וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שום סיכוי שתנחשו מה סדרת הטלוויזיה שנתניהו התמכר אליה

3.2.2019 / 21:58

נתניהו אמר לאלירז שדה בהשקת "ליכוד TV" כי הוא צופה בסדרה "איש חשוב מאוד" (HOT) ושהיא "לא רעה". יהודה לוי לוואלה! תרבות: "מחמיא לי מאוד". יוצרת הסדרה, שירלי מושיוף: "שמחה שבתקופה אינטנסיבית זאת ראש הממשלה מוצא את הזמן לצפות בעונה השנייה של הסדרה"

טריילר "איש חשוב מאוד" עונה 2/HOT

ראש הממשלה בנימין נתניהו ותנועת הליכוד השיקו הערב (ראשון) את מה שמתיימר להיות מהדורת חדשות עצמאית, "הליכוד TV" שמה, שתשדר מדי יום חדשות בפייסבוק מתוך אולפן שנבנה במצודת זאב בתל אביב. את המהדורה מנחה אלירז שדה, זוכה העונה השנייה של "האח הגדול". בשידור הבכורה התארח ראש הממשלה, לא נשאל אף שאלה נוקבת על ידי שדה, ובין השאר תקף בחריפות את שר החינוך והפנים לשעבר, גדעון סער, וטען שגורמים בליכוד סיפרו לו שסער פנה אליהם ואמר כי לאחר הבחירות הרכבת הממשלה לא תוטל על נתניהו אלא עליו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וזוכה האח הגדול אלירז שדה ב"ליכוד TV". צילום מסך
ראש הממשלה בנימין נתניהו וזוכה האח הגדול אלירז שדה ב"ליכוד TV"/צילום מסך

בסופו של הריאיון שארך כ-20 דקות, שאל שדה את נתניהו מהם הרגלי הצפייה שלו. "אני רואה סדרה לא רעה, 'איש חשוב מאוד'", אמר ראש הממשלה. "ראית גם את העונה הראשונה?", שאל שדה. "התחלתי עם הראשונה, קפצתי לאחרונה, אין זמן", אמר נתניהו. נזכיר כי הסדרה של HOT כוללת עד כה רק שתי עונות, מה שמעורר סימן שאלה עד כמה ראש הממשלה באמת צופה ומכיר את הסדרה. בתגובה למחמאה שחלק נתניהו לסדרה, אמר הכוכב הראשי שלה יהודה לוי לוואלה! תרבות: "זה מחמיא לי מאוד. תודה רבה". יוצרת ובמאית הסדרה, שירלי מושיוף, מסרה: "אני שמחה שבתקופה אינטנסיבית זאת ראש הממשלה מוצא את הזמן לצפות בעונה השנייה של 'איש חשוב מאוד' וגאה בתוצאות של השקעה ביצירה ישראלית מקורית".

עוד באותו נושא

העונה השנייה של "איש חשוב מאוד": כרוניקה של מציאות שטופחת על הפנים

לכתבה המלאה

טריילר הסדרה "אחים לנשק"

בנוסף, נתניהו אמר כי הוא צפה גם ב"אחים לנשק", מיני סדרה אמריקאית משנת 2001 שיצר טום הנקס וגם הפיק בצוותא עם סטיבן ספילברג, ועוסקת בפלוגה במלחמת העולם השנייה. "אני זוכר סדרה שראיתי, מהממת, 'אחים לנשק'. ראיתי את כל הפרקים כי זה הזכיר לי חוויות שעברתי בצבא. חציית נהר, מאוד טראומטית, שכמעט לא יצאתי ממנה חי, זה מזכיר לי את הדברים".

לפני עליית המהדורה מטעם הליכוד הפיצה התנועה קדימון ובה סיסמת הקמפיין שתלווה את השידורים: "מעיפים את הפייק מהניוז". יצויין כי אלירז שדה, שגויס לשידורי התעמולה במסווה החדשותי של הליכוד, אמר ביוני 2018 ל"ידיעות אחרונות" כי נתניהו "מבחינה חברתית-כלכלית מפרק את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully