וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של לילה מפרך: HBO חושפת את העבודה המטורפת על הקרב של ווינטרפל

2.5.2019 / 0:07

שוחות ממולכדות אמיתיות, רפליקות של גופות, דרקון שמהפצעים בפניו דולפת אש כחולה, שילוב בין שיטות שונות של אפקטים מיוחדים כדי ליצור ענק שמרים ילדה קטנה ומוחץ אותה ועוד ועוד הישגים של ההפקה והקאסט מאחורי הקלעים של "משחקי הכס" עונה 8 פרק 3. ספוילרים כמובן

שבועות לפני ששודר "הלילה הארוך", הפרק השלישי בעונה השמינית של "משחקי הכס", כבר פורסם שמדובר בקרב הגדול ביותר שידע המסך, קטן כגדול. כדברי המימרה הדותראקית - "זה ידוע". הצילומים שלו, שהתקיימו בלילה, ארכו 11 שבועות - מתוכם 55 לילות שהוקדשו לקרב - תבעו מחיר פיזי ונפשי עצום מכל הצוות. בשיאו אחת מהשחקניות הקבועות התעלפה, התאוששה וחזרה למחרת לצילומים.

איאן גלן, שמגלם את ג'ורה מורמונט, התייחס לצילומי הפרק הזה בשיחה עם "אנטרטיינמנט וויקלי", ואמר שזה היה "הדבר הכי פחות נעים שחוויתי ב'משחקי הכס'". מייזי וויליאמס, שמגלמת את אריה, סיפרה: "לילה אחר לילה, שוב ושוב, וזה פשוט לא נגמר... יש רגעים שאת פשוט שבורה כבת-אדם ופשוט רוצה לבכות". קיט הרינגטון, המגלם את ג'ון שלג, התבטא באופן דומה בריאיון ל-"GQ אוסטרליה", ואמר שהעונה האחרונה גרמה לו לתחושת מיאוס. "נראה שהעונה האחרונה של 'משחקי הכס' נועדה לשבור אותנו", אמר. "כולם היו שבורים בסוף. אני לא יודע אם בכינו בגלל שהיינו עצובים שזה נגמר או שבכינו בגלל שזה היה כל כך פאקינג מתיש. נמנעה מאיתנו שינה. זה היה כאילו הכל נועד כדי לגרום לך לחשוב, 'כן, פאקינג נמאס לי מזה'. אני זוכר את כולם מסתובבים לקראת הסוף ואומרים, 'הספיק לי כבר. אני אוהב את זה, זה היה הדבר הכי טוב בחיים שלי, אתגעגע לזה יום אחר, אבל מבחינתי גמרתי".

גיף אריה סטארק, מלך הלילה, משחקי הכס. צילום מסך
סחבקים. מייזי וויליאמס ו-ולדימיר פורדיק מאחורי הקלעים/צילום מסך

כל זה נשמע מבהיל, ואת התוצאה האפית ראינו - או ניסינו לראות - ביום שני האחרון. אבל רק בסרט בן 40 הדקות ששיחררה השבוע HBO ניתן לקלוט באמת את היקף ההשקעה והדקדוק והמחשבה מאחורי כל היבט וכל פרט שהגיע אל המסך. הגיחה מאחורי הקלעים חושפת שיחות עם הצוות שעשה לילות כימים, פשוטו כמשמעו, כדי ליצור את שוחות ממולכדות אמיתיות, רפליקות של גופות, דרקון שמהפצעים בפניו דולפת אש כחולה, שילוב בין שיטות שונות של אפקטים מיוחדים כדי ליצור ענק שמרים ילדה קטנה ומוחץ אותה (לא לפני שהיא דוקרת אותו בעינו), מתים חיים שנופלים מהגגות אל מסדרון בעוד ג'ון נמלט והמצלמה איתו, ועוד ועוד גילויים מרתקים ומעוררי הערכה על האופן שבו הפרק הזה קרם עור וגידים.

את הסרט כולו תוכלו לראות בסרטון למעלה, וכמתאבנים הנה תמונות שממחישות כמה מההישגים של ההפקה והקאסט.

עוד באותו נושא

"משחקי הכס" עונה 8 פרק 3: הלילה אפל ומלא אימה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully