וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומדיה הישראלית הפרועה של הקיץ: חמש סיבות לרוץ אל "מבצע שלאגר"

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

2.6.2019 / 7:47

הקצינה המועדפת עלינו והצוות המופרע שמגבה אותה, הישראליות הכי מצחיקה שיש והלבנונית שכבשה אותנו: "מבצע שלאגר" הולך לצנן לנו את הקיץ

טוליפ מדיה

מה אנחנו רוצים בסך הכול?

מכת החמסין המטורפת שנחתה על ישראל לפני ימים ספורים הייתה רק יריית הפתיחה. ספוילר: זה הולך להיות חם, זה הולך להיות ארוך וזה הולך להיות מתיש. תנו למזגן של הקולנוע לשאת קצת בנטל, ועדיף שהמסך יריץ משהו קליל של קיץ, רצוי עם קריצה ל"מבצע סבתא", ל"שלאגר" ו"לגבעת חלפון" המיתולוגיים. הקומדיות של העונה החמה הן מוסד גלובלי ידוע, ואמנם ישראל הרי לא גילתה לעולם את זינוק הטמפרטורות של חום יולי-אוגוסט, אבל מעודד לדעת שאנחנו עולים על הגל.

מבצע שלאגר. ורד אדיר,
מתוך "מבצע שלאגר"/ורד אדיר

קצינת ת"ש

גילוי נאות: יש לנו בוואלה! NEWS חולשה למירב פלדמן, וכל פעם שהיא עוברת במסדרון בדרך לאולפן "קוויקס" אנחנו קצת מחייכים. אז ברור שנהיה בעדה, אבל זה לא אומר שאנחנו לא צודקים, נכון? השחקנית הרותחת שהסתערה על ישראל ב"נבסו", "נויורק", "הבורר" - ובמה לא בעצם - לא עוצרת. טלוויזיה? צ'ק. תיאטרון? צ'ק. קולנוע? צ'ק, אבל כזה שכולנו הולכים לפדות עכשיו.

עוד באותו נושא

"משגע אותי שצעירים אומרים לי 'תקשיבי מותק'. אף אחד לא ידבר אליי ככה": ריאיון עם ניצה שאול

לכתבה המלאה

מזרח תיכון חדש

דמיינו עיתונים ללא איראן, עיראק ודאעש. אתרי חדשות מובילים שמחפשים כותרות ראשיות במקומות רחוקים מהגבול, לבנונים שלא יודעים מה לעשות עם כל השקט הזה. מושלם, לא? עכשיו זרקו פנימה חיילי או"ם שפשוט חייבים מלחמה, קצין אוסטרי שמג'נגל (כמעט) בהצלחה בין שלוש מיטות שונות ואפילו מאפיונר מהצפון שנכנס בטבעיות לכל הברדק הזה. האמת? לא משנה כמה סבוך הפלונטר הזה, הוא עדיין עדיף על המציאות הישראלית, לא?

עבודת צוות

את פלדמן כבר סימנו, והקצין האוסטרי (תומאס שטיפסיץ) לא יזדקק לשום הבלטה אחרי התפקיד הזה, אז בואו נדבר על הנקודה החלשה של כל קומדיה פרועה - השחקנים המשלימים. מכירים את זה שכבר לא משקיעים בהם? שהדיאלוגים לא יושבים עליהם בול ושבכלל אפשר היה לחשוב על ליהוק קצת שונה?

אז זהו, שלא כאן. אנחנו מדברים על קובי פרג' ואייל רוזלס, על שרון אלכסנדר ונתי רביץ, על דני שטג וזהר ליבה, על נורמן עיסא ועלי סולימאן. כל אלה ועוד השארנו לסוף את מורן רוזנבלט, "הלבנונית" שגרמה לנו לחשוב מחדש על הגבול הבינלאומי. עם צוות כזה, פלא שפרץ שלום?

מבצע שלאגר. ורד אדיר,
מתוך "מבצע שלאגר"/ורד אדיר

דבר ישראלית

אנחנו לא רוצים להיתלות באילנות גבוהים. "גבעת חלפון" יש רק אחד, ו"מבצע סבתא" הוא יהלום חד-פעמי, אבל אם יש משהו שמחבר את שתי הפנינות הקולנועיות האלה ל"מבצע שלאגר", זו חייבת להיות הכחול-לבניות של הסרט, התחושה שאי אפשר לעשות דבר כזה בשום מקום אחר בעולם. רק פה. זה אולי הכומתות התכולות של האו"מניקים או ההווי הצה"לי שגם אנחנו היינו חלק ממנו, הפושעים שכולם מכירים מהשכונה והגדר המפורסמת ההיא - סמל לכל כך הרבה דברים. ישראל, נו, יש משהו יותר טוב מזה?

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully