבארצות הברית. הסרט, שאורכו ארבע שעות, עורר זעזוע ותדהמה בקרב הקהל והמבקרים שצפו בו. הסרט, "לעזוב את נברלנד" ("Leaving Neverland"), עוסק בשניים מקורבנותיו, שטענו כי ג'קסון התעלל בהם בילדותם. הסרט הופק ובוים על ידי דן ריד. הגברים המעידים בסרט, ווייד רובסון (כיום בן 36) וג'יימס סייפצ'ק (כיום בן 40), טענו כי כשהיו בני שבע ועשר ניהלו "מערכות יחסים ארוכות" עם ג'קסון.

מנגטל, שהכירה את מלך הפופ כשעבדה בחברה שניהלה את ג'קסון, הבהירה כי אין שום סיכוי שג'קסון היה פדופיל. "זה פשוט נורא. שני הבחורים האלו, שמאשימים את ג'קסון בדברים הנוראים הלו, היו שניים מחבריו הטובים ביותר. הוא דאג להם בצורה הכי תמימה שיש. הם אהבו אותו והוא נתן להם את העולם. ההאשמות על התעללות מינית זה מה שהרג אותו. ההאשמות הראשונות באו מצד ג'ורדי צ'נדלר ואחריהן הוא לא חזר להיות מה שהיה. אחרי זה הוא היה מת מבפנים. היה מדוכא. לא היה לו ניצוץ בעיניים יותר".

בהתייחסה לרומן עם ג'קסון, סיפרה כי נישק אותה לראשונה כשהייתה בשנות ה-20 לחייה, נשיקה שטלטלה אותה: "רעדתי בכל פעם שהוא נגע בי. הייתי חסרת ניסיון. הוא וידא איתי שאני מעוניינת כשהוא ניסה לגעת בי, וזה היה מדהים. הוא בהחלט היה מנוסה, ברור שהוא עשה זאת בעבר וברור שהוא אהב נשים".

עוד באותו נושא

"דיממת מהסקס? זרוק את התחתונים": הסרט על מייקל ג'קסון מזעזע את אמריקה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully