וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם ב"הישרדות" הבריטי: מתמודדת התפשטה בריקוד ארוטי והדגימה אוננות מול המצלמות

19.2.2019 / 8:06

המתמודדת הנועזת רק נחתה על האי הנידח וביומיים הספיקה להתפשט, להקדיש ריקוד ארוטי לאחת המתמודדות ולהדגים אוננות מול מצלמת רשת מדומיינת. אצלנו היא כבר הייתה מודחת - אבל שם בבריטניה דווקא נרשמה התלהבות

Shipwrecked

בת' ספיביי היא החלום הרטוב של כל מלהק תכניות ריאליטי. המתמודדת השערורייתית רק הצטרפה לאי של תכנית הריאליטי הבריטית Shipwrecked (סוג של "הישרדות" אך עם מתמודדים שמצטרפים לאי ומודחים ממנו מדי שבוע) וביומיים שהיא שם היא הספיקה גם לחשוף חזה, גם לרקוד ריקוד אירוטי נועז עבור אחת המתמודדות (כולל ליקוק רגליים ובוהן) וגם להדגים אוננות מול המצלמות. בעוד חבריה לשבט עבדו ימים ארוכים כדי ליצור לעצמם שם על האי, היא באה והשיגה את כל תשומת הלב המתבקשת ביומיים וכבר מוכתרת כמועמדת המובילה על האי.

לפי התקשורת הבריטית, בת' לא בחרה להקצין את המיניות שלה על האי כדי למשוך תשומת לב, היא פשוט כזו גם ביומיום. ברשותה אתר לצפייה בתשלום, בו היא מופיעה עבור הצופים המשלמים בעירום מלא. את הניסיון שלה היא הדגימה במדורת השבט במסגרת משחק "אמת וחובה", על אף שלא נדרשה בכלל לעשות זאת. נכון, החובה שהוטלה עליה הייתה ל"הדגים את המהלך הקלאסי שלה" - אבל גם מי שהטיל עליה את המשימה לא האמין שזו תלך איתה כל כך רחוק.

מתמודדת בתוכנית הריאליטי Shipwrecked מדמה אוננות בשידור. Shipwrecked, אתר רשמי
בת' מדגימה אוננות מול המצלמות בתכנית ריאליטי/אתר רשמי, Shipwrecked

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כוכבת הפופ נתפסה מענגת את מגיש הטלוויזיה במהלך תצוגת אופנה

לכתבה המלאה

צפו בריקוד הארוטי של בת':

Shipwrecked
  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully