וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קנולר: "תמכתי בליכוד ואמרו לי שאהיה שרוף בתעשייה"

16.4.2019 / 9:58

סערה בעקבות פוסט של השחקן אוהד קנולר, בו טען כי לאחר הצהרת תמיכה בליכוד "הופיעו שוב ושוב אמירות לפיהן מעכשיו אהיה 'שרוף' בתעשייה". אמנים פקפקו בדבריו. ריקי בליך: "במה אתה כל כך מתגאה? שבחרת ותמכת במפלגה שבראשה עומד אדם שחשוד בשוחד?"

אוהד קנולר. ראובן קסטרו
שרוף? אוהד קנולר/ראובן קסטרו

סערה בעקבות פוסט שהעלה אמש השחקן אוהד קנולר, שבו טען כי בעקבות הצהרתו על תמיכה בליכוד לפני שבוע "הופיעו שוב ושוב אמירות לפיהן מעכשיו אהיה 'שרוף' בתעשייה". בעקבות כך אמנים ויוצרים פקפקו בדבריו, בתגובות שפרסמו בעמוד הפייסבוק שלו.

"לפני שבוע הצהרתי על תמיכתי בליכוד, מה שללא ספק הוביל לניצחון הימין בבחירות", כתב קנולר, לשעבר יו"ר הוועד המנהל של שח"ם, בפוסט בפייסבוק. "בין התגובות הרבות והתומכות, הופיעו שוב ושוב אמירות לפיהן מעכשיו אהיה 'שרוף' בתעשייה, ולא תהיה לי עבודה. אז בואו נוכיח להם שהם טועים. איך? בואו נהפוך אותי לשחקן העסוק ביותר בתעשייה. שתפו ושתפו ושתפו עד שהטלפונים בסוכנות של רינת איתן ואילן צלר לא יפסיקו לצלצל. לקריינויות אנא פנו לסוכנות של תאריקה זהר. ואם אתם שחקנים ואתם רוצים שאני אעבוד איתכם על התפקיד שלכם, מוזמנים לפנות אלי ישירות".

בתגובות לפוסט היה מי שפקפק באמינות דבריו. הבמאית ומפיקת הסרטים נעמי לבארי כתבה לו: "לא באמת אמרו לך את זה, נכון?". קנולר השיב לה: "ציטטתי תגובות על פוסט קודם שלי, שלא נאמרו כאיומים על ידי אנשי תעשייה. מצד שני את עצמך הגנת עליי בעבר, כשאחד מחברינו ערבב באופן דוחה למדי את העניין הפוליטי עם המקצועי. אז את יודעת שזאת סיטואציה מורכבת".

השחקן יפתח קליין כתב כתגובה לפוסט: "אני חושב שיש אנשים שבאמת חושבים שקיבלת כאלה הודעות מתוך התעשייה!!". והשחקן תומר שרון כתב לקנולר: "כל המקצוע יודע את עמדתך הפוליטית כבר עשרות שנים ומעולם לא נמנעה ממך עבודה. אתה מצליח ואהוב כי אתה איש מקסים ושחקן אלוף. אתה יודע כמה מגוחך זה נשמע? כמו שמישהו יגיד שמפלים אותו לרעה במסיבות של שירזי כי הוא הומו".

השחקנית ריקי בליך הגיבה אף היא: "אתה יודע שאני אוהבת אותך ומעריכה אותך מאוד אבל הקמפיין המוזר הזה שאתה מנהל למען הליכוד. מה?! במה אתה כל כך מתגאה? שבחרת ותמכת במפלגה שבראשה עומד אדם שחשוד לפחות בשלושה תיקים שונים של שוחד מרמה והפרת אמונים? אתה מבין מה זה אומר? שהאיש הזה העדיף בבירור את טובת חבריו בעלי ההון או האינטרסים הפוליטיים שלו, או גם וגם, על פני טובת העם שאותו הוא אמור לשרת (...) באיש שכרת ברית כדי להציל את עצמו מכלא עם כהניסטים גזענים שמאמינים שרק בכוח הנשק יביאו את המשיח? אתה, שהיית יו"ר שחם (ואחד מוצלח מאוד אם יורשה לי) תומך במי שעושה הכל כדי לפרק ועדים, לעשות דמוניזציה לוועדי עובדים שנלחמים בעד זכויות העובדים החלשים במשק? אני מכירה אותך מצויין אוהד, אתה איש ישר ומוסרי מאוד. איך אתה חי עם הסתירה הזאת? אתה ממקימי שח"ם, יודע מצויין מה החשיבות החברתית המוסרית והכלכלית של ועד עובדים. אתה מתהדר בהצבעה למפלגה שתופסת ועדים כאסון לאומי?

"אתה איש של יושרה אוהד, אם מנהיג מהשמאל היה חשוד בשלושה מקרים של בגידה בציבור שלו לטובת אינטרסים אחרים, איך היית מתבטא? היית סלחן? היית מבין? (...) מוצא חן בעיניך מדי להיות הסירה הקטנה ששוחה נגד הזרם בתעשיה הזאת? אתה ואני יודעים מצוין שאף אחד לא בודק מה העמדה הפוליטית שלך כשמלהקים, המפיקים שלא רוצים לעבוד איתך (אם יש כאלה) עושים את זה בגלל סיבה אחרת, בגלל הפעילות האמיצה שלך לטובת השחקנים כיו"ר איגוד השחקנים. וזו, אוהד יקירי, לצערנו, ממש לא דרכו של הליכוד, יש כאן סתירה שקשה מאוד ליישב. אוהבת אותך מאז ולתמיד, אבל תשמע ידידי, בוא".

עוד באותו נושא

אוהד קנולר: "הקונצנזוס בשמאל הישראלי הוא נגד חופש ביטוי מלא"

לכתבה המלאה
ריקי בליך. ניר פקין
"אתה איש של יושרה". ריקי בליך/ניר פקין

אוהד קנולר לא הגיב לפניות וואלה! תרבות.

(עדכון, 22:50): בעקבות הסערה, פרסם קנולר פוסט נוסף בשעת ערב, ובו כתב בין השאר: "אתמול פירסמתי פוסט, שבו אמרתי שאחרי שהצהרתי שאני תומך בליכוד, כל מיני אנשים הגיבו 'שמעכשיו אני אהיה שרוף בתעשיה'. משום מה הובן על ידי הרבה אנשים, שגורמים בתעשייה הם אלה שאיימו עליי, כאילו אני איזה אלירז שדה או משהו... וזה מוזר, כי אם מישהו לא רוצה לעבוד איתי, הוא יכול פשוט לא לעבוד איתי, והוא ממש לא צריך לתת לי סיבות... בין כל השיתופים והתגובות שרובן היו מלאות תמיכה ועידוד, מכל קצוות הקשת הפוליטית (עם נהדר יש לנו), מצאתי אנשים ספורים, שאולי לא ירצו לעבוד איתי מהיום, כי הם חושבים שאני אידיוט, אבל מדובר באנשים משולי התעשייה, שמשלמים חרא כסף, אז לא איכפת לי... אנשים רציניים שמשלמים כסף טוב, לא כל כך הגיבו, אבל זה בגלל שהם אנשים רציניים, ואין להם זמן לכל הפייסבוק שמייסבוק הזה... תודה על כל התגובות המחבקות והאוהבות, אין לי מילים, כמה זה נהדר... גם כל אלה שחשבו בטעות שאני מאוים, ונלחמו בשמי כמו אריות, אם אי פעם אצא שוב למילואים, אתם האנשים שהייתי רוצה איתי בנגמ"ש... לאלה שכתבו עליי דברים לא יפים, מקבל באהבה, כי אין על חופש הדיבור... ומי שמפחד להביע דיעה, אני מבין אתכם, באמת, זה מפחיד, אבל הכי שווה שבעולם".

בריאיון לוואלה! תרבות בספטמבר 2015, נשאל קנולר האם דעותיו הפוליטיות אכן מזוהות אם הימין. בתגובה ענה: "אני לא מדבר במושגים האלה, כי אני חושב שאם אתה מזדהה פוליטית זה נורא מצמצם אחרי זה את ההתייחסות לכל דבר שאתה אומר. נכון להיום לא חשבתי שזה משמעותי להגיד: אני בצד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully