וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות VIP דבילים: כשהפרשנות של עמית סגל פוגעת בול

30.5.2019 / 8:30

לפני שהצטרפו באיחור עם פאנל משלהם לערוצים המתחרים, ברשת 13 המשיכו לשדר את "הישרדות VIP", ובינינו - מה כבר ההבדל. עוד משחק של הדחות, שהלוואי שהיה מתרחש על אי מרוחק ולא כאן. עמית סגל הגדיר את הפארסה בצורה נכונה, והפרצוף של הכתבים אמר הכול: פנינו לגיהנום

.

כשהשורות האלה מתחילות להיכתב עוד לא ברור לגמרי אם הכנסת שנבחרה לפני שבועות אחדים תפוזר בטרם עת. המראות שמשתקפים ממליאת הכנסת מדכדכים: שליחי ציבור שנבחרו בדין מצהירים על רצונם ללכת הביתה, ובמקום לקדם את החינוך או הבריאות, לקדם את חייהם של אזרחי ישראל צעד אחד קטן קדימה, מתפלפלים על קואליציות ורצון הבוחר כביכול ובלה בלה בלה.

"אנחנו מדברים על ויכוח שההגדרה האקדמית שלו הוא 'דבילי'", אמר בערוץ 12 עמית סגל, כנראה משפט הפרשנות המדויק ביותר שהופרח אתמול לחלל האוויר, כשעה לפני פקיעת המנדט של נתניהו להרכבת הממשלה ובעוד הכתבים הפוליטיים עדיין לא ידעו למעשה לומר לאן הערב העגום הזה הולך.

גם הצופים, כמובן, לא ידעו. המכורים יכלו להיצמד לערוץ הכנסת כשבערוצים הגדולים נשארו בשלהם. בכאן 11, מעשה שטן, הושק בדיוק פרק הבכורה של "האזרח גואטה", שהציג את חבר הכנסת לשעבר מש"ס, שבעוד עמיתיו עסוקים בשטויות ומרוקנים את תפקידם מתוכן - הוא מנסה, ומצליח, לפתור בעיות של אנשים אמיתיים. בשלב מאוחר של הערב עברו כאן 11 וקשת 12 לשדר ישירות מהכנסת. לפני שהצטרפו באיחור עם פאנל משלהם לערוצים המתחרים, ברשת 13 המשיכו עוד לשדר את "הישרדות VIP", ובינינו - מה כבר ההבדל. עוד משחק של הדחות, שהלוואי שהיה מתרחש על אי מרוחק ולא כאן.

עקיבא נוביק חדשות ערוץ 13 בחירות. צילום מסך, צילום מסך
גיהינום כל שלושה חודשים. עקיבא נוביק, ערוץ 13/צילום מסך, צילום מסך

הזמן אזל לאיטו והכנסת החלה מחשבת את קיצה לאחור. בחדשות 12 הציגו שעון שמתקתק עד הדד-ליין. לאט לאט מגיעות עוד אינדיקציות על בחירות: דיווחים ומסרים כמובן, אבל גם, לא פחות, הפנים העגומות של המסקרים, מיואשים מחוסר ההיגיון של תחום הסיקור ומעוד קמפיין מסויט שבדרך. "הגענו למקום בגיהנום שבו בכל שלושה חודשים יש בחירות", אמרה ספק בצחוק ספק בתסכול יונית לוי - נימה שליוותה את השידורים בכל הערוצים.

ולבסוף, קוראים את השמות בהצבעה, ומציגים בפנינו, אולי בפעם האחרונה, את הגיבורים העצובים של הכנסת ה-21 בשמותיהם. בסופו של דבר הם התפזרו. היו שלום, לא נתגעגע אליכם.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2019

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully