וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול VIP": ברוכים הבאים למופע הצרחות

10.2.2019 / 0:24

האמת היא שהיה קצת קשה לראות את הרויאל ראמבל בבית "האח הגדול". כולם יצאו על כולם. כולם צרחו. שי חי נגד עדן, עדן נגד נרי, עדי נגד שי חי, שי חי נגד נטלי ואסף ובן זיני משחקים "קווה קווה דה לה אומה" ביחד איפשהו. גיא אורדיבר צפה ולא הבין מה קורה, בעיקר לו עצמו

האח הגדול VIP/באדיבות רשת 13

וואו, אלוהים. איזה מופע מטורף היה לנו פה. חזיתי בפרק הזה בדברים שלא חשבתי שאראה בחיים. איזה אמוציות, איזה אקשן, איזו תפנית בעלילה. אני מדבר כמובן על בן זיני, שלמרות שעד עכשיו הוכיח את הטענה שלי שהוא לא בן אדם אמיתי אלא בובת קן, התברר שהוא אשכרה בן אדם אמיתי! עם רגשות והכל! והוא גם מדבר! מתברר שמאחורי הפרסונה הפלסטיקית הזאת שלו ושל טיילור, שהוציאו אין ספור קליפים סופר מביכים וחסרי מודעות להנאתם של ילדים בני 8, פרסונה שמקדשת את תרבות הכלום, מסתתר סיפור אמיתי. הם אשכרה אוהבים אחד את השנייה! הם אנשים אמיתיים לעזאזל! וזה כל כך מביך להגיד, אבל הם גם ריגשו אותי! כמעט בכיתי כשראיתי אותם רצים אחד לכיוון השנייה ומתחבקים. מה קרה לי? מי אני? מה אני בעולם? אלוהים זה כל כך ערער אותי. מה השלב הבא? לעקוב אחריהם באינסטגרם? לבוא למפגשי מעריצים? לריב עם ילדות בן 8 על מי יזכה לקבל חתימה מבן זיני וטיילור? (אני, ברור). לא אסלח להם בחיים על זה שהם גרמו לי לחבב אותם עכשיו.

ואם כבר מדברים על אנשים שלא אסלח להם, אז היי, שי חי. בגללך עכשיו אני צריך לחבב את עדי לאון שהפך לאחד מהאנשים הטובים בבית, אחרי שהיו לו מספיק ביצים להתעמת איתך ולהגן על עדן מהצרחות והסצנות שלך. למה אני צריך לחבב את התינוק המגודל הזה עכשיו? תענה לי, שי חי! הבריאות שלי תלויה בך עכשיו! כל מה שבניתי נהרס בפרק אחד. פתאום הטובים נהפכו לרעים והרעים נהפכו לטובים ואסף מדבר דברי חכמה בן זיני בסוף הפרק. אני לא מכיר את העולם הזה יותר!

האח הגדול VIP, נרי לבנה. צילום מסך
די כבר עם הטלפון. "האח הגדול VIP"/צילום מסך

והכל בגלל נרי. נרי, באמת שחיבבתי אותך לפני שנכנסת לבית האח הגדול. ציפיתי שתהיי נאורה, ממלכתית, מאוזנת ומאחדת. בסוף אני צריך להתמודד עם זה שהתיאור הזה מתאים רק לעדי לאון עכשיו! זאת אשמתך! באמת נרי, כל מה שעשית מאז שנכנסת לבית האח הגדול זה לרכל על אנשים מאחורי הגב שלהם, ללכלך עליהם ולהסית אנשים אחד נגד השני. ואז כשיש פתאום פיצוצים באשמתך ורק באשמתך, את פתאום נהפכת לקדושה תמימה. פתאום היא לא יודעת איך זה קרה. פתאום היא מתנצלת בפני זה ובפני זה. תכלס נרי, יש לך רמת אמינות של כפתור "אינני הנהג". מאכזב.

האמת היא שהיה קצת קשה לראות את הרויאל ראמבל הזה בבית האח. כולם יצאו על כולם. כולם צרחו. שי חי נגד עדן, עדן נגד נרי, עדי נגד שי חי, שי חי נגד נטלי ואסף ובן זיני משחקים "קווה קווה דה לה אומה" ביחד איפשהו. המסקנה העיקרית שלי מצפייה במלחמה הזאת מהצד, היא שכל המלחמות בעולם נובעות מחוסר הבנה בין הצדדים. אי אפשר היה לפספס את זה שכל אחד בבית האח הגדול שמע את מה שהוא רוצה לשמוע ובעקבות כך פירש את הדברים בצורה לא נכונה. זה קרה בעיקר כשאנשים הרגישו שהם תחת מתקפה. במצב הזה נראה שהדיירים בעיקר פעלו מתוך משקעים אישיים מהעבר ופחות על פי מה שבאמת קורה במציאות. הם כולם בסופו של דבר אנשים רגישים שלא אוהבים כשפוגעים בהם. עכשיו תוסיפו לזה מצלמות ומדינה שלמה שצופה בהם, ומה שאתם מקבלים זה בלאגן אחד גדול.

עוד באותו נושא

האח הגדול VIP: העליהום החצוף של דיירי הבית על אורלי רביבו

לכתבה המלאה
האח הגדול VIP, יואב גרוס. צילום מסך
אוהב אותך. אורי גרוס, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

ואם כבר מדברים על בלאגן, בואו נדבר על משימת הטלפון המזורגגת הזאת. כאילו מה נסגר עם הפקת "האח הגדול"?! שיגעתם לי את השכל עם הטלפונים האלה. כל רגע "הלו הלו". חלאס! מה אני מוקדנית של דומינו'ס חיפה?! כל רגע הטלפון מצלצל וזה אפילו לא מצחיק. אפילו המשימות היו משעממות (גיחי עדי חבר במשמרות הזהב). אגב מה נסגר עם זה ש"במקרה" כמעט כל שיחת טלפון הייתה מותאמת אישית למי שענה. למרות שאני לא ממש מצליח להבין איך הם עשו את זה. אני מדמיין את ההפקה שם בפאניקה "אוקיי אוקיי, עדי ענה, תביאו את איציק בהול!!!". בקיצור, חפרתם בשכל.

אה כן, וביי אורי גרוס. היית ממש דייר מושלם וחמוד ואני מחפש עבודה בכתיבה לטלוויזיה, אז אם אתה רואה את זה אל תיכנס לטורים הקודמים שלי על "האח הגדול". זה לא מעניין. אני הייתי בעדך תמיד. דבר איתי אחי. יש להם במערכת את הטלפון שלי. אוהב אותך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully