וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש: ליסה שילוח-עוזרד תחליף את כתרי שחורי כמנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי

21.4.2019 / 10:46

לאחר פרישתו של המנכ"ל הנצחי כתרי שחורי, מונתה לו היום מחליפה בקרן הקולנוע הישראלי, מן הגופים המרכזיים והמתוקצבים בתרבות המקומית: המפיקה הוותיקה ליסה שילוח-עוזרד

ליסה שילוח-עוזרד. יוסי צבקר,
בהצלחה. ליסה שילוח-עוזרד/יוסי צבקר

בנובמבר האחרון הודיע על פרישתו כתרי שחורי, המנכ"ל המיתולוגי של קרן הקולנוע הישראלי - הגוף החשוב ביותר בתעשייה המקומית. במשך חודשים רבים שררה אי ודאות גדולה באשר לזהות מחליפו או מחליפתו, והיום סוף כל סוף התברר במי מדובר: ליסה שילוח-עוזרד.

שילוח-עוזרד היתה מן המייסדות של חברת ההפקות "יולי אוגוסט", ובקרדיטים שלה אפשר למצוא כמה סרטים מעולים, שזכו להצלחה ביקורתית ו/או מסחרית, בארץ ו/או בעולם: "חדרי הבית" של איתן גרין, "מעבר להרים ולגבעות" של ערן קולירין ו"ההר" של יעל קיים, למשל. כמו כן, היא מינכ"לה את ערוץ הבידור הישראלי, היתה המפיקה הראשית של טלעד ומנהלת מחלקת פיתוח התוכניות של JCS וכן המפיקה הראשית של חברת הכבלים תבל. בתפקידה האחרון שימשה סמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד השידור כאן. היא גם לימדה בבית הספר לקולנוע סם שפיגל, שמנהלו רנן שור הודיע אף הוא על עזיבה השבוע, במסגרת הטלטלה העוברת על התעשייה המקומית.

"תעשיית הקולנוע הישראלית היא השגריר הנאמן והפופולרי ביותר של החברה הישראלית והיא זוכה להערכה רבה ברחבי העולם", אמרה המנכ"לית הנכנסת, "הקרן תמשיך לגלות ולעודד כישרונות חדשים לצד תמיכה ביוצרים ותיקים ומנוסים ולתת ביטוי למגוון הקולות התרבותי והחברתי בישראל. נמשיך לייצג את המדינה בפסטיבלים בינלאומיים ולהפיץ את בשורת הקולנוע הישראלי ברחבי העולם. כמו כן, הקרן תשאף ליצור קולנוע רלוונטי, נגיש ואיכותי שיעודד את הציבור הישראלי להגיע לראות סרטים ישראלים בבתי הקולנוע. המנכ"ל היוצא נתן לה את ברכתו -"אני מכיר היטב את ליסה והיא בחירה מצוינת. אני בטוח שהיא תצליח בתפקידה ותדע לנווט את הקרן כך שתביא את הקולנוע הישראלי להישגים חדשים", הצהיר שחורי.

עוד בנושא:

התחקיר המיוחד שלנו על אחורי הקלעים של הקרן.

כתרי שחורי. קרן הקולנוע הישראלי,
נתן את ברכתו. כתרי שחורי/קרן הקולנוע הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully