וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראן, יא ווירדו: הממים הקורעים של פרק פתיחת עונה 8 ב"משחקי הכס"

16.4.2019 / 10:35

פרק פתיחת העונה האחרונה של "משחקי הכס" אולי נע יחסית על מי מנוחות, אבל המרשתת דווקא לחצה על הגז וסיפקה שפע של ממים, בדיחות, עקיצות ומחוות מצחיקות במיוחד. אספנו עבורכם כמה מהמשובחים שבהם

טריילר העונה השמינית של "משחקי הכס"/HBO

אחרי שנתיים של תרדמת טלוויזיונית, שבה אתמול (שני) "משחקי הכס" לחיינו עם פרק מלא בקרבות עזים, כלומר בהכנות לקרבות עזים, זאת אומרת היו דיבורים על קרבות עזים, בטוח הזכירו עזים. אבל טוב, בסדר, לא קרה יותר מדי. ובכל פעם שכן קרה משהו - בא בראן והקריפ את כולנו. אבל לא נתלונן. ראשית, כי קיבלנו סיקוונס כתוביות נדנש ומרהיב, כולל חור ענק בחומה וכניסה למעמקי הטירות עד לכס הברזל בכבודו ובעצמו.

"וינטרפל", הפרק הראשון בעונה, היה למעשה מסיבת מחזור אחת גדולה עם דמויות שלא ראו זו את זו כבר שנים. וכמו בכל מפגש מחזור, יש את מי שהצליח בחיים ונישא למלכת הכיתה, מי שמגלגלות עיניים למראה הזה, ויש את בראן - הווירדו שהתבגר רע מאוד וכולם מהנהנים אליו באימה ורצים אל הצד השני.

בנוסף הדהד הפרק הזה גם את הפרק הראשון אי פעם של הסדרה, שבמרכזו עמד גם כן מפגש איתנים בווינטרפל. הנה היוצרים מדברים על העניין הזה ועל עוד נקודות חשובות מתוך הפרק.

אבל לא התכנסנו כדי לדבר על הפרק, בשביל זה יש לכם את הסיכום שלנו. אנחנו כאן כדי לחגוג את המיטב שהפיקה הרשת בתגובה לפרק הראשון, ובניגוד ליוצרי הסדרה - כאן לא שמרו תחמושת לפרקים הבאים.

נתחיל כמובן מהסטוקר של חצר הממלכה, העורב בעל שלוש העיניים, ההוא שהיה פעם ילד מתוק, האיש שיודע מה קורה כשסוגרים שני לאניסטרים בחדר: קבלו את בראן, הראשון לשמו, משבית השמחות, מערער הנשמות ורואה הנסתרות. האיש שיידע אם גלשתם באנונימי, שישים עין על הילדים ויעשה לכם שיימינג אם שברתם את הדיאטה.

ולסיום, אנא תרמו ככל יכולתכם למיזם המימון ההמוני החשוב ביותר בתולדות שבע הממלכות: הרמפה שתוציא את בראן מהחצר.

ואם כבר בראן, אי אפשר שלא להתייחס לאקורד הסיום של הפרק: הרגע בו הדוחף פוגש לראשונה את הנדחף, קוטל המלך את קוטל הזרע, החוזר בתשובה מול הגדול בתורה. ויש גם בונוס: הצצה אקסקלוסיבית למפגש ביניהם בפרק הבא.

נשארים בקריפי ועוברים אל גילוי העריות הכי פוטוגני בשבע הממלכות. ג'ון "אני יכול לרכוב על דרקון, למה זה נראה לכם מוזר?" שלג, ודאינריז "בוא נוציא לאחותך את העיניים" טארגאריין. וכל זה לעיני בניה המתבגרים של דאני, שמתחייבים לא לקרוא לו אבא לעולם.

ואם כבר רומן עם דרקונים, המעוף הפוטוגני הזכיר לרבים ברשת רגעי שיא אחרים שבלבם מעוף - מ"אלאדין" ועד "הארי פוטר".

סוף סוף, אחרי שליטרלי כל העולם ואחותו עלו על זה, מתבשר ג'ון שהוא אינו תוצאה של רומן מלחמה חולף, אלא היורש החוקי לכתר שבע הממלכות. אלא שזה גם מכניס אותו לבלבול לא קטן בקשר לרומן החדש שלו.

ואם כבר גילויים מסעירים, מה לגבי זה של סאם? האיש שמצליח להישאר מנוחם כי לפחות אבא שלו בחיי... טוב, אז אח של... דודה? דג זהב? חשופית?

הו סרסי ויורון, רומן כל כך עדין ואלגנטי שהוא מרגיש כמו קולונוסקופיה באביב. אם גם מיצי הקיבה שלכם סערו, הנה ההוכחה שאתם לא לבד. אה כן, ויש גם בונוס: סרסי רוצה פילים!

סנסה ודאני נפגשו לשתי דקות בפרק הזה, אבל זה הספיק לקרב מבטים אימתני שהוליד שלל יצירות נפלאות כמו אלה שלפניכם.

אם שרדתם את כל זה והגעתם עד הלום, מגיע לכם פרס סיום הולם. קבלו את הלהיט החדש: לורד אומבר על הקיר.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully