וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת הבמאים: אלפונסו קוארון ו"רומא" עשו עוד צעד בדרך לאוסקר

3.2.2019 / 9:13

כצפוי, הבמאי המקסיקאי זכה בפרס גילדת הבמאים על עבודתו ב"רומא", והתקרב עוד יותר לאוסקר. גם במאי "שלושה זרים זהים" התכבד בפסלון, ומי זכו בגזרה הטלוויזיונית?

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים מגיעה לשלבים האחרונים והחשובים ביותר שלה. הבוקר (ראשון שעון ישראל) חולקו בלוס אנג'לס פרסי גילדת הבמאים. העיטור הזה יוקרתי כשלעצמו ונחשב גם אינדיקטור מושלם לקראת האוסקר, לפחות בגזרת הסרט העלילתי הארוך. הבמאי שזוכה בו, כמעט תמיד זוכה לאחר מכן גם בפסלון המוזהב בקטגוריית הבימוי.

והשנה, כצפוי, הזוכה הוא אלפונסו קוארון על "רומא", המחזק בכך את מעמדו כפייבוריט הוודאי לזכות באוסקר בקטגוריית הבימוי. המקסיקאי כבר זכה בפרס הגילדה לפני חמש שנים על "כוח משיכה", וגם אז קטף בהמשך את הפסלון המוזהב.

עם זאת, יש לציין כי הדבר לא משליך בהכרח על הקטגוריות האחרות. "רומא" פייבוריט לזכייה באוסקר גם בקטגוריית הסרט, אבל שם המירוץ פתוח וגם "הפנתר השחור" או "הספר הירוק" יכולים לנצח.

ובחזרה לגילדת הבמאים ולזוכים בקטגוריות האחרות. הפרס לבמאי סרט תעודה הלך לטים וורדל הבריטי על "שלושה זרים זהים" והפרס לבמאי סרט ביכורים הלך לבו ברנהאם על "כיתה ח'" המצוין, שלא הופץ בארץ.

בגזרה הטלוויזיונית: בקטגוריה הקומית זכה ביל הדר על "בארי" ובקטגוריית סרט הטלוויזיה/מיני סדרה זכה בן סטילר על "הבריחה מדאנמורה". אדם מקיי, שהיה מועמד בקטגוריית הסרט העלילתי על "סגן הנשיא" והפסיד, התנחם בפרס במאי סדרת הדרמה הטלוויזיונית הודות ל"יורשים".

עוד בנושא:

הריאיון שלנו עם במאי "שלושה זרים זהים"

אלפונסו קוארון זוכה ב-DGA. GettyImages
קוארון עם הפרס ועם שתי כוכבות "רומא", יאליצה אפאריסיו ומרינה דה טווירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully