וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הגיבה מגישת הטלוויזיה כשגילתה שהמחשוף שלה עלה לכותרות

19.12.2018 / 8:24

מגישת הטלוויזיה האוקראינית אלנה פילונובה נתפסה במצלמה שולפת את הנייד שלה מהמחשוף ודוחסת אותו לשם בחזרה רגע לפני שעלתה לשידור. הסרטון הופץ ברשת - והתגובה המפתיעה של הכוכבת לא איחרה להגיע

@efilonova

מגישת תכנית האירוח המצליחה באוקראינה התעוררה בוקר אחד השבוע וגילתה שהחזה שלה הוא הנושא הכי חם בביצה המקומית. אלנה פילונובה בת ה-34 נתפסה במצלמה שולפת מהמחשוף שלה את הטלפון הנייד שלה, מתעסקת בו מעט - ודוחסת אותו חזרה אל תוך המחשוף רגע לפני שהיא עולה שוב לאוויר.

בקטע הקצר, הלקוח מתכנית האירוח 'Strasti Po Revizoru' שצולמה השבוע בעיר הבירה קייב, נראית המגישה המהממת מסרבת למסור את האייפון 8 פלוס שלה לעוזר ההפקה שמנסה לסייע לה להתארגן לשידור. על אף שמדובר בטלפון די גדול, היא מצליחה לדחוס אותו לשם בחזרה, לשים עליה את האוזנייה ולחזור לשידור מיד בתום הפסקת הפרסומות.

מגישה מסתירה את הנייד שלה במחשוף. צילום מסך
אלנה פילונובה מסתירה את הנייד שלה במחשוף רגע לפני שידור/צילום מסך

עוד באותו נושא

בשידור חי: שני מנקים התפשטו מול מגישי הרדיו ההמומים

לכתבה המלאה

ומה הייתה התגובה שלה? לא רק שפילונובה לקחה את זה בהומור - היא גם שיתפה את הסרטון בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה הכולל 254 אלף עוקבים. מאוחר יותר סיפרה המגישה ששלפה את הנייד מהחזה כדי להשתיק את הצלצול. היא אמרה בתגובה ל"דה סאן": "עכשיו כולם יודעים מה אני מסתירה במחשוף שלי. עכשיו אתם יודעים היכן נמצא המקום הבטוח שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully