וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים 4", "קפטן מארוול", "סיפורה של שפחה": צפו בטריילרים החדשים

4.2.2019 / 8:00

מדי שנה במהלך שידור משחק הסופרבול בארצות הברית, בין פרסומת מדוברת אחת לאחרת אפשר למצוא גם שפע של טריילרים לכמה מהסרטים הלוהטים והסדרות האהובות שצפויים להגיע אל המסכים השונים בחודשים הבאים. כל חצי דקת פרסומת עולה לגופים הללו 5 מיליון דולר, אז תיהנו, כן?

כיאה לאירוע שהחשיבות שלו בארצות הברית היא לא פחות בידורית מאשר ספורטיבית, משחק הסופרבול בין הניו אינגלנד פטריוטס ללוס אנג'לס ראמס הביא איתו כמה טריילרים לסרטים לוהטים וסדרות אהובות שצפויים להגיע אל המסכים הגדולים והקטנים בחודשים הבאים, למשל "הנוקמים: סוף המשחק", "קפטן מארוול" ו"צעצוע של סיפור 4", ובגזרה הטלוויזיונית - "סיפורה של שפחה", "אזור הדמדומים", "משחקי הכס" (סוג של) ועוד.

כל חצי דקת פרסומת עולה לגופים הללו חמישה מיליון דולר, כך שאתם יודעים שהם בחרו בקפידה את התותחים שהם רוצים לקדם. לנו נשאר רק להתרווח ולצפות בטריילרים המלאים. בנוסף, הייתה גם הופעה במחצית של "מארון 5" וזה הזמן להתרווח ולצפות בכל הטריילרים, הפרסומות וההופעה:

הנוקמים: סוף המשחק

אחרי שכבר שיחררו טריילר למה שאמור להיות סרט גיבורי-העל הגדול של השנה, ואולי של כל הזמנים, מארוול סיפקו היום הצצה נוספת ל"הנוקמים: סוף המשחק". היא היתה קצרה יחסית וכללה רק משפט אחד, אבל בומבסטי - "יש אנשים שממשיכים הלאה. לא אנחנו", אותו מצהיר קפטן אמריקה בפני שאר שורדי ושורדות הפרק הקודם בסדרה. מעבר לכך, אין כאן הרבה, מה שכמובן לא מונע מן המעריצים והמעריצות להשתעשע כבר עכשיו בשלל תיאוריות ופרשנויות על בסיס מעט צילומי המסך שניתן להפיק מן הסרטון הקצר הזה.

קפטן מארוול

סרט נוסף של מארוול שכבר יצא לו טריילר קודם לכן, והסופרבול סיפק הזדמנות לשזוף את העיניים בעוד קצת ממנו. גם הפעם, לא קיבלנו הרבה חדש, ואפשר רק לומר כי בהצצה החדשה היה יותר אקשן מאשר בזו הקודמת, ובאופן כללי היא היתה עמוסת אדרנלין ופעולה. קפטן מארוול היא לא רק גיבורת העל הראשונה של האולפן, היא גם ככל הנראה מסוגל לנצח כל גיבור-על אחר, ולא משנה מאיפה הוא מגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צעצוע של סיפור 4

גם הטריילר החדש לפרק הרביעי בסדרת "צעצוע של סיפור" היה קצר ודל בפרטים, ולמעשה מתמקד בסיטואציה אחת, עם בדיחה אחת ופאנץ' אחד. בקיצור, נמשיך לחכות.

US

ג'ורדן פיל, יוצר "תברח" שגם מועמד השנה לאוסקר על הפקת "שחור על לבן", כיכב בסופרבול האחרון, עם טריילר לגרסה הטלוויזיונית החדשה שלו ל"אזור הדמדומים", ועם הצצה נוספת, מבטיחה ומקריפה כהרגלו, לסרט האימה החברתי החדש פרי עטו, "Us".

פלא של פארק

סרט בפרופיל אחר לגמרי ונמוך הרבה יותר מן הקודמים שהוזכרו כאן, אז קודם כל נזכיר במה מדובר: תוצר-אנימציה בהפקה אמריקאית ספרדית, על ילדה המגלה כי פארק השעשועים אותו תמיד דמיינה בראשה, קיים למעשה גם במציאות. דווקא במקרה זה זכינו לא להצצה קלושה אלא לטריילר ארוך ומלא, אבל האם הוא ישכנע אתכם ללכת לקולנוע גם לא בליווי הילדים שלכם?

טום הנקס בעד חופש העיתונות

טום הנקס לא היה נוכח באף אחד מן הטריילרים שהוצגו במהלך הסופרבול, אבל לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים של זמננו בכל זאת היה בו תפקיד: הוא קריין את הפרסומת של "וושינגטון פוסט", שנועדה להזכיר לחובבי הפוטבול, רבים מהם תומכיו של טראמפ, מהי חשיבותה של התקשורת במשחק הדמוקרטי. מן הסתם, השחקן לא נבחר רק בזכות קולו האהוב, אלא גם כי כיכב בשנה שעברה ב"העיתון" של סטיבן ספילברג ולכן כרגע מזוהה יותר מכל אחד אחר עם דמות העיתונאי שלא מפחד מכלום, גם לא מהנשיא. הוא כן יקבע!

סיפורה של שפחה - עונה 3

שלפרד חוזרת אל גוב האריות בטריילר של העונה השלישית של סדרת הדרמה המוערכת של הולו, שתגיע גם לישראל בקיץ הקרוב, לשידור מקביל ב-HOT.

Hanna

הטריילר של דרמת האקשן החדשה והמדוברת של אמזון פריים וידאו, שצפויה לעלות במלואה לשירות בסוף מרץ, כבר שוחרר לרשת בסופ"ש האחרון. מעבר לטריילר, פרק הפתיחה זמין ב-24 השעות שאחרי תום משחק הסופרבול הלילה (כלומר רק עד שלישי לפנות בוקר, כולל לנו בישראל). אזמה קריד-מיילס העולה נכנסת לנעליה של סרשה רונאן, שגילמה את הדמות בסרט מ-2011 באותו שם, כנערה בעלת יכולות יוצאות דופן החומקת מסוכנת CIA הפועלת באופן לא רשמי. מיריי אינוס וג'ואל קינמן, ששיחקו ביחד ב"דה קילינג", משתתפים גם כאן.

באד לייט ומשחקי הכס

פרסומת לבירת באד לייט בסגנון "משחקי הכס", כולל טורניר אבירים, ההר ודרקון, הפכה לטיזר לעונה החדשה והאחרונה של סדרת הלהיט, שתגיע ב-14 באפריל.

והייתה גם הופעה במחצית של מארון 5:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully