וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבירים את הלילה ומופע מיוחד של "רעש": שש המלצות לאמצע אפריל

11.4.2019 / 0:00

שלגיה ושבעת הגמדים בעיבוד מיוחד של הבלט הישראלי לכל המשפחה, להקת רעש האגדית תופיע לרגל השקת וויניל כפול - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

צילום: דייב שחר, עריכה: אביב אירגז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלגיה ושבעת הגמדים

שלגיה היפהפייה, אמה החורגת המרושעת, שבעת הגמדים טובי-הלב, והנסיך שמחזיר אותה לחיים בכוח האהבה: כל אלו יקחו חלק בהפקה חגיגית וגדולה של הבלט הישראלי, עיבוד מחודש ליצירת המופת שסוחפת ילדים והורים כאחד. 20 רקדנים של הבלט הישראלי מבטיחים חוויה מרתקת לילדים, מבוגרים וחובבי בלט קלאסי.

מתי? 15 באפריל ב-17:30

איפה? היכל התרבות, כפר סבא

שלגיה ושבעת הגמדים הבלט הישראלי. אירה טשליצקי,
ההפקה של שלגיה ושבעת הגמדים/אירה טשליצקי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום חנויות התקליטים

שלוש חנויות "האוזן השלישית" יחגגו את "יום חנויות התקליטים" שיתקיים בשבת, כשייפתחו באותו יום כבר ב-10 בבוקר. הלייבל "זהב שחור" של האוזן יוציא לרגל יום זה אלבום שלישי ללהקת הצ'רצ'ילים ובו אסופת סינגלים, הקלטות נדירות ושירים מפסי קול (למשל מהסרט "השמלה" של ג'אד נאמן), ויוציא מחדש את אלבום הבכורה של אושיק לוי, "קצת שקט", שיצא ב-1970 (עם הלהיט "חוזה לך ברח"). לסניף האוזן בדרום תל אביב יגיעו הצ'רצ'ילים ולוי לחתום וגם להופיע, ולסניף האוזן ברחוב קינג ג'ורג' יגיעו לסשן חתימות להקת היהודים, לרגל הוצאה מחודשת של שני אלבומיהם הראשונים, "מציאות נפרדת" ו"היהודים", רונה קינן לרגל צאת אלבומה החמישי והחדש "זמן תפוז", ובנוסף תתקיים בסניף הופעה של ההרכב אוזו בזוקה. כמו כן יינתנו הנחות על כל התקליטים. פרטים נוספים כאן.

איפה? סניפי "האוזן השלישית" בתל אביב (ברחובות קינג ג'ורג' 48 ובדרך יפו 44) ובסינמטק חיפה

מתי? שבת, 13 באפריל, מ-10:00 בבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת רעש במופע חגיגי

שנה לאחר מותו של חבר ומייסד להקת "רעש" אמיר קרטס, מוציאה הלהקה האהובה ("לעיתים", "מה את מבינה") ויניל כפול הכולל אלבום אולפני גנוז מ-1995 והקלטות מהופעות מ-1991 אשר היוו את הרפרטואר המוקדם של הלהקה ולא ראו אור עד כה. לרגל השקת הוויניל הכפול, תופיע "רעש" לשמחת המעריצים - והיא צפויה להמשיך להופיע לאורך השנה הקרובה.

מתי? 14 באפריל, 22:00 בלילה

איפה? הרצל 16

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגבירים את הלילה

אם גם אתם מתגעגעים לתקופות שכולם היו נותנים בראש עם גיטרות ודיסטורשן, המופע "מגבירים את הלילה" הוא בדיוק מה שאתם צריכים: שמונה הופעות רוקנרול החל משעה 18:00, שיכללו כמה חיבורים מרתקים. מי למשל? יהודה פוליקר שיופיע לראשונה עם להקת Vegan Friendly ויחשוף כמה מהשירים החדשים מהאלבום המשותף; מוניקה סקס יארחו את שלום חנוך במופע לקראת אלבום חדש; איפה הילד יארחו את אביב גפן; זקני צפת יחזרו לאלבום הכחול הקלאסי; מרסדס בנד יארחו את פול טראנק; הילה רוח תארח את שלומי שבן; ועוד ועוד.

מתי? מוצאי שבת, החל מ-18:00

איפה? לייב פארק ראשון לציון

עוד באותו נושא

הפגזת רוקנרול: צפו בפוליקר ו"ויגן פרנדלי" מפציצים עם "התחלה חדשה"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידי עמר

אישה מבוגרת נחטפת באמצע הלילה מרחוב סואן. היא מזדהה כפולין וייס, מנהלת עמותה עשירה ומקושרת, ודורשת מחוטפיה להשתחרר מיד. החוטפים טוענים שהיא אמם, ג'קי עמר, אלמנה ענייה שאיבדה את שפיותה: זוהי הצגה חדשה של אנסמבל "קבוצת עבודה", הצגה שעוסקת בין השאר בשסעים החברתיים בישראל ובמאבק הזהויות החברתי. את המחזה כתב נעם גיל וביים יגאל זקס.

מתי? 12-13 באפריל, 20:00

איפה? תיאטרון תמונע, תל אביב

ליידי עמר. אורי רובינשטיין,
ליידי עמר/אורי רובינשטיין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שבט דנה"

תערוכה חדשה לציון 30 שנות יצירה לאמנית והפסלת דנה בהרב נפתחת בימים אלו, ומה שיוצג בה הוא לקט עשיר מתוך עבודותיה של בהרב בשלושים השנים האחרונות. העבודות עשויות ממנעד עצום של חומרים כגון פוליאסטר, אבן, עץ, מתכות וקרמיקה, לצד חומרים רכים כגון בדים, צמר וחוטים.

מתי? שיח גלריה ב-13 באפריל בשעה 12:00

איפה? גלריה פריסקופ, רחוב בן יהודה 176, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully