וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי, אופירה וברקו ו"צל של אמת": הסדרות החדשות שיעלו בקרוב ב-HOT

4.3.2019 / 13:13

HOT הציגה את הסדרות שלה ל-2019, ובהן סדרה מוקומנטרית בכיכוב נטע ברזילי, "בוגד" של רון לשם שנוצר בהשראת היעלמות המטוס המלזי, עונה שנייה ל"צל של אמת", והסדרה "ביום שהנשים עזבו" שבה אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ישמשו כמנטורים ומבוססת על פורמט בריטי. כל הפרטים

נטע ברזילי. דניאל קמינסקי,
חייה ומסעותיה. נטע ברזילי/דניאל קמינסקי

באירוע שהתקיים הבוקר בנמל תל אביב, הציגה חברת HOT את הסדרות שלה שיעלו ב-2019 או שיפותחו ויעלו בהמשך.

בין הסדרות: "נטע" - סדרה מוקומנטרית בכיכובה של נטע ברזילי, העוקבת אחרי מסעותיה מסביב לעולם גם ברגעיה הזוהרים וגם באלו היומיומיים; "בוגד" מאת רון לשם ("אופוריה", "בופור") ועמית כהן ("כפולים") הנוצרה בהשראת העלמות מטוס מלזיה איירליינס, ועוסקת בהיעלמות מטוס נוסעים ישראלי מהאוויר בין תל אביב לבנגקוק, כשהפתרון לחידה מסתתר בין זהויות 300 הנוסעים; "החולמים" - דרמת פשע של הבמאית מייסלון חמוד ("לא פה לא שם") העוסקת בשלושה סטודנטים ערבים ישראליים המתגוררים יחדיו בדירת שותפים בתל אביב.

בנוסף תגיע "הברווזון המכוער", למעשה העונה השנייה של הסדרה המצליחה "אורי ואלה", שבה היוצרים דינה סנדרסון, יובל שפרמן ועפר סקר ישימו במרכז את דמותו של צוקי, השף סלב, בגילומו של פבלו רוזנברג; עוד תשוב לעונה שנייה סדרת הדוקו-פשע "צל של אמת" (HOT8), תחת השם "צל של אמת - רוצח כביש החוף". יוצריה, יותם גנדלמן, ארי פינס ומיקה תימור, יעסקו בגל של אלימות מינית ורציחות סדרתיות בשנות השבעים והשמונים; הסדרה "ביום שהנשים עזבו", בה אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ישמשו כמנטורים, מבוססת על פורמט דוקו-ריאליטי של ה-BBC, העוסקת בשאלה מה יקרה לגברים אם יום אחד הנשים שלהן יעזבו וישאירו אותם להתמודד לבדם עם ניהול הבית, הילדים והחיים; הסדרה "מצולמים" בכיכוב שלישיית מה קשור והיוצרים שמאחורי "מחוברים", מכריזה על עצמה כמעין "מחוברים", רק עם דמויות.

פבלו רוזנברג בסדרה "הברווזון המכוער". דורון ברינר ינטל סטודיו,
עונה שנייה של "אורי ואלה". פבלו רוזנברג בסדרה "הברווזון המכוער"/דורון ברינר ינטל סטודיו

"אודיסאה" היא סדרה של יוצרי "זגורי אימפריה" - מאור זגורי ואורי וייסבורד והתסריטאי נאייף חמוד, שבמרכזה אולם אירועים; "לאבד את אליס", מאת סיגל אבין ("בלתי הפיך"), היא מותחן פסיכולוגי שבוחן את הפחד מהגיל, השיגרה, אובדן הרלוונטיות ומשבר אמצע החיים; "בת אל הבתולה", הגרסה הישראלית של ג'יין הבתולה, בה ישחקו משי קליינשטיין, שיפי אלוני ורובי פורת שובל; דרמת האקשן "מג"ב" של הבמאי מני יעיש תעסוק בלוחמי משמר הגבול; ו"הנספח" מאת ובכיכובו של אלי בן דוד ("בובה של לילה ו"אנחנו במפה") תגולל את סיפורו של גבר ישראלי שעושה רילוקשיין לפריז בעקבות העבודה של אשתו.

זאת ועוד: "ירושלים" היא דרמה היפר-ריאליסטית בבימויו של דרור סבו ("נבלות"), המתרחשת בעיר העתיקה של ירושלים; "האדם השחור" - דרמה שעוסקת בהפיכתו של נער אתיופי משכונת מצוקה באשדוד למנהיג מהפכה ואיום מוחשי למשטרת ישראל, המבוססת על חוויותיו של אנדל קבדה (בוגר "האח הגדול"); "נחמה" - דרמה קומית שבה נוגע רשף לוי בפחד להתאלמן, ולגדל לבד את הילדים. רשף מגלם אב חד-הורי לחמישה ילדים, שעוזב את עבודתו ומנסה לכבוש את עולם הסטנדאפ. בסדרה מופיעים שלום מיכאלשווילי, ערן זרחוביץ', יובל שרף ושלומי קוריאט, והבמאי הוא תומר שני מ"איש חשוב מאוד"; והסדרה "הקיבוצניקים", דרמה יומית עם רועי ניק וליהי קורונובסקי. 30 שנה אחרי שגדלו באותה כיתה בקיבוץ חוזרים אליו גיבורי הסדרה, אותה יצרו יונה רוזנקיאר, אבנר שפע ואמיתי אשכנזי.

עוד באותו נושא

נשאר במשפחה: "אורי ואלה" בשלה ומהוקצעת, אך גם מעט מטרידה

לכתבה המלאה
"צל של אמת - רוצח כביש החוף". טל בלטוך,
"צל של אמת - רוצח כביש החוף"/טל בלטוך

באירוע הכריזה HOT כי חתמה על שיתוף פעולה עם ענקית המדיה והבידור העולמית ויאקום, המיוצגת בישראל ע"י קבוצת ענני תקשורת, להפקה משותפת והפצה של תכנים. ויאקום מחזיקה ברשתות פופולריות כמו MTV, ניקולודיאון, קומדי סנטרל, פראמאונט ועוד, ומשדרת ליותר מארבעה מיליארד צופים ב-180 מדינות ברחבי העולם. צוות ישראלי מפתח בשיתוף ניקלודיאון את הסדרה "Spyders", עבור השוק המקומי והבינלאומי.

עוד הודיעה HOT על כניסתה לשוק הבריטי באמצעות שירות הסטרימינג החינמי, My5, השייך לערוץ 5 של הממלכה המאוחדת, פתוח לכ-65 מיליון מתושביה וזוכה לצפייה של אחוזים ניכרים מהם. בין התכנים שיוצאו בפלטפורמה - "ג'ודה", "מיגל", "בתולות" ו"מקימי". עוד הכריזה HOT על הסכמי הפצה עם ITV, שהיתה שותפה בהשקעה בסדרת הדרמה "ירושלים" מאת דוד אקרמן ודרור סבו, פרימנטל, שרכשה את הזכויות להפצת הסדרה "הנספח" שטרם שודרה בארץ; Banijay הצרפתית שרכשה את זכויות ההפצה לשתי העונות של ג'ודה, וחברת West&Film שתשתתף בהפקת הסדרה "בוגד".

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ'. צילום מסך
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'/צילום מסך

בנוסף, הציגה HOT את הסדרות הנצפות ביותר שלה בשנת 2018. הסדרה למבוגרים הנצפית ביותר בשנה זו היא "מלכות", במקום השני "אוטונומיות" ובמקום השלישי "גולסטאר תאילנד". אחריהן, בסדר יורד: "איש חשוב מאוד 2", "היחידה 3", "גולסטאריות", "שלטון הצללים", "אחותי ג'קי 2", "קיסריה אקספרס" ובמקום האחרון בעשיריה הסדרה הזרה היחידה שנכנסה למצעד הזה - "הכלה מאיסטנבול". בלטו בהיעדרן הסדרות "שבאבניקים", "משחקי הכס" ו"סיפורה של שפחה".

ואילו בתחום הילדים והנוער, הסדרה הנצפית ביותר היא "אילת", במקום השני "כפולה 2" במקום השלישי "כפולה", ואחריהם בסדר יורד "פוראבר", "שכונה 3", "צפוף 2", "טרנינג", "המלאך השומר 2", "צוות הצלה 2" ואת העשירייה סוגרת "אובוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully