וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב תוקף בחריפות את ליאור שליין: "אני משתין עליך"

15.6.2019 / 12:13

לאחר שהסאטיריקן ליאור שליין אמר בתוכניתו כי רני רהב ושרון גל בתוכניתם טועים בעובדות ושומרים על ביבי, ענה לו היחצ"ן רהב: "מר שליין, אני פשוט משתין עליך. ביפן עושים חרקירי על רייטינג עלוב שאתה מקבל על תוכנית בפריים טיים!"

רני רהב וליאור שליין. ראובן קסטרו, אור גפן, דנה קופל, ראובן קסטרו
רני רהב וליאור שליין/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו, אור גפן, דנה קופל

"מר שליין, אני פשוט משתין עליך", כך תקף אתמול בסרטון ברשתות החברתיות היחצ"ן רני רהב את הסאטיריקן ומגיש "גב האומה" ברשת 13, ליאור שליין, לאחר שזה האחרון מתח עליו ביקורות בתוכניתו.

העימות בין השניים החל לאחר שבתוכנית "גב האומה" ששודרה השבוע, שליין מתח ביקורת על התוכניות של "שרון ורני בע"מ" שמגיש רהב עם שרון גל ברשת 13 ועל התוכנית "אופירה וברקוביץ'" המשודרת בקשת 12. "בערוץ שלנו, רשת 13, ערוץ שמעסיק את מיטב העיתונאים, אנשי החדשות והתחקירים, אנשים כמו רביב דרוקר, אילה חסון, יעקב אילון ותמר איש שלום, הם מסתכלים על 'אופירה וברקו' ואומרים: מה זה הדבר הזה? זה חובבני, זה שכונה, זה עלבון לאינטליגנציה, גם אנחנו רוצים כזה! וקיבלנו. 'אופירה וברקו' בגרסה המונגשת. כי אם חשבנו ש'אופירה וברקו' זה שכונה של שרון ורני זה שכונת מצוקה".

בהמשך, שליין אמר בין השאר כי רהב וגל טועים בעובדות, לא מתעמתים עם מרואיינים שמשקרים, נוחים לפוליטיקאים ושומרים על ראש הממשלה נתניהו. שליין גם חזר על הגדרה שבה רהב הגדיר את עצמו בתוכנית, "הדיוט", בהתייחסות לכך שרהב לכאורה לא מכיר את החוק, לטענתו. "רני לא מכיר את החוק. מזל שבטלוויזיה אי ידיעת החוק לא פוטרת מהנחיית תוכנית אקטואליה". עוד אמר כי רהב משאיר "שובל ריר במסדרון".

רהב הגיב אתמול בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות שבו הוא אוחז בבובת ילד משתין, ואמר: "מר שליין, אני פשוט משתין עליך", ובסרטון נוסף שבו החזיק בובה אחרת ואמר "מר שליין, אתה מבין בדמוקרטיה? אתה לא דמוקרטי. אתה רוצה דמוקרטיה של שליין ואני רוצה מדינה דמוקרטית". בנוסף, כתב לשליין בטוויטר בתגובה למונולוג שלו: "תגיד מה נסגר איתך! ביפן עושים חרקירי על רייטינג עלוב שאתה מקבל על תוכנית בפריים טיים! אני במקומך הייתי מפסיק לנבוח, נכנס למלונה ושותק. מאחל לך שיהיה לך רייטינג כמו לאופירה וברקו על מנת שתבין שצניעות לא תזיק לך. אתה יצור דפקטיבי לחלוטין שמקנא באופירה וברקו ובשרון ורני וזה פתטי".

בנוסף, בתגובות בטוויטר כתב רהב על שליין, בהתייחס לכך ששליין בן זוגה של חברת הכנסת לשעבר מרב מיכאלי: "הוא היה צריך להתפטר בתקופת הבחירות בדיוק כמו גאולה אבן... אבל הוא... מחזיק מעצמו צדיק!!! חצוף" (הפיסוק כך במקור), הוא הסביר כי דיבר אל בובה כי שליין "לא נראה לי דמות אנושית מי יודע מה".

עוד באותו נושא

"לא משנה הערוץ שאליו אגיע - נדבר חופשי ונתקוף את מי שמגיע לו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully