וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראים היום כל כוכבי סרט הפולחן "שיגעון בחלל"?

2.6.2019 / 0:03

בשנים האחרונות גבר הדיבור על עשייתו של סרט המשך לסרט הפארודי של מל ברוקס, (שככל הנראה יקרא "שיגעון בחלל 2: החיפוש אחרי עוד כסף" או "שיגעון בחלל 3: החיפוש אחרי שיגעון בחלל 2") "אז יצאנו לבדוק מה קרה ללון סטאר, בארף והנסיכה ווספה בשנים שחלפו מאז

MGM

בגלקסיה רחוקה רחוקה, כוכב הלכת "כדור חלל" סובל ממחסור קשה באוויר (הנובע ככל הנראה מניהולו הכושל של נשיא הכוכב) ותושביו מסתמכים על מוצר הנקרא "פרי-אייר". נשיא הכוכב, סקרוב מצווה בייאוש על מפקד צבאו "קסדה שחורה" לחטוף את הנסיכה וספה מכוכב דרואידיה ולדרוש את אוויר הכוכב ככופר. וספה, שנמלטה ברגע האחרון מחתונה עם נסיך שאינה אוהבת, נלכדת על ידי "קסדה שחורה" ומוחזקת בשבי. לעזרתה נחלצים הטייס המורד לון סטאר ועוזרו בארף, חצי כלב וחצי איש.

זוהי בגדול עלילת הסרט שיגעון בחלל (Spaceballs) קומדיה משנת 1987, אותו כתב וביים מל ברוקס, הסרט לא הפך להצלחה מסחררת עם צאתו, אך עם זאת, בחלוף הזמן הסרט יצא על גבי קלטות VHS והפך לסרט פולחן קלאסי,ולאחד מסרטיו הפופולריים ביותר של ברוקס. הסרט הוא פרודיה על סדרת סרטי המדע בדיוני "מלחמת הכוכבים", אך מכיל רמיזות לסרטים נוספים, כגון "מסע בין כוכבים, "הנוסע השמיני", "כוכב הקופים" ועוד, וכמו כן לתרבות הפופולרית בכללותה ולתעשיית הסרטים האמריקנית בפרט.

עוד בנושא
15 שנים אחרי: כך נראות היום דמויות המשנה מ"חברים"
30 שנה אחרי: כוכבי "הצלצול הגואל" התאחדו - ולא תאמינו איך הם נראים היום

בשנת 2008 הופקה לסרט סדרת טלוויזיה בשם "שיגעון בחלל: הסדרה המצוירת". הסדרה הייתה בת עונה אחת וכללה 13 פרקים, כשכל פרק צחק על סרט קולנוע או סדרת טלוויזיה אקטואליים כלשהם באותה התקופה. הסדרה נכשלה והורדה לאחר עונה אחת, אולם בשנים האחרונות גבר הדיבור על עשייתו של סרט המשך. אחד מגיבורי הסרט, ריק מורניס אמר לאחרונה בראיון כי הוא וברוקס דנים ברעיון ושוקלים לקרוא לסרט "שגעון בחלל 3: החיפוש אחרי שיגעון בחלל 2", אולם השניים לא מצאו עדיין מפיק לסרט. כבר בפברואר 2015, ברוקס אמר כי הוא רוצה לעשות סרט המשך שישוחרר אחרי הסרט הבא של מלחמת הכוכבים, שייקרא "שיגעון בחלל 2: החיפוש אחרי עוד כסף" וכי הוא מקווה כי מורניס ישחזר בו את תפקידו מהסרט המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully