וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שייקח יחצ"ן טוב": כך הגיב שליין למתקפה של רני רהב עליו

18.6.2019 / 22:19

"שום דבר שאגיד לא יכול להתחרות בנזק התדמיתי שרני רהב עשה לעצמו. אולי כדאי לו לקחת יחצ"ן טוב", אמר ליאור שליין בתגובה למתקפת רהב עליו. "הייתם מצפים מאחד כמו רהב, שכל כך טורח להדגיש כמה הוא עשיר, שימצא בובה יותר מתאימה כדי להעליב אותי". צפו בתגובה

ליאור שליין בתוכנית "גב האומה" מגיב למתקפה של רני רהב עליו. צילום מסך
"הבובה לא דומה לי". ליאור שליין בתוכנית "גב האומה" מגיב למתקפה של רני רהב עליו/צילום מסך

"שום דבר שאני אגיד לא יכול להתחרות בנזק התדמיתי שרני רהב עשה לעצמו. אולי כדאי לו לקחת יחצ"ן טוב", כך אמר (שלישי) ליאור שליין, מגיש "גב האומה", בתגובה למתקפה של רני רהב עליו.

העימות בין השניים החל לאחר שבתוכנית "גב האומה" ששודרה בשבוע שעבר, שליין מתח ביקורת על התוכניות של "שרון ורני בע"מ" שמגיש רהב עם שרון גל ברשת 13 ועל התוכנית "אופירה וברקוביץ'" המשודרת בקשת 12. שליין אמר בין השאר כי רהב וגל טועים בעובדות, לא מתעמתים עם מרואיינים שמשקרים, נוחים לפוליטיקאים ושומרים על ראש הממשלה נתניהו. שליין גם חזר על הגדרה שבה רהב הגדיר את עצמו בתוכנית, "הדיוט", בהתייחסות לכך שרהב לכאורה לא מכיר את החוק, לטענתו. בתגובה לכך, ביום שישי רני רהב פרסם ברשתות החברתיות סדרת סרטונים בה תקף את שליין. באחד מהם אמר רהב, בעודו מחזיק בובה בידו ניצב ליד פסל עם איבר מין גברי בולט: "מר שליין, אתה אוהב דמוקרטיה, נכון? אבל דמוקרטיה שליין זאת לא דמוקרטיה רהב. דמוקרטיה רהב זה בשביל כל אחד, לא רק בשביל שליין", ובסרטון אחר, בעודו מחזיק בובה קטנה אחרת שמדמה השתנה, אמר: "מר שליין, אני פשוט משתין עליך".

"וואו, וואו, מה עונים לרני רהב על דבר כזה?" אמר שליין. "לא, כי על הדברים שהוא אמר - אין לי מה לענות. על הבחירות האמנותיות שלו, הפסלים שהוא מציב בבית - קטונתי. את הדבר העקרוני שיש לי להגיד לו על התכנית שלו בטלוויזיה - כבר אמרתי. סתם להחזיר לו? מה? הרי שום דבר שאני אגיד לא יכול להתחרות בנזק התדמיתי שרני רהב עשה לעצמו. אולי כדאי לו לקחת יחצ"ן טוב".

"חיפשתי מה אפשר להגיד, איזו ביקורת עניינית אפשר למתוח, ומצאתי. הבובה שרני רהב מחזיק וקורא לה 'מר שליין', היא לא דומה לי", הוסיף שליין ושלף בובה דומה לזאת אותה החזיק רהב. "תראו אותו - הוא חמוד, יש לו אף סולד ושיער חלק. הייתם מצפים מאחד כמו רני רהב, שכל כך טורח להדגיש כמה הוא עשיר ולהשוויץ באוסף האמנות שלו, שימצא בובה יותר מתאימה כדי להעליב אותי". בשלב זה הציג שליין עשר בובות שיותר דומות לו מהבובה שרני רהב השתמש בה.

עוד באותו נושא

רני רהב תוקף בחריפות את ליאור שליין: "אני משתין עליך"

לכתבה המלאה
רני רהב וליאור שליין. ראובן קסטרו, אור גפן, דנה קופל, ראובן קסטרו
"שום דבר שאני אגיד לא יכול להתחרות בנזק התדמיתי שרני רהב עשה לעצמו". רני רהב וליאור שליין/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו, אור גפן, דנה קופל

ביום ראשון, יוסי ורשבסקי מנכ"ל ערוץ רשת 13 שלח מכתב לעובדי הערוץ בעקבות העימות בין שליין לרהב, ובו כתב בין השאר: "אני מאמין בחופש הביטוי, אני מאמין בחופש העיתונות, אולם ביקורת וחופש ביטוי צריכים לשמור על ענייניות. המקרה הנ"ל לא מוסיף כבוד ל'רשת 13' ולא יחזור על עצמו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully