וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארוק בדרך אלינו: כוכבי הסדרה "הכלה מאיסטנבול" יופיעו בישראל

31.1.2019 / 20:15

אוזג'אן דניז ואסלי אנוור, המגלמים את התפקידים הראשיים של פארוק וסורייה בסדרה המצליחה "הכלה מאיסטנבול" זוכת האמי, יגיעו להופעה בישראל בתחילת אפריל. לוואלה! תרבות נודע כי ההופעה תיערך בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב

פוסטר הכלה מאיסטנבול עברית. ויוה
לישתיק! "הכלה מאיסטנבול"/ויוה

כוכבי הסדרה הטורקית "הכלה מאיסטנבול" יגיעו להופעה בישראל בתחילת אפריל, כנראה בשבוע הראשון של החודש. לוואלה! תרבות נודע כי המופע יתקיים בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב. מי שיגיע הם השחקנים הראשיים, אוזג'אן דניז המגלם את פארוק בוראן ואסלי אנוור המגלמת את סורייה בוראן (והשתתפה גם ב"משחק השתיקה"). ייתכן ויגיעו שחקנים נוספים עמם.

הסדרה המצליחה, שזכתה בפרס האמי כטלנובלה הטובה ביותר ומשודרת בארץ בערוץ ויוה, עוקבת אחר המוזיקאית סורייה, העובדת כזמרת ליווי וחיה חיי צניעות באיסטנבול עם דודתה. חייה משתנים עם התאהבותה באיש העסקים העשיר והנאה פארוק בוראן. משפחת בוראן היא אחת מהמשפחות הוותיקות והמכובדות בטורקיה. ראש המשפחה היא אסמה, אמו של פארוק, שאף בחרה עבורו כלה. אלא שפארוק כלל אינו מודע לתכניותיה של אמו. הוא מתאהב בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה. אסמה מסרבת לקבל אותה.

בעונה החדשה של "ארץ נהדרת" נעשה פרודיה לסדרה תחת השם "השתול מאיסטנבול". הסדרה נחשבת לפופולרית מאוד בישראל והיא זמינה ללקוחות הוט, יס, סלקום ופרטנר.

צפו בפרקים של הסדרה "הכלה מאיסטנבול"

ביקורת על העונה החדשה של "ארץ נהדרת", הכוללת את הפרודיה "השתול מאיסטנבול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully