וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר את כל השיאים: "הנוקמים: סוף המשחק" הכניס כ-1.2 מיליארד דולר בחמישה ימים בלבד

28.4.2019 / 18:48

הפקת הענק של מארוול ריסקה את כל השיאים הקופתיים בחמשת הימים הראשונים להפצתה. כעת נותרה שאלה אחת: האם תעקוף את "אווטאר" ותהפוך בסופו של דבר לבלוקבסטר הגדול בכל הזמנים?

פורום פילם

"הנוקמים: סוף המשחק" הבטיח להיות שובר הקופות הגדול אי פעם - ומקיים. לפי הנתונים שמתפרסמים הערב בתקשורת האמריקאית, בחמשת הימים הראשונים להפצתו הכניס הסרט כ-1.2 מיליארד דולר ברחבי העולם - ומדובר, כמובן, בשיא היסטורי. בכך הוא עקף את השיא הקודם, בו החזיק קודמו בסדרת הסרטים של מארוול - "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שגרף בזמנו 641 מיליון דולר ברחבי תבל בתקופת זמן דומה.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" קבע בזמנו שיא נוסף, כשהכנסותיו עקפו את רף מיליארד הדולר תוך 11 ימים בלבד. "הנוקמים: סוף המשחק" התעלה עליו גם בגזרה הזו, ועקף את הרף כבר תוך חמישה ימים, הישג שאף להיט לא דיגדג לפניו.

בארצות הברית לבדה, נעזר "הנוקמים: סוף המשחק" בציפייה הגדולה לקראתו ובכל הביקורות המעולות שקיבל כדי להכניס כ-350 מיליון דולר. הוא אחראי ליותר מארבעה מכל חמישה כרטיסי קולנוע שנמכרו בטריטוריה הזו בימים האחרונים, ושבר שיא בכך שהוקרן בה בלא פחות מ-4,662 מסכים - כמות חסרת תקדים. הנתונים המדהימים האלה מלמד כי אף שאמריקה מתיימרת לטפח שוק חופשי, המספרים מעידים כי המציאות בה קצת אחרת.

בסין, בה נפתחו הרבה אולמות חדשים בשנים האחרונות, מה שמקל על שבירת שיאים, הכניס הסרט כ-329 מיליון דולר - וגם זה ציון דרך. נוסף לכך, מובן ש"הנוקמים: סוף המשחק" הביא המונים לאולמות בהרבה מדינות אחרות, כולל בישראל - אם כי כאן, ככל הידוע, הוא לא שבר שיאים.

הנוקמים: סוף המשחק. פורום פילם,
אחראי ליותר מארבעה מכל חמישה כרטיסים שנמכרו באמריקה בסופ"ש. מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"/פורום פילם

בסך הכל, בכל המדינות שאינן ארצות הברית, גרף הסרט לא פחות מאשר 859 מיליון דולר, נתון מטורף שריסק את השיא הרלוונטי הקודם - 443 מיליון הדולר שהכניס "מהיר ועצבני 8" לפני שנתיים בטריטוריות הללו.

כעת, השאלה היא אם "הנוקמים: סוף המשחק" יצליח לעשות את מה "הנוקמים: מלחמת האינסוף", לא עשה - כלומר, להכניס מעל 2.78 מיליארד דולר ברחבי העולם ולעקוף את "אווטאר" כדי לתפוס את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות העולמיים הגדולים בכל הזמנים.

עוד באותו נושא

היה סוף: היקום המורחב של מארוול סיפק לנו את הסיום שאנחנו ראויים לו

לכתבה המלאה
הנוקמים: סוף המשחק. פורום פילם,
לא רואה את "מלחמת הכוכבים" ממטר. מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully