וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, היא לא רוצה להתנשק עם מוראט: כשהאח הגדול ניסה לסרסר בנטלי

גיא אורדיבר

17.2.2019 / 8:10

הרומן המתרקם בין אסף לבין התנור המדבר שעלול עוד להסתיים בסוויטה בתכנית 2025, הניסיון של האח הגדול לכפות נשיקה בין מוראט לנטלי, ההתמוטטות הלא ברורה של בן זיני והזגזוג המעיק של לירן שטראובר: בלוג האח הגדול VIP מתחיל להתעייף כבר

האח הגדול. צילום מסך
משימה מתישה. האח הגדול/צילום מסך

וואי איזה שעמום של פרק. זה הרגיש כאילו לא היה מה לשדר כי הדיירים כבר די משעממים אז העורכים פשוט האריכו את המשימה המזדרגגת הזאת למה שהפך ללופ של כמה ימים. אני נשבע לכם שלא סבלתי ככה מלופ מאז ששמעתי את הלופר של נטע ברזילי ב"באסה סבבה". כלומר, נראה לי שהיה שם לופר. בכל מקרה היה שם קרנף ורוד וזה הספיק לי. זה כל כך משעמם לצפות בדיירים עושים את אותו הדבר שוב ושוב ושוב, ואני אפילו לא מדבר על משימת הלופ. אני מדבר על התכנית הזאת שמשודרת כבר איזה 12 שנה ואף אחד לא מואיל בטובו לגאול אותנו מייסורנו.

אבל גם המשימה הזאת הייתה מתישה ומשעממת לצפיה. ואגב אני לא בטוח מי סבל יותר, הדיירים או הצופים. מילא נותנים לדיירים עונש, אבל למה להעניש את הצופים? מה עשיתי רע שאני צריך לראות את אסף מתפתל כל פעם בהסברים מיותרים ומביכים אחרי שהוא בוחר קבוצה שהוא צריך להצטרף אליה. אני לא בטוח שהוא יודע שהוא באח הגדול. אני מתחיל לחשוד שהוא חושב שהוא בפעולה ארוכה של הצופים שבסופה אמא שלו תבוא לקחת לאסוף אותו ותיתן לו לאכול במבה. ומה עם בן זיני? רק אני חושב שהבן אדם מטורף? אחי, הפסדת לאגדת כדורגל במשימה פיזית. זה בסדר. קורה לטובים ביותר. תנוח רגע, לך תעשה כאילו שאתה מצלם סלפי רגע ותירגע. לראות את הטירוף בעיניים שלו כשהוא ניצח את שטראובר בפעם השניה היה לפחות בשבילי חוויה קצת מפחידה. הוא קפץ לבריכה בטירוף ופרץ בבכי. אחרי זה הוא צעק לאבא שלו שהוא מצטער שהוא הפסיד במשימה ביום הקודם. שמישהו ייתן לבן אדם הזה חיבוק. אחי, הפסדת במשימה קטנה באח הגדול, זאת לא כזאת טרגדיה. זה לא כאילו שירדו לך עוקבים באינסטגרם או משהו כזה. אתה יכול להירגע.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

האח הגדול. צילום מסך
ואף מילה עליו. עדי/צילום מסך

לפחות באיזשהו שלב האח הגדול הבין שמשימת העינוי הזאת לא הולכת להיגמר בקרוב כי אף אחד מהדיירים לא מבין מה הוא רוצה מהם, אז הוא התחיל לרמוז להם. ואחרי שגם את הרמיזות הם לא הבינו הוא עשה את הדבר הטבעי והנורמלי ודיבר עם אסף דרך תנור בוער שקורא לעצמו "האח הקטן". ואם חשבתם שזה מטומטם, לראות את אסף מדבר עם התנור הזה היה באמת אחד הרגעים היותר מטומטמים שחוויתי בחיי הבוגרים. וחוויתי, האמינו לי שחוויתי. אסף התחיל להגיד לתנור כמה שהוא אוהב אותו ושהוא רוצה לחבק אותו. באיזשהו שלב זה היה נראה כאילו שאסף הולך לקחת את התנור לסוויטה ב-2025. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על תכניות כושלות שהשקיעו בהן 100 מיליון שקל ומלא אנשים הולכים להיות מפוטרים עכשיו. אנחנו כאן כדי על האח הגדול VIP. אז בואו נמשיך.

אחרי שהאח הגדול נאלץ ליטרלי להגיד לאסף מה צריך לעשות כדי שהלופ ייגמר ואסף אכן עשה זאת, המשימה סוף סוף נגמרה. חשבתי שאולי עכשיו סוף סוף נחזור לשגרה ויתחיל להיות קצת מעניין בבית. כמה שטעיתי.

משום מה ההפקה החליטה להכניס לבית את כוכב הטלנובלה "הכלה מאיסטנבול" שמשחק את "מוראט". הכל נהיה די מביך מאותו רגע כי זה היה נראה שאף אחד לא ממש מבין למה הכניסו אותו ומה אמורים לעשות עכשיו. ואני מדבר על ההפקה. אבל גם הדיירים לא הבינו. למעשה מהרגע הזה זה היה נראה כאילו שההפקה והדיירים מנסים לגרום לאיזשהו רומן להתפתח בין נטלי ומוראט. מה שהוציא את אסף משלוותו וגרם לו להבין שעכשיו הוא חייב להציל את נטלי מידיו של האויב הטורקי. ברגע של אומץ הוא עצר הכל ואמר למוראט שנכון שנטלי מאוד יפה אבל היא חברה ממש טובה שלו. אחרי שתיקה מביכה של כמה שניות כולם המשיכו בשלהם.

אגב מישהו יודע להסביר לי למה מהרגע שמוראט נכנס לבית נטלי התחילה להתנהג כמו בחורה שתויה בפאנג'ויה שאיבדה את החברות שלה? היא יודעת שמצלמים את הכל? אבל החלק הבאמת מפעים עם מוראט קרה בסוף בחדר של האח הגדול. זה הרגיש קצת כאילו שהאח הגדול מנסה לסרסר בנטלי ולגרום לה להתנשק עם הכוכב הטורקי עם משפטים שהוא לא הפסיק לחזור עליהם כמו "תיפרדי ממנו יפה" "אבל תגידי לו שלום יפה". לא היא לא רוצה להתנשק איתו! עזוב אותה בשקט. וזה גם מזכיר את לירן "ממטרה" שטראובר שהתעורר לחיים אחרי שעדן עזבה את הבית ופתאום נזכר להגיד שהוא בכלל בקטע של נטלי. באמת לירן, תפסיק לזגזג. אתה מוציא את עצמך רע.

עוד באותו נושא

אושרת קוטלר מעוררת סערה בשידור: "החיילים הופכים חיות אדם בגלל הכיבוש"

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
שתויים בפנג'ויה. האח הגדול/צילום מסך

בסוף התכנית גילינו שנרי הודחה. אם יורשה לי לסכם את שהותה בבית אסכם זאת כך:
א. אינני מושלמת.
ב. מדובר בג'וינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully